Zaufali nam

Zaufali nam

Twoja Firma?

Blog

Twoja strona WWW nie jest responsywna? Nie licz więc na klientów
Patrycja Pałka
10.05.2021
Wielokrotnie podkreślamy, że w obecnych czasach, prowadząc działalność – strona internetowa jest absolutnym wymogiem. Wizytówka w przestrzeni on-line, ale tez trampolina do efektywnej komunikacji z klientem, potrafi skutecznie i namacalnie wesprzeć proces sprzedażowy, przekazując przy tym wszelkie wartości i idee, przypisane do danej działalności. Jednak samo posiadanie strony internetowej nie jest nawet w połowie sukcesem.
Dlaczego dedykowany system CMS jest lepszy od rozwiązania typu WordPress?
Patrycja Pałka
14.04.2021
Naszych klientów możemy podzielić na dwie charakterystyczne grupy, gdzie każdą z nich określają konkretne cechy. Pierwszą grupą są klienci, którzy przychodzą do nas jedynie z zamiarem skorzystania z konkretnej usługi – sklepu internetowego, strony WWW, identyfikacji wizualnej lub pozycjonowania – bez konkretnego planu na ten pomysł. Po prostu oddają się w nasze ręce, oczekując na propozycje, z jakimi wyjdziemy. Natomiast druga grupa klientów to odbiorcy korzystający z tych samych usług, których odróżnia poziom zaangażowania w etapy realizacji.
Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.