Blog

Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.

Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media społecznościowe posiadają ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. To prawie 25% populacji całej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego życia. Kiedy dajemy odbiorcom szansę spotkania „prawdziwego” oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten sposób bardziej ludzką twarz firmy. Wadami kreowania własnej marki jest zabieranie prywatności i konieczność poświęcenia dużej ilości czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z życia prywatnego, które będą powiązane z tworzonym wizerunkiem, zwiększy wiarygodność.

Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.

Patrycja Pałka
10.02.2021
Złe praktyki SEO zdarza nam się spotykać na swojej drodze niemalże codziennie, a fakt ten dziwi jeszcze bardziej że większość z nich powinna być już oczywista. Ku naszemu zaskoczeniu, w branży całkiem spora liczba stron internetowych stosuje jeszcze te przestarzałe (a w niektórych sytuacjach nawet niebezpieczne) niekorzystne strategie.

Zuzanna Wojciechowska
22.01.2021
Media społecznościowe odegrały ogromną rolę w zmianach społecznych i komunikacyjnych w ciągu ostatniej dekady. Mimo to, wciąż wiele firm ma trudności ze zrozumieniem najlepszych praktyk i wdrażaniu skutecznych działań w różnych kanałach społecznościowych.

Patrycja Pałka
05.01.2021
W dobie rozwoju narzędzi, które w kompleksowy sposób dostarczają informacji na temat użytkownika, nietrudno jest na podstawie danych ulepszać działania i procesy na stronie internetowej. Posiadanie istotnych informacji na temat ruchu na stronie, czy współczynnika odrzuceń to owszem – kluczowe dane, ale czy znasz powody, dla których użytkownicy – a tym samym Twoi klienci – zachowują się w określony sposób?

Zespół IBIF.PL
18.12.2020
Powstanie IBIF.PL wzięło się z chęci działania na własnych zasadach, potrzeby tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dążenia do wdrażania usprawnień dla biznesu. Dziesięć lat temu w młodych i kreatywnych głowach zrodził się pomysł, który dziś owocuje w prężnie działające przedsiębiorstwo na ogólnopolskim rynku, zgrany zespół, ciekawe projekty i nieustanny rozwój. Świętujemy pierwszą dekadę i z chęcią opowiemy Wam, jak to wszystko się zaczęło…
![Pozycjonowanie na długi ogon [long tail]](/img/post/50/thumbnail_blog.jpeg?v=10508361)
Patrycja Pałka
03.12.2020
Proces pozycjonowania stron ma sens tylko wtedy, kiedy opiera się o skuteczną strategię słów kluczowych. Takowa z kolei pozwala dotrzeć do użytkownika i spełnić jego potrzeby na różnym etapie świadomości produktu i usługi.

Wiktor Szot
27.10.2020
Już od 5 lat Facebook pozwala na zbierania danych kontaktowych do potencjalnych klientów, bezpośrednio za pomocą swojego systemu. Bez odsyłania użytkowników na zewnętrzne serwisy czy strony internetowe.W tym artykule chciałbym pokazać Ci, czym tak naprawdę jest kampania Facebook Lead Ads, jak działa oraz jak ją uruchomić.Zaczynajmy…

Aneta Hylińska
07.10.2020
Dziś temat troszkę inny niż zwykle - współpraca między działami. Dlaczego współpraca między działami firmy powinna być ważna zarówno dla pracodawcy jak i pracownika? Odpowiadamy w najnowszym wpisie, do którego zapraszamy!

Patrycja Pałka
17.09.2020
Dostępność narzędzi on-line pozwalają obecnie nie tylko na wnikliwą analizę postępowań na ścieżce biznesowych działań Internetowych, ale także na podjęcie konkretnych kroków, które dają możliwość zwiększenia efektywności pracy. Jednym z takich udogodnień jest właśnie remarketing.

Patrycja Pałka
28.08.2020
UX – User Experience - do niedawna tajemnicze pojęcie zza oceanu, nic niewnoszące do codzienności przeciętnego użytkownika sieci Internet. Często ignorowane na rzecz utartych schematów i z pozoru najkorzystniejszych rozwiązań. Jednak jak wyraźnie pokazuje historia web designu – błędnie.

Patrycja Pałka
17.08.2020
Rodzime lubelskie przedsiębiorstwo, od ponad 12 lat zajmujące się realizacją projektów mebli na wymiar, zgłosiło się do nas w sprawie wykonania strony internetowej. Poza określonym zakresem działań, w planach pojawił się konfigurator mebli, spełniający indywidualne potrzeby klienta. Realizacja zamówienia na podstawie własnoręcznej konfiguracji mebli, wykonanej na stronie, to cecha, która w zamiarze miała pozwolić naszemu klientowi wyróżnić się na rynku. Solidność, trwałość i wyjątkowa estetyka asortymentu zapewniły renomę, a w nasze ręce został przekazany dalszy rozwój wydarzeń, który zupełnie nie był przypadkowy.

Patrycja Pałka
15.06.2020
Nikomu chyba nie trzeba wyjaśniać, jak ważne miejsce we współczesnej komunikacji zajmują media społecznościowe. Możliwości, jakie otwierają się przed przedsiębiorcami, umiejętnie wykorzystującymi te narzędzia, są w stanie zapewnić wielokrotnie wyższe zyski, niż początkowa inwestycja. Wystarczy odpowiednia ilość czasu poświęcona na sprawną komunikację, a pierwsze efekty mogą pojawić się niemal natychmiast.

Jakub Handzlik
13.05.2020
Każda firma aby funkcjonować prężnie i rozwijać się, musi dbać o swoich klientów oraz nieustannie pozyskiwać nowych. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi pozycjonowanie zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli w dalszym ciągu zastanawiasz się, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie dla firm sprawdzi się, przynosząc zamierzone efekty, odpowiadamy – Tak!.Pozycjonowanie dla firm to must have przedsiębiorstwa XXI wieku, którego w dużej mierze działania biznesowe, opierają się na działaniach w sieci. Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania dla firm i jakie zalety płyną z tego procesu? Zapraszamy do artykułu, w którym dowiecie się wszystkiego.

Patrycja Pałka
20.04.2020
Prowadzenie sklepu internetowego w dużej mierze było dotąd traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Z uwagi na obecną sytuację i miejsce, w jakim znalazła się gospodarka, sklep online to szansa na uratowanie budżetu, a także przepustka do bezpiecznej - a więc najbardziej pożądanej - formy handlu. Branża e-commerce daje mnóstwo możliwości, które są idealną przestrzenią do realizacji planów zawodowych razem z pasją i zainteresowaniami.

Łukasz Zaborski
16.03.2020
W dobie Internetu, kiedy większość spraw prywatnych i zawodowych możemy zrealizować z pozycji własnej kanapy, częstotliwość posługiwania się wrażliwymi danymi znacznie wzrasta. Adekwatnie do możliwości, jakie oferuje nam sieć globalna, rośnie zapotrzebowanie na odpowiednie zabezpieczenia, dzięki którym zyskujemy gwarancję ochrony i spokojną głowę. Z uwagi na fakt niebezpiecznie rozwijającej się cyberprzestępczości, serwis internetowy, które gwarantują poufność danych przesyłanych drogą elektroniczną to powszechnie wymagany standard. Jednym z najlepszych a zarazem podstawowych rozwiązań – zarówno dla właścicieli stron internetowych, jak i użytkowników - jest Certyfikat SSL.
![7 sposobów na obniżenie kosztów reklam Google Ads [Infografika]](/img/post/37/thumbnail_blog.jpeg?v=42876910)
Daniel Ostrzyżek
10.02.2020
Obniżenie kosztów reklamy to aspekt, nad którym zastanawia się każdy inwestujący w Google Ads. Odpowiednie zagospodarowanie budżetem to gwarancja zadowalających wyników

Jakub Handzlik
14.01.2020
Czy zdarzyło Ci się kliknąć w link i znaleźć się na stronie zupełne innej niż ta, do której link powinien prowadzić? A może strona, na którą chciałeś się dostać, nie istnieje i jedyne co zobaczyłeś to błąd 404? W obu przypadkach zawiodły przekierowania. Sprawdź, w czym mogą Ci pomóc i w jaki sposób wykonać je poprawnie.Po co stosuje się przekierowaniaPrzekierowanie adresu URL strony internetowej ma na celu przeniesienie użytkownika ze strony A do docelowej strony B. Jest ono niezbędne w do zachowania spójnej struktury strony. Dzięki zastosowaniu przekierowania możemy przekierować ruch na stronę, która powinna ten ruch otrzymać.

Patrycja Pałka
19.12.2019
Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz branża e-marketingowa - to obszary, które stale ewoluują, dostarczając innowacyjnych narzędzi i wciąż nowych rozwiązań. Aby dotrzymać kroku prężnemu rozwojowi oraz możliwościom, jakie daje Google, niezbędna jest aktualna wiedza.
![7 prostych kroków do prawidłowej optymalizacji obrazów pod kątem SEO [Infografika]](/img/post/34/thumbnail_blog.jpeg?v=35740779)
Łukasz Zaborski
09.11.2019
Chcąc dotrzymać kroku współczesnym wymogom prowadzenia stron internetowych, należy zadbać o oprawę graficzną. Aby przyniosło to oczekiwane efekty, należy zrobić to dobrze! Niskiej jakości plik, nielogicznie umieszczony, skutecznie odstraszy użytkownika-co gorsze- na długo, jak nie na zawsze. Nic bowiem tak nie działa na wyobraźnie czytelnika, jak obraz, który czasem jest w stanie opowiedzieć więcej niż tysiąc słów.

Daniel Ostrzyżek
15.10.2019
Nie każdy wie czym jest Google Ads i ma szereg pytań odnośnie do tego systemu reklamowego. Jest to całkowicie zrozumiałe, dlatego zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Artykuł będzie aktualizowany na bieżąco, kiedy tylko będą pojawiać się kolejne pytania. Zapraszamy.

Patrycja Pałka
18.09.2019
W XXI wieku, gdzie social media grają pierwsze skrzypce w komunikacji międzyludzkiej, Instagram stanowi jedno z podstawowych narzędzi, którym posługuje się już ponad 6 miliomów Polaków.

Daniel Ostrzyżek
19.08.2019
Pierwszym etapem do zrozumienia w jaki sposób działa Google Ads jest zapoznanie się z podstawowymi pojęciami na temat tego systemu. W tym celu powstał słownik, który w prosty sposób wyjaśnia niezbędne terminy.

Daniel Ostrzyżek
23.07.2019
Przyszedł czas na obalenie 7 popularnych mitów na temat Google Ads. Sprawdź koniecznie, czy któryś z nich nie stoi na przeszkodzie do rozwoju Twojego biznesu.