Blog

Dzięki czemu nasze reklamy Google Ads działają?

Autor:  Patrycja Pałka
25.05.2021
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   6
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

O zaletach reklamy internetowej wspominaliśmy wielokrotnie i z pełną świadomością możemy stwierdzić, że to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na konwersję, komunikację z odbiorcą oraz poszerzanie rynków sprzedaży.

Jednocześnie jest to proces, który wymaga stałej optymalizacji i monitoringu

Ewoluujące algorytmy oraz potrzeby użytkowników determinują stałe modyfikacje, które zastosowane w odpowiednim miejscu i czasie, zapewniają pożądane skutki. Funkcjonując od wielu już lat w przestrzeni marketingu internetowego, doskonale zdajemy sobie sprawę ze specyfiki kampanii reklamowej w środowisku Google Ads.

Dzięki czemu nasi klienci zarabiają? Co robimy, aby zwiększyć konwersję?

Zapraszamy Was do artykułu, w którym uchylamy rąbka tajemnicy Certyfikowanych Partnerów Google Ads.

1. Odpowiednio dopasowane rodzaje reklamy

Miejsc na umieszczenie reklamy wokół nas jest bardzo dużo i należy liczyć się z tym, że poza Twoją reklamą, klient zewsząd, na co dzień jest bombardowany przekazami sprzedażowymi - zarówno w świecie rzeczywistym i tym online.

Każda z platform ma oczywiście swoje mocne i słabe strony, a najważniejsze to odpowiednio je przeanalizować i dopasować do grupy docelowej.

2. Śledzenie, analiza i odpowiednia reakcja na wyniki

Jednym z najważniejszych i najwygodniejszych aspektów w przypadku działań w sferze on-line jest możliwość analizowania każdego wykonanego kroku.

Dzięki śledzeniu i analizie interakcji, konwersji oraz środków przeznaczonych na reklamę jesteśmy w stanie dokładnie przedstawić Ci stosunek wkładu finansowego do zysku, zalety płynące z marketingu internetowego oraz założenia i plany na przyszłość, mające na celu jeszcze mocniej zintensyfikować zwiększenie sprzedaży.

Raporty, które dostają nasi klienci, uwzględniają wyraźnie proces systemu reklamowego, a także osiągnięte dzięki temu wyniki i widoczny progres na przestrzeni określonego czasu.

Jakie konkretnie informacje znajdują się w takim raporcie i co możesz dzięki niemu zobaczyć?

3. Cele

Już pierwszy etap ustawienia kampanii Google Ads dla laika stanowić może nimały problem, a co ważne uruchomienie i optymalizacja reklamy znacznie różni się od drogi, jaką należy przejść w celu osiągnięcia zadowalających wyników (lub po prostu jakichkolwiek wyników:)). Niezbędne w takim przypadku jest doświadczenie, intuicja oraz aktualna wiedza z poziomu wielu płaszczyzn.

Co charakteryzuje model profesjonalnych działań w przypadku prowadzonych przez nas kampanii reklamowych Google ADS?

4. CTA

Ok, na Twoją stronę internetową już ktoś wszedł, jednak nadal pozostaje to osoba, którą można określić mianem „gościa”, a nie „klienta”.

Co więc należy zrobić, aby ten status pomyślnie i skutecznie zmienić?

Zachęć do interakcji, wykorzystaj możliwości, jakie daje posiadanie strony internetowej.

CTA to skrót pochodzący od angielskiego Call To Action i w dosłownym tłumaczeniu oznacza po prostu wezwanie do działania.

Jest to bardzo prosty zabieg, który potrafi mieć świetny wpływ na zwiększenie sprzedaży, a przy okazji jest odzwierciedleniem efektywności działań marketingowych.

Co ciekawe, do tej pory zostało przeprowadzone kilkanaście badań na temat skuteczności CTA, jego formy, kolorystyki, czy opracowania graficznego. Wiele z nich potwierdza słuszność wykorzystania Call To Action, a także istnienie niezaprzeczalnych zalet, jakie za sobą niesie. Przede wszystkim ma ono ogromne znaczenie dla współczynnika konwersji i współczynnika klikalności – co w przypadku sprzedaży internetowej jest kwestią kluczową.

5. Wiedza i doświadczenie

W naszej firmie każda kampania prowadzona jest przez specjalistów, którzy doskonale znają się na swojej pracy, jednocześnie umiejętnie podchodząc do indywidualnych potrzeb każdego naszego klienta. Dumnie również możemy pochwalić się Certyfikatami Google Ads, które są potwierdzeniem naszej umiejętności prowadzenia kampanii reklamowych w sposób profesjonalny, kreatywny i kompleksowy.

 

Obdarzyło nas zaufaniem wielu przedsiębiorców działających na rynku lubelskim i ogólnopolskim, oddając w nasze ręce koordynację nad zwiększeniem przychodów w firmie.

Jeśli więc szukasz odpowiedzi na pytanie, jak zarabiać więcej, koniecznie zajrzyj do naszej oferty – mamy tam dla Ciebie rozwiązania, dzięki którym Twój biznes zacznie rozwijać się znacznie prężniej, zdobywając nowe obszary rynku.

Zainteresowany?

Napisz, zadzwoń, zapytaj - wszystko wyjaśnimy :) 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   6
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Pozostałe wpisy

10 lat IBIF.PL
18.12.2020
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.