Blog

Praktyka idealnego CTA. Wzywaj do dzia艂ania w spos贸b efektywny i skuteczny
Patrycja Pa艂ka
02.08.2021
Je艣li chcesz dowiedzie膰 si臋, jak napisa膰 idealne wezwanie do dzia艂ania, kt贸re przyci膮gnie uwag臋 docelowych odbiorc贸w, poinformuje ich o korzy艣ciach i zwi臋kszy liczb臋 konwersji - ten artyku艂 zosta艂 napisany z my艣l膮 o Tobie.
Core Web Vitals 鈥 du偶a zmiana w 艣wiecie algorytm贸w Googla, kt贸ra dosi臋gnie nas wszystkich.
Patrycja Pa艂ka
27.07.2021
User Experience to og贸艂 wra偶e艅, jakie odnosi u偶ytkownik podczas korzystania ze strony internetowej i o ile definicja ta brzmi do艣膰 prosto, to zdobycie, uporz膮dkowanie i przeanalizowanie wszystkich tych wra偶e艅 do najprostszych ju偶 nie nale偶y.
Dzi臋ki czemu nasze reklamy Google Ads dzia艂aj膮?
Patrycja Pa艂ka
25.05.2021
O zaletach reklamy internetowej wspominali艣my wielokrotnie i z pe艂n膮 艣wiadomo艣ci膮 mo偶emy stwierdzi膰, 偶e to jeden z najbardziej efektywnych sposob贸w na konwersj臋, komunikacj臋 z odbiorc膮 oraz poszerzanie rynk贸w sprzeda偶y. Jednocze艣nie jest to proces, kt贸ry wymaga sta艂ej optymalizacji i monitoringuEwoluuj膮ce algorytmy oraz potrzeby u偶ytkownik贸w determinuj膮 sta艂e modyfikacje, kt贸re zastosowane w odpowiednim miejscu i czasie, zapewniaj膮 po偶膮dane skutki. Funkcjonuj膮c od wielu ju偶 lat w przestrzeni marketingu internetowego, doskonale zdajemy sobie spraw臋 ze specyfiki kampanii reklamowej w 艣rodowisku Google Ads. Dzi臋ki czemu nasi klienci zarabiaj膮? Co robimy, aby zwi臋kszy膰 konwersj臋? Zapraszamy Was do artyku艂u, w kt贸rym uchylamy r膮bka tajemnicy Certyfikowanych Partner贸w Google Ads.
Twoja strona WWW nie jest responsywna? Nie licz wi臋c na klient贸w
Patrycja Pa艂ka
10.05.2021
Wielokrotnie podkre艣lamy, 偶e w obecnych czasach, prowadz膮c dzia艂alno艣膰 鈥 strona internetowa jest absolutnym wymogiem. Wizyt贸wka w przestrzeni on-line, ale tez trampolina do efektywnej komunikacji z klientem, potrafi skutecznie i namacalnie wesprze膰 proces sprzeda偶owy, przekazuj膮c przy tym wszelkie warto艣ci i idee, przypisane do danej dzia艂alno艣ci. Jednak samo posiadanie strony internetowej nie jest nawet w po艂owie sukcesem.
Dlaczego dedykowany system CMS jest lepszy od rozwi膮zania typu WordPress?
Patrycja Pa艂ka
14.04.2021
Naszych klient贸w mo偶emy podzieli膰 na dwie charakterystyczne grupy, gdzie ka偶d膮 z nich okre艣laj膮 konkretne cechy. Pierwsz膮 grup膮 s膮 klienci, kt贸rzy przychodz膮 do nas jedynie z zamiarem skorzystania z konkretnej us艂ugi 鈥 sklepu internetowego, strony WWW, identyfikacji wizualnej lub pozycjonowania 鈥 bez konkretnego planu na ten pomys艂. Po prostu oddaj膮 si臋 w nasze r臋ce, oczekuj膮c na propozycje, z jakimi wyjdziemy. Natomiast druga grupa klient贸w to odbiorcy korzystaj膮cy z tych samych us艂ug, kt贸rych odr贸偶nia poziom zaanga偶owania w etapy realizacji.
Konkurencja sprzedaje wi臋cej? Sprawd藕, czy opisy produkt贸w w Twoim sklepie on-line przyci膮gaj膮 klient贸w
Patrycja Pa艂ka
17.03.2021
Popularno艣膰 sklep贸w internetowych na przestrzeni ostatni lat narasta艂a, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszy艂y rozw贸j segmentu e-commerce. Co ciekawe, bior膮c pod uwag臋 statystyki 鈥 diametralny wzrost biznesu on-line 鈥 zar贸wno pod wzgl臋dem liczby og贸lnej, jak i automatyzacji 鈥 w Europie, wynosi 艣rednio rok. Jeste艣my o rok do przodu, o rok dalej ni偶 by艂oby to mo偶liwe w warunkach 鈥瀗ormalnych鈥 i o rok szybciej zwi臋kszy艂 si臋 popyt na tego rodzaju dzia艂alno艣膰. Z miesi膮ca na miesi膮c tendencja ta utrzymuje si臋 na podobnym poziomie, a powr贸t do 鈥瀞tarego porz膮dku 艣wiata鈥 jest coraz mniej realny. Digitalizacja 偶ycia post臋puje, wkraczaj膮c stale w nowe przestrzenie szeroko poj臋tego biznesu i zar贸wno w艂a艣ciciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajaj膮 si臋 do takich rozwi膮za艅, ale i coraz bardziej je doceniaj膮. Sprzeda偶 w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszcz臋dza czas i generuje znacznie ni偶sze koszty. Jednak nie sztuk膮 jest samo posiadanie sklepu on-line. Ca艂a masa czynnik贸w sk艂adaj膮cych si臋 na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspekt贸w, na kt贸re warto zwr贸ci膰 szczeg贸ln膮 uwag臋 w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymog贸w zar贸wno algorytm贸w, jak i potrzeb odbiorcy 鈥 poprawny opis produktu.
Personal branding = Ty jako marka
Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media spo艂eczno艣ciowe posiadaj膮 ponad 2 miliardy u偶ytkownik贸w na ca艂ym 艣wiecie. To prawie 25% populacji ca艂ej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego 偶ycia. Kiedy dajemy odbiorcom szans臋 spotkania 鈥瀙rawdziwego鈥 oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten spos贸b bardziej ludzk膮 twarz firmy. Wadami kreowania w艂asnej marki jest zabieranie prywatno艣ci i konieczno艣膰 po艣wi臋cenia du偶ej ilo艣ci czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z 偶ycia prywatnego, kt贸re b臋d膮 powi膮zane z tworzonym wizerunkiem, zwi臋kszy wiarygodno艣膰.
Media spo艂eczno艣ciowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na wi臋ksz膮 sprzeda偶 i zainteresowanie odbiorc贸w
Patrycja Pa艂ka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieli艣my okazj臋 by膰 艣wiadkami kompletnego przeorganizowania 偶ycia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przysz艂y niespodziewanie i ka偶dy, kto nie potrafi艂 si臋 do nich dostosowa膰,1 szybko wpad艂 w nieprzyjemne tarapaty, kt贸rych nast臋pstwa odczuwa膰 mo偶e do dzi艣. COVID-19 wp艂yn膮艂 na znacznie szybsz膮 digitalizacj臋 marketingu, spos贸b postrzegania prowadzenia dzia艂alno艣ci oraz zachowania, jakie wykszta艂ci艂y si臋 w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyska艂 gwa艂towny wzrost liczby u偶ytkownik贸w, a ka偶dy z nich zacz膮艂 szuka膰 swojego miejsca i sposobu na utrzymanie si臋 na tyle wysoko, aby przetrwa膰 trudny czas.
7 grzech贸w g艂贸wnych SEO. Czego nie robi膰, aby odnie艣膰 sukces w sieci
Patrycja Pa艂ka
10.02.2021
Z艂e praktyki SEO zdarza nam si臋 spotyka膰 na swojej drodze niemal偶e codziennie, a fakt ten dziwi jeszcze bardziej 偶e wi臋kszo艣膰 z nich powinna by膰 ju偶 oczywista. Ku naszemu zaskoczeniu, w bran偶y ca艂kiem spora liczba stron internetowych stosuje jeszcze te przestarza艂e (a w niekt贸rych sytuacjach nawet niebezpieczne) niekorzystne strategie.
Facebook, Twitter i Linkedin - optymalne praktyki publikowania w 2021 r.
Zuzanna Wojciechowska
22.01.2021
Media spo艂eczno艣ciowe odegra艂y ogromn膮 rol臋 w zmianach spo艂ecznych i komunikacyjnych w ci膮gu ostatniej dekady. Mimo to, wci膮偶 wiele firm ma trudno艣ci ze zrozumieniem najlepszych praktyk i wdra偶aniu skutecznych dzia艂a艅 w r贸偶nych kana艂ach spo艂eczno艣ciowych.
HotJar - jak wykorzysta膰 go w praktyce?
Patrycja Pa艂ka
05.01.2021
W dobie rozwoju narz臋dzi, kt贸re w kompleksowy spos贸b dostarczaj膮 informacji na temat u偶ytkownika, nietrudno jest na podstawie danych ulepsza膰 dzia艂ania i procesy na stronie internetowej. Posiadanie istotnych informacji na temat ruchu na stronie, czy wsp贸艂czynnika odrzuce艅 to owszem 鈥 kluczowe dane, ale czy znasz powody, dla kt贸rych u偶ytkownicy 鈥 a tym samym Twoi klienci 鈥 zachowuj膮 si臋 w okre艣lony spos贸b?
10 lat IBIF.PL
Zesp贸艂 IBIF.PL
18.12.2020
Powstanie IBIF.PL wzi臋艂o si臋 z ch臋ci dzia艂ania na w艂asnych zasadach, potrzeby tworzenia innowacyjnych rozwi膮za艅 i d膮偶enia do wdra偶ania usprawnie艅 dla biznesu. Dziesi臋膰 lat temu w m艂odych i kreatywnych g艂owach zrodzi艂 si臋 pomys艂, kt贸ry dzi艣 owocuje w pr臋偶nie dzia艂aj膮ce przedsi臋biorstwo na og贸lnopolskim rynku, zgrany zesp贸艂, ciekawe projekty i nieustanny rozw贸j. 艢wi臋tujemy pierwsz膮 dekad臋 i z ch臋ci膮 opowiemy Wam, jak to wszystko si臋 zacz臋艂o鈥
Pozycjonowanie na d艂ugi ogon [long tail]
Patrycja Pa艂ka
03.12.2020
Proces pozycjonowania stron ma sens tylko wtedy, kiedy opiera si臋 o skuteczn膮 strategi臋 s艂贸w kluczowych. Takowa z kolei pozwala dotrze膰 do u偶ytkownika i spe艂ni膰 jego potrzeby na r贸偶nym etapie 艣wiadomo艣ci produktu i us艂ugi.
Jak pozyska膰 klient贸w na Facebooku?
Wiktor Szot
27.10.2020
Ju偶 od 5 lat Facebook pozwala na zbierania danych kontaktowych do potencjalnych klient贸w, bezpo艣rednio za pomoc膮 swojego systemu. Bez odsy艂ania u偶ytkownik贸w na zewn臋trzne serwisy czy strony internetowe.W tym artykule chcia艂bym pokaza膰 Ci, czym tak naprawd臋 jest kampania Facebook Lead Ads, jak dzia艂a oraz jak j膮 uruchomi膰.Zaczynajmy鈥
Wsp贸艂praca mi臋dzy dzia艂ami firmy, 艣rodkiem do jej sukcesu
Aneta Hyli艅ska
07.10.2020
Dzi艣 temat troszk臋 inny ni偶 zwykle - wsp贸艂praca mi臋dzy dzia艂ami. Dlaczego wsp贸艂praca mi臋dzy dzia艂ami firmy powinna by膰 wa偶na zar贸wno dla pracodawcy jak i pracownika? Odpowiadamy w najnowszym wpisie, do kt贸rego zapraszamy!
Remarketing. Jak zarabia膰 wi臋cej?
Patrycja Pa艂ka
17.09.2020
Dost臋pno艣膰 narz臋dzi on-line pozwalaj膮 obecnie nie tylko na wnikliw膮 analiz臋 post臋powa艅 na 艣cie偶ce biznesowych dzia艂a艅 Internetowych, ale tak偶e na podj臋cie konkretnych krok贸w, kt贸re daj膮 mo偶liwo艣膰 zwi臋kszenia efektywno艣ci pracy. Jednym z takich udogodnie艅 jest w艂a艣nie remarketing.
UX design na stronie internetowej, dlaczego jest tak wa偶ny?
Patrycja Pa艂ka
28.08.2020
UX 鈥 User Experience - do niedawna tajemnicze poj臋cie zza oceanu, nic niewnosz膮ce do codzienno艣ci przeci臋tnego u偶ytkownika sieci Internet. Cz臋sto ignorowane na rzecz utartych schemat贸w i z pozoru najkorzystniejszych rozwi膮za艅. Jednak jak wyra藕nie pokazuje historia web designu 鈥 b艂臋dnie.
Case study - od lokalnej firmy do lidera w bran偶y - meble na wymiar
Patrycja Pa艂ka
17.08.2020
Rodzime lubelskie przedsi臋biorstwo, od ponad 12 lat zajmuj膮ce si臋 realizacj膮 projekt贸w mebli na wymiar, zg艂osi艂o si臋 do nas w sprawie wykonania strony internetowej. Poza okre艣lonym zakresem dzia艂a艅, w planach pojawi艂 si臋 konfigurator mebli, spe艂niaj膮cy indywidualne potrzeby klienta. Realizacja zam贸wienia na podstawie w艂asnor臋cznej konfiguracji mebli, wykonanej na stronie, to cecha, kt贸ra w zamiarze mia艂a pozwoli膰 naszemu klientowi wyr贸偶ni膰 si臋 na rynku. Solidno艣膰, trwa艂o艣膰 i wyj膮tkowa estetyka asortymentu zapewni艂y renom臋, a w nasze r臋ce zosta艂 przekazany dalszy rozw贸j wydarze艅, kt贸ry zupe艂nie nie by艂 przypadkowy.
7 powod贸w, dla kt贸rych warto prowadzi膰 firmowe konto w social mediach
Patrycja Pa艂ka
15.06.2020
Nikomu chyba nie trzeba wyja艣nia膰, jak wa偶ne miejsce we wsp贸艂czesnej komunikacji zajmuj膮 media spo艂eczno艣ciowe. Mo偶liwo艣ci, jakie otwieraj膮 si臋 przed przedsi臋biorcami, umiej臋tnie wykorzystuj膮cymi te narz臋dzia, s膮 w stanie zapewni膰 wielokrotnie wy偶sze zyski, ni偶 pocz膮tkowa inwestycja. Wystarczy odpowiednia ilo艣膰 czasu po艣wi臋cona na sprawn膮 komunikacj臋, a pierwsze efekty mog膮 pojawi膰 si臋 niemal natychmiast.
5 powod贸w, dla kt贸rych Klient biznesowy powinien korzysta膰 z pozycjonowania strony internetowej
Jakub Handzlik
13.05.2020
Ka偶da firma aby funkcjonowa膰 pr臋偶nie i rozwija膰 si臋, musi dba膰 o swoich klient贸w oraz nieustannie pozyskiwa膰 nowych. W takiej sytuacji z pomoc膮 przychodzi pozycjonowanie zwi臋kszaj膮ce widoczno艣膰 w wynikach wyszukiwania Google. Je艣li w dalszym ci膮gu zastanawiasz si臋, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie dla firm sprawdzi si臋, przynosz膮c zamierzone efekty, odpowiadamy 鈥 Tak!.Pozycjonowanie dla firm to must have przedsi臋biorstwa XXI wieku, kt贸rego w du偶ej mierze dzia艂ania biznesowe, opieraj膮 si臋 na dzia艂aniach w sieci. Dlaczego warto korzysta膰 z pozycjonowania dla firm i jakie zalety p艂yn膮 z tego procesu? Zapraszamy do artyku艂u, w kt贸rym dowiecie si臋 wszystkiego.
Dlaczego warto otworzy膰 sw贸j w艂asny sklep on-line?
Patrycja Pa艂ka
20.04.2020
Prowadzenie sklepu internetowego w du偶ej mierze by艂o dot膮d traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Z uwagi na obecn膮 sytuacj臋 i miejsce, w jakim znalaz艂a si臋 gospodarka, sklep online to szansa na uratowanie bud偶etu, a tak偶e przepustka do bezpiecznej - a wi臋c najbardziej po偶膮danej - formy handlu. Bran偶a e-commerce daje mn贸stwo mo偶liwo艣ci, kt贸re s膮 idealn膮 przestrzeni膮 do realizacji plan贸w zawodowych razem z pasj膮 i zainteresowaniami.
Certyfikat聽SSL 鈥 dlaczego聽warto mie膰 go na stronie?
艁ukasz Zaborski
16.03.2020
W dobie Internetu, kiedy wi臋kszo艣膰 spraw prywatnych i zawodowych mo偶emy zrealizowa膰 z pozycji w艂asnej kanapy, cz臋stotliwo艣膰 pos艂ugiwania si臋 wra偶liwymi danymi znacznie wzrasta. Adekwatnie do mo偶liwo艣ci, jakie oferuje nam sie膰 globalna, ro艣nie zapotrzebowanie na odpowiednie zabezpieczenia, dzi臋ki kt贸rym zyskujemy gwarancj臋 ochrony i spokojn膮 g艂ow臋. Z uwagi na fakt niebezpiecznie rozwijaj膮cej si臋 cyberprzest臋pczo艣ci, serwis internetowy, kt贸re gwarantuj膮 poufno艣膰 danych przesy艂anych drog膮 elektroniczn膮 to powszechnie wymagany standard. Jednym z najlepszych a zarazem podstawowych rozwi膮za艅 鈥 zar贸wno dla w艂a艣cicieli stron internetowych, jak i u偶ytkownik贸w - jest Certyfikat SSL.
7 sposob贸w na obni偶enie koszt贸w reklam Google Ads [Infografika]
Daniel Ostrzy偶ek
10.02.2020
Obni偶enie koszt贸w reklamy to aspekt, nad kt贸rym zastanawia si臋 ka偶dy inwestuj膮cy w Google Ads. Odpowiednie zagospodarowanie bud偶etem to gwarancja zadowalaj膮cych wynik贸w
Przekierowanie 301 (301 redirect) 鈥 co to jest i kiedy je stosowa膰?
Jakub Handzlik
14.01.2020
Czy zdarzy艂o Ci si臋 klikn膮膰 w link i znale藕膰 si臋 na stronie zupe艂ne innej ni偶 ta, do kt贸rej link powinien prowadzi膰? A mo偶e strona, na kt贸r膮 chcia艂e艣 si臋 dosta膰, nie istnieje i jedyne co zobaczy艂e艣 to b艂膮d 404? W obu przypadkach zawiod艂y przekierowania. Sprawd藕, w czym mog膮 Ci pom贸c i w jaki spos贸b wykona膰 je poprawnie.Po co stosuje si臋 przekierowaniaPrzekierowanie adresu URL strony internetowej ma na celu przeniesienie u偶ytkownika ze strony A do docelowej strony B. Jest ono niezb臋dne w do zachowania sp贸jnej struktury strony. Dzi臋ki zastosowaniu przekierowania mo偶emy przekierowa膰 ruch na stron臋, kt贸ra powinna ten ruch otrzyma膰.
Google Partner, korzy艣ci p艂yn膮ce z cz艂onkostwa w programie.
Patrycja Pa艂ka
19.12.2019
Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz bran偶a e-marketingowa - to obszary, kt贸re stale ewoluuj膮, dostarczaj膮c innowacyjnych narz臋dzi i wci膮偶 nowych rozwi膮za艅. Aby dotrzyma膰 kroku pr臋偶nemu rozwojowi oraz mo偶liwo艣ciom, jakie daje Google, niezb臋dna jest aktualna wiedza.
7 prostych krok贸w do prawid艂owej optymalizacji obraz贸w pod k膮tem SEO [Infografika]
艁ukasz Zaborski
09.11.2019
Chc膮c dotrzyma膰 kroku wsp贸艂czesnym wymogom prowadzenia stron internetowych, nale偶y zadba膰 o opraw臋 graficzn膮. Aby przynios艂o to oczekiwane efekty, nale偶y zrobi膰 to dobrze! Niskiej jako艣ci plik, nielogicznie umieszczony, skutecznie odstraszy u偶ytkownika-co gorsze- na d艂ugo, jak nie na zawsze. Nic bowiem tak nie dzia艂a na wyobra藕nie czytelnika, jak obraz, kt贸ry czasem jest w stanie opowiedzie膰 wi臋cej ni偶 tysi膮c s艂贸w.
FAQ 鈥 najcz臋艣ciej zadawane pytania na temat Google Ads
Daniel Ostrzy偶ek
15.10.2019
Nie ka偶dy wie czym jest Google Ads i ma szereg pyta艅 odno艣nie do tego systemu reklamowego. Jest to ca艂kowicie zrozumia艂e, dlatego zebrali艣my w jednym miejscu najcz臋艣ciej zadawane pytania przez naszych Klient贸w. Artyku艂 b臋dzie aktualizowany na bie偶膮co, kiedy tylko b臋d膮 pojawia膰 si臋 kolejne pytania. Zapraszamy.
11 dobrych praktyk na Instagramie
Patrycja Pa艂ka
18.09.2019
W XXI wieku, gdzie social media graj膮 pierwsze skrzypce w komunikacji mi臋dzyludzkiej, Instagram stanowi jedno z podstawowych narz臋dzi, kt贸rym pos艂uguje si臋 ju偶 ponad 6 miliom贸w Polak贸w.
S艂ownik Google Ads 鈥 podstawowe poj臋cia
Daniel Ostrzy偶ek
19.08.2019
Pierwszym etapem do zrozumienia w jaki spos贸b dzia艂a Google Ads jest zapoznanie si臋 z podstawowymi poj臋ciami na temat tego systemu. W tym celu powsta艂 s艂ownik, kt贸ry w prosty spos贸b wyja艣nia niezb臋dne terminy.
7 popularnych mit贸w na temat Google Ads 鈥 obalonych!
Daniel Ostrzy偶ek
23.07.2019
Przyszed艂 czas na obalenie 7 popularnych mit贸w na temat Google Ads. Sprawd藕 koniecznie, czy kt贸ry艣 z nich nie stoi na przeszkodzie do rozwoju Twojego biznesu.
10 dobrych praktyk na Facebooku
Anna Sadurska-Czochra
12.07.2019
Media spo艂eczno艣ciowe to jeden z g艂贸wnych kana艂贸w komunikacji marki. Zadbaj o prawid艂owy wygl膮d profilu firmowego.