Blog

5 książek o marketingu internetowym, które musisz przeczytać!
Oliwia Wachowska
11.05.2022
Chcesz rozwinąć swoją działalność, prześcignąć konkurencję i zwiększyć sprzedaż? W zestawieniu staraliśmy się zawrzeć publikacje na różnym poziomie, skupiające się na odrębnych gałęziach marketingu, dzięki czemu w zależności od tego czego szukasz, z pewnością znajdziesz coś dla siebie! Zapraszamy do lektury i mamy nadzieję, że nasze typy przypadną Ci do gustu.
Reklamy i blokada kont, czyli co się stanie z Netflixem?
Oliwia Wachowska
04.05.2022
Okazuje się, że ilość subskrybentów serwisu znacznie spadła na przestrzeni ostatnich lat. Dlaczego tak się stało i jak zamierza poradzić sobie z tym streamingowy gigant z Kalifornii? Wszystkiego dowiecie się z naszego dzisiejszego artykułu!
Opowieści cyfrowe, czyli digital storytelling w praktyce
Oliwia Wachowska
29.04.2022
W dzisiejszym artykule zaznajomimy Cię z tym ciekawym i jakże potrzebnym zagadnieniem, podsuwając z życia wzięte przykłady oraz analizując korzyści, które digital storytelling może przynieść Twojej marce.
Spersonalizowana Mapa Google na Twojej stronie internetowej, czyli kilka słów o Google API
Oliwia Wachowska
25.04.2022
W dzisiejszym wpisie opowiemy sobie jednak o szczególnym, bardzo konkretnym elemencie, który koniecznie powinien znaleźć się na stronie WWW, a mianowicie o mapie Google. Dlaczego jest ona tak ważna? Gdzie i w jaki sposób umieścić mapkę na stronie?
Brytyjska agencja zakończy współpracę z influencerkami i influencerami, którzy edytują swoje zdjęcia
Oliwia Wachowska
22.04.2022
W kwietniu tego roku jedna z największych agencji reklamowych na świecie – Ogilvy, ogłosiła koniec współpracy z infulencerkami i influencerami, którzy retuszują swoje ciała lub twarze w kampaniach marek.
Koniec darmowej poczty od Google? Sprawdź ile trzeba będzie zapłacić!
Oliwia Wachowska
14.04.2022
Adresy mailowe we własnej domenie, bezpłatne możliwości dla firm i duży komfort użytkowania – tak właśnie wyglądała dotychczas usługa Gmail od Google. Jeszcze tego roku wszystko się zmieni i przedsiębiorcy zostaną zmuszeni do poniesienia w wielu przypadkach znaczących kosztów lub ewentualnego poszukiwania alternatyw.
Narzędzia wykorzystywane w naszej agencji i sposób na produktywność
Oliwia Wachowska
08.04.2022
Chcesz dowiedzieć się więcej o metodach i narzędziach, które wykorzystujemy każdego dnia w naszym biurze? Mamy nadzieję, że w dzisiejszym artykule znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania!
Połącz kanały online i offline dzięki strategii omnichannel
Oliwia Wachowska
14.03.2022
Zrozumienie swojego Klienta to pierwszy krok do efektywnego rozwoju firmy. Jeśli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek swojej firmy, zwiększyć sprzedaż i zadbać o lepszą komunikację z Klientem – musisz dokładnie przeanalizować jego potrzeby. Dzięki temu będziesz w stanie zawsze wyjść o krok dalej, wyprzedzając jego decyzję zakupowe swoimi działaniami. To samo tyczy się analizy zmieniającego się rynku, który doskonale obrazuje dynamikę, z jaką należy wprowadzać kolejne innowacje i usprawnienia we własnej działalności. Świetnie można to przedstawić na przykładzie, o którym dzisiaj opowiemy.
Social Media w pigułce #7
Anna Małoszewska
07.03.2022
W tym tygodniu znaczące zmiany widoczne są na Instagramie i LinkedIn.
Social Media w pigułce #6
Anna Małoszewska
24.02.2022
Dziś przyglądamy się kolejnym zmianom w SoMe i… ciekawostce z Ameryki!
Poznaj nowoczesny sposób raportowania z Google Data Studio!
Oliwia Wachowska
15.02.2022
Google Data Studio (GDS) to narzędzie służące do wizualizacji danych, które zupełnie zrewolucjonizowało sposób przygotowywania raportów biznesowych. Zanim jednak opowiemy o możliwościach tego innowacyjnego rozwiązania, postaramy się pokrótce wyjaśnić, czym właściwie jest Google Data Studio.
Social Media w pigułce #5
Anna Małoszewska
08.02.2022
Czy Meta zamknie Facebook i Instagram w Europie? O tym i innych hot newsach z ostatniego tygodnia przeczytacie w najnowszym tekście.
Wejdź do świata podcastów i poznaj naszych ulubionych twórców!
Oliwia Wachowska
31.01.2022
Podcast to format, który wykorzystuje się już od kilku ładnych lat, jednak dopiero niedawno zyskał większą popularność. Coraz więcej osób zaczęło tworzyć tego typu formy, dzieląc się z odbiorcami ciekawymi informacjami lub prowadząc luźne dyskusje na najróżniejsze tematy. Dla tych, którzy jeszcze nie są zaznajomieni z pojęciem podcastów, spieszymy z wyjaśnieniem.
Social Media w pigułce #4
Anna Małoszewska
27.01.2022
W dzisiejszym wpisie na blogu, kolejny przegląd zmian w mediach społecznościowych.
Przewodnik szlakiem kampanii reklamowych LinkedIn
Oliwia Wachowska
11.01.2022
LinkedIn spaja ludzi biznesu z pogranicza różnych dziedzin i umożliwia ciągłą wymianę doświadczeń dzięki branżowym grupom dyskusyjnym. Niemal 20 lat temu portal wypełnił potężną niszę na rynku biznesowym i od tego czasu zachowuje swoją silną pozycję. Mimo pojawiania się konkurencji pozostaje najważniejszym portalem internetowym wycelowanym w sektor B2B. Od tego czasu grono stałych bywalców LinkedIn systematycznie się poszerza, a część z nich rezygnuje nawet z Facebooka.
Social Media w pigułce #3
Anna Małoszewska
28.12.2021
W okresie międzyświątecznym, kolejne zmiany w mediach społecznościowych dotknęły TikToka, Metę i YouTube. Zapraszamy do lektury artykułu.
Dekalog UX dla twórców stron i sklepów internetowych
Oliwia Wachowska
21.12.2021
UX, czyli User Experience to dość szerokie zagadnienie, nieodłącznie powiązane z procesem tworzenia serwisów internetowych, sklepów internetowych, czy aplikacji. Najprościej możemy określić go jako zbiór doświadczeń, towarzyszących odwiedzającemu podczas poruszania się w obrębie produktu. Serwis dopasowany do potrzeb klientów jest nie tylko funkcjonalny i intuicyjny dla odbiorcy, ale również przynosi mnóstwo korzyści samej marce.
WCAG 2.1 – na czym polega ustawa o zapewnieniu dostępności?
Oliwia Wachowska
07.12.2021
WCAG 2.1 to ustawa o dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej stron internetowych oraz aplikacji mobilnych z 2019 roku, która rozszerza wymagania zawarte w poprzedniej wersji Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0) z roku 2012.Celem wprowadzenia aktualizacji jest poprawienie warunków funkcjonowania obywateli, posiadających szczególne potrzeby oraz narażonych na dyskryminację w różnych aspektach codziennego życia.
Social Media w pigułce #2
Anna Małoszewska
06.12.2021
Trwający tydzień przyniósł kolejne innowacje na Facebooku, Tik Toku i Twitterze. Niestety nie wszystkie zostały wprowadzone na polski rynek.
Social Media w pigułce #1
Anna Małoszewska
26.11.2021
Jeśli chcesz być na bieżąco z wydarzeniami wokół najważniejszych mediów społecznościowych - zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać ten artykuł!
Autorski system zarządzania treścią – wyjątkowe rozwiązanie dla naszych klientów!
Oliwia Wachowska
19.11.2021
Edycja i zarządzanie stroną internetową jest dla osób nietechnicznych tematem równie abstrakcyjnym co fizyka kwantowa. Jak jest w praktyce? Dzięki stworzonemu przez nas intuicyjnemu panelowi CMS to bardzo łatwe, nawet dla komputerowych laików. Nie trzeba znać języków programowania, wystarczą podstawowe umiejętności obsługi komputera do publikacji tekstów, zdjęć i innych treści na stronie internetowej.
Najnowsze zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google.
Oliwia Wachowska
22.10.2021
Zmiany w działaniu wyszukiwarki Google są naturalne i wynikają bezpośrednio z ciągłego udoskonalania algorytmu. 24 sierpnia na blogu Google pojawiła się świeża informacja na temat wdrożenia aktualizacji, mającej na celu zmianę sposobu generowania tytułów stron internetowych wyświetlanych w SERP (ang. Search Engine Results Page, czyli – tłumacząc dosłownie – strona wyników wyszukiwania). Na takiej liście możemy zobaczyć zarówno płatne wyniki wyszukiwania, jak i organiczne, czyli te na których pozycję mają wpływ różnego rodzaju działania zakresu SEO.
Konfiguratory produktów 3D w e-commerce to korzyść dla firm i korzyść dla klientów
Oliwia Wachowska
12.10.2021
Jak podaje GUS, w 2020 roku z opcji zakupów online korzystało ponad 60% populacji, co jest wynikiem większym o 19 punktów procentowych w porównaniu z rokiem 2016. Te dane bardzo jasno obrazują, w jakim tempie rośnie liczba osób, które decydują się na takie rozwiązanie. Trudno wobec tego zaprzeczyć stwierdzeniu, że każde przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą, powinno zainwestować w rozwój swojego sklepu internetowego.
Bony na cyfryzację – czyli 110 milionów dla przedsiębiorców takich jak Ty!
Oliwia Wachowska
02.09.2021
W lutym tego roku zostało ogłoszone porozumienie polityczne REACT-EU, między Parlamentem Europejskim a państwami członkowskimi Unii Europejskiej, będące odpowiedzią na kryzys związany z pandemią. Na całą inicjatywę składają się różnego rodzaju dofinansowania, których celem jest wsparcie w walce z negatywnymi skutkami COVID-19. W ramach pomocy Polska ma otrzymać dość pokaźny budżet, z którego 110 mln złotych przeznaczone zostanie na cyfryzację – i właśnie na tej kwestii skupimy się w dzisiejszym artykule.
Praktyka idealnego CTA. Wzywaj do działania w sposób efektywny i skuteczny
Patrycja Pałka
25.08.2021
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak napisać idealne wezwanie do działania, które przyciągnie uwagę docelowych odbiorców, poinformuje ich o korzyściach i zwiększy liczbę konwersji - ten artykuł został napisany z myślą o Tobie.
Przewodnik w 6 krokach. Biznesowa strona Twojej firmy na Facebooku. Jak to zrobić?
Patrycja Pałka
09.08.2021
Dziś, kiedy nie tylko ze względu na postęp technologii, ale i okoliczności, jakie determinują współczesne realia, większość spraw życie codziennego przeniosła się do przestrzeni Internetu. Siłą rzeczy więc nasz biznes także powinien efektywnie funkcjonować w świecie on-line.
Core Web Vitals – duża zmiana w świecie algorytmów Googla, która dosięgnie nas wszystkich.
Patrycja Pałka
27.07.2021
User Experience to ogół wrażeń, jakie odnosi użytkownik podczas korzystania ze strony internetowej i o ile definicja ta brzmi dość prosto, to zdobycie, uporządkowanie i przeanalizowanie wszystkich tych wrażeń do najprostszych już nie należy.
Dzięki czemu nasze reklamy Google Ads działają?
Patrycja Pałka
25.05.2021
O zaletach reklamy internetowej wspominaliśmy wielokrotnie i z pełną świadomością możemy stwierdzić, że to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na konwersję, komunikację z odbiorcą oraz poszerzanie rynków sprzedaży. Jednocześnie jest to proces, który wymaga stałej optymalizacji i monitoringuEwoluujące algorytmy oraz potrzeby użytkowników determinują stałe modyfikacje, które zastosowane w odpowiednim miejscu i czasie, zapewniają pożądane skutki. Funkcjonując od wielu już lat w przestrzeni marketingu internetowego, doskonale zdajemy sobie sprawę ze specyfiki kampanii reklamowej w środowisku Google Ads. Dzięki czemu nasi klienci zarabiają? Co robimy, aby zwiększyć konwersję? Zapraszamy Was do artykułu, w którym uchylamy rąbka tajemnicy Certyfikowanych Partnerów Google Ads.
Twoja strona WWW nie jest responsywna? Nie licz więc na klientów
Patrycja Pałka
10.05.2021
Wielokrotnie podkreślamy, że w obecnych czasach, prowadząc działalność – strona internetowa jest absolutnym wymogiem. Wizytówka w przestrzeni on-line, ale tez trampolina do efektywnej komunikacji z klientem, potrafi skutecznie i namacalnie wesprzeć proces sprzedażowy, przekazując przy tym wszelkie wartości i idee, przypisane do danej działalności. Jednak samo posiadanie strony internetowej nie jest nawet w połowie sukcesem.
Dlaczego dedykowany system CMS jest lepszy od rozwiązania typu WordPress?
Patrycja Pałka
14.04.2021
Naszych klientów możemy podzielić na dwie charakterystyczne grupy, gdzie każdą z nich określają konkretne cechy. Pierwszą grupą są klienci, którzy przychodzą do nas jedynie z zamiarem skorzystania z konkretnej usługi – sklepu internetowego, strony WWW, identyfikacji wizualnej lub pozycjonowania – bez konkretnego planu na ten pomysł. Po prostu oddają się w nasze ręce, oczekując na propozycje, z jakimi wyjdziemy. Natomiast druga grupa klientów to odbiorcy korzystający z tych samych usług, których odróżnia poziom zaangażowania w etapy realizacji.
Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.
Personal branding = Ty jako marka
Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media społecznościowe posiadają ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. To prawie 25% populacji całej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego życia. Kiedy dajemy odbiorcom szansę spotkania „prawdziwego” oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten sposób bardziej ludzką twarz firmy. Wadami kreowania własnej marki jest zabieranie prywatności i konieczność poświęcenia dużej ilości czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z życia prywatnego, które będą powiązane z tworzonym wizerunkiem, zwiększy wiarygodność.
Media społecznościowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na większą sprzedaż i zainteresowanie odbiorców
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.
7 grzechów głównych SEO. Czego nie robić, aby odnieść sukces w sieci
Patrycja Pałka
10.02.2021
Złe praktyki SEO zdarza nam się spotykać na swojej drodze niemalże codziennie, a fakt ten dziwi jeszcze bardziej że większość z nich powinna być już oczywista. Ku naszemu zaskoczeniu, w branży całkiem spora liczba stron internetowych stosuje jeszcze te przestarzałe (a w niektórych sytuacjach nawet niebezpieczne) niekorzystne strategie.
Facebook, Twitter i Linkedin - optymalne praktyki publikowania w 2021 r.
Zuzanna Wojciechowska
22.01.2021
Media społecznościowe odegrały ogromną rolę w zmianach społecznych i komunikacyjnych w ciągu ostatniej dekady. Mimo to, wciąż wiele firm ma trudności ze zrozumieniem najlepszych praktyk i wdrażaniu skutecznych działań w różnych kanałach społecznościowych.
HotJar - jak wykorzystać go w praktyce?
Patrycja Pałka
05.01.2021
W dobie rozwoju narzędzi, które w kompleksowy sposób dostarczają informacji na temat użytkownika, nietrudno jest na podstawie danych ulepszać działania i procesy na stronie internetowej. Posiadanie istotnych informacji na temat ruchu na stronie, czy współczynnika odrzuceń to owszem – kluczowe dane, ale czy znasz powody, dla których użytkownicy – a tym samym Twoi klienci – zachowują się w określony sposób?
10 lat IBIF.PL
Zespół IBIF.PL
18.12.2020
Powstanie IBIF.PL wzięło się z chęci działania na własnych zasadach, potrzeby tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dążenia do wdrażania usprawnień dla biznesu. Dziesięć lat temu w młodych i kreatywnych głowach zrodził się pomysł, który dziś owocuje w prężnie działające przedsiębiorstwo na ogólnopolskim rynku, zgrany zespół, ciekawe projekty i nieustanny rozwój. Świętujemy pierwszą dekadę i z chęcią opowiemy Wam, jak to wszystko się zaczęło…
Pozycjonowanie na długi ogon [long tail]
Patrycja Pałka
03.12.2020
Proces pozycjonowania stron ma sens tylko wtedy, kiedy opiera się o skuteczną strategię słów kluczowych. Takowa z kolei pozwala dotrzeć do użytkownika i spełnić jego potrzeby na różnym etapie świadomości produktu i usługi.
Jak pozyskać klientów na Facebooku?
Wiktor Szot
27.10.2020
Już od 5 lat Facebook pozwala na zbierania danych kontaktowych do potencjalnych klientów, bezpośrednio za pomocą swojego systemu. Bez odsyłania użytkowników na zewnętrzne serwisy czy strony internetowe.W tym artykule chciałbym pokazać Ci, czym tak naprawdę jest kampania Facebook Lead Ads, jak działa oraz jak ją uruchomić.Zaczynajmy…
Współpraca między działami firmy, środkiem do jej sukcesu
Aneta Hylińska
07.10.2020
Dziś temat troszkę inny niż zwykle - współpraca między działami. Dlaczego współpraca między działami firmy powinna być ważna zarówno dla pracodawcy jak i pracownika? Odpowiadamy w najnowszym wpisie, do którego zapraszamy!
Remarketing. Jak zarabiać więcej?
Patrycja Pałka
17.09.2020
Dostępność narzędzi on-line pozwalają obecnie nie tylko na wnikliwą analizę postępowań na ścieżce biznesowych działań Internetowych, ale także na podjęcie konkretnych kroków, które dają możliwość zwiększenia efektywności pracy. Jednym z takich udogodnień jest właśnie remarketing.
UX design na stronie internetowej, dlaczego jest tak ważny?
Patrycja Pałka
28.08.2020
UX – User Experience - do niedawna tajemnicze pojęcie zza oceanu, nic niewnoszące do codzienności przeciętnego użytkownika sieci Internet. Często ignorowane na rzecz utartych schematów i z pozoru najkorzystniejszych rozwiązań. Jednak jak wyraźnie pokazuje historia web designu – błędnie.
Case study - od lokalnej firmy do lidera w branży - meble na wymiar
Patrycja Pałka
17.08.2020
Rodzime lubelskie przedsiębiorstwo, od ponad 12 lat zajmujące się realizacją projektów mebli na wymiar, zgłosiło się do nas w sprawie wykonania strony internetowej. Poza określonym zakresem działań, w planach pojawił się konfigurator mebli, spełniający indywidualne potrzeby klienta. Realizacja zamówienia na podstawie własnoręcznej konfiguracji mebli, wykonanej na stronie, to cecha, która w zamiarze miała pozwolić naszemu klientowi wyróżnić się na rynku. Solidność, trwałość i wyjątkowa estetyka asortymentu zapewniły renomę, a w nasze ręce został przekazany dalszy rozwój wydarzeń, który zupełnie nie był przypadkowy.
7 powodów, dla których warto prowadzić firmowe konto w social mediach
Patrycja Pałka
15.06.2020
Nikomu chyba nie trzeba wyjaśniać, jak ważne miejsce we współczesnej komunikacji zajmują media społecznościowe. Możliwości, jakie otwierają się przed przedsiębiorcami, umiejętnie wykorzystującymi te narzędzia, są w stanie zapewnić wielokrotnie wyższe zyski, niż początkowa inwestycja. Wystarczy odpowiednia ilość czasu poświęcona na sprawną komunikację, a pierwsze efekty mogą pojawić się niemal natychmiast.
5 powodów, dla których Klient biznesowy powinien korzystać z pozycjonowania strony internetowej
Jakub Handzlik
13.05.2020
Każda firma aby funkcjonować prężnie i rozwijać się, musi dbać o swoich klientów oraz nieustannie pozyskiwać nowych. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi pozycjonowanie zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli w dalszym ciągu zastanawiasz się, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie dla firm sprawdzi się, przynosząc zamierzone efekty, odpowiadamy – Tak!.Pozycjonowanie dla firm to must have przedsiębiorstwa XXI wieku, którego w dużej mierze działania biznesowe, opierają się na działaniach w sieci. Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania dla firm i jakie zalety płyną z tego procesu? Zapraszamy do artykułu, w którym dowiecie się wszystkiego.
Dlaczego warto otworzyć swój własny sklep on-line?
Patrycja Pałka
20.04.2020
Prowadzenie sklepu internetowego w dużej mierze było dotąd traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Z uwagi na obecną sytuację i miejsce, w jakim znalazła się gospodarka, sklep online to szansa na uratowanie budżetu, a także przepustka do bezpiecznej - a więc najbardziej pożądanej - formy handlu. Branża e-commerce daje mnóstwo możliwości, które są idealną przestrzenią do realizacji planów zawodowych razem z pasją i zainteresowaniami.
Certyfikat SSL — dlaczego warto mieć go na stronie?
Łukasz Zaborski
16.03.2020
W dobie Internetu, kiedy większość spraw prywatnych i zawodowych możemy zrealizować z pozycji własnej kanapy, częstotliwość posługiwania się wrażliwymi danymi znacznie wzrasta. Adekwatnie do możliwości, jakie oferuje nam sieć globalna, rośnie zapotrzebowanie na odpowiednie zabezpieczenia, dzięki którym zyskujemy gwarancję ochrony i spokojną głowę. Z uwagi na fakt niebezpiecznie rozwijającej się cyberprzestępczości, serwis internetowy, które gwarantują poufność danych przesyłanych drogą elektroniczną to powszechnie wymagany standard. Jednym z najlepszych a zarazem podstawowych rozwiązań – zarówno dla właścicieli stron internetowych, jak i użytkowników - jest Certyfikat SSL.
7 sposobów na obniżenie kosztów reklam Google Ads [Infografika]
Daniel Ostrzyżek
10.02.2020
Obniżenie kosztów reklamy to aspekt, nad którym zastanawia się każdy inwestujący w Google Ads. Odpowiednie zagospodarowanie budżetem to gwarancja zadowalających wyników
Przekierowanie 301 (301 redirect) – co to jest i kiedy je stosować?
Jakub Handzlik
14.01.2020
Czy zdarzyło Ci się kliknąć w link i znaleźć się na stronie zupełne innej niż ta, do której link powinien prowadzić? A może strona, na którą chciałeś się dostać, nie istnieje i jedyne co zobaczyłeś to błąd 404? W obu przypadkach zawiodły przekierowania. Sprawdź, w czym mogą Ci pomóc i w jaki sposób wykonać je poprawnie.Po co stosuje się przekierowaniaPrzekierowanie adresu URL strony internetowej ma na celu przeniesienie użytkownika ze strony A do docelowej strony B. Jest ono niezbędne w do zachowania spójnej struktury strony. Dzięki zastosowaniu przekierowania możemy przekierować ruch na stronę, która powinna ten ruch otrzymać.
Google Partner, korzyści płynące z członkostwa w programie.
Patrycja Pałka
19.12.2019
Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz branża e-marketingowa - to obszary, które stale ewoluują, dostarczając innowacyjnych narzędzi i wciąż nowych rozwiązań. Aby dotrzymać kroku prężnemu rozwojowi oraz możliwościom, jakie daje Google, niezbędna jest aktualna wiedza.
7 prostych kroków do prawidłowej optymalizacji obrazów pod kątem SEO [Infografika]
Łukasz Zaborski
09.11.2019
Chcąc dotrzymać kroku współczesnym wymogom prowadzenia stron internetowych, należy zadbać o oprawę graficzną. Aby przyniosło to oczekiwane efekty, należy zrobić to dobrze! Niskiej jakości plik, nielogicznie umieszczony, skutecznie odstraszy użytkownika-co gorsze- na długo, jak nie na zawsze. Nic bowiem tak nie działa na wyobraźnie czytelnika, jak obraz, który czasem jest w stanie opowiedzieć więcej niż tysiąc słów.
FAQ – najczęściej zadawane pytania na temat Google Ads
Daniel Ostrzyżek
15.10.2019
Nie każdy wie czym jest Google Ads i ma szereg pytań odnośnie do tego systemu reklamowego. Jest to całkowicie zrozumiałe, dlatego zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Artykuł będzie aktualizowany na bieżąco, kiedy tylko będą pojawiać się kolejne pytania. Zapraszamy.
11 dobrych praktyk na Instagramie
Patrycja Pałka
18.09.2019
W XXI wieku, gdzie social media grają pierwsze skrzypce w komunikacji międzyludzkiej, Instagram stanowi jedno z podstawowych narzędzi, którym posługuje się już ponad 6 miliomów Polaków.
Słownik Google Ads – podstawowe pojęcia
Daniel Ostrzyżek
19.08.2019
Pierwszym etapem do zrozumienia w jaki sposób działa Google Ads jest zapoznanie się z podstawowymi pojęciami na temat tego systemu. W tym celu powstał słownik, który w prosty sposób wyjaśnia niezbędne terminy.
7 popularnych mitów na temat Google Ads – obalonych!
Daniel Ostrzyżek
23.07.2019
Przyszedł czas na obalenie 7 popularnych mitów na temat Google Ads. Sprawdź koniecznie, czy któryś z nich nie stoi na przeszkodzie do rozwoju Twojego biznesu.
10 dobrych praktyk na Facebooku
Anna Sadurska-Czochra
12.07.2019
Media społecznościowe to jeden z głównych kanałów komunikacji marki. Zadbaj o prawidłowy wygląd profilu firmowego.

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.