Blog

Google Partner, korzyści płynące z członkostwa w programie.

Autor: Patrycja Pałka
19.12.2019
Oceń wpis:
Dziękujemy za ocenę
Głos został już oddany

Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz branża e-marketingowa - to obszary, które stale ewoluują, dostarczając innowacyjnych narzędzi i wciąż nowych rozwiązań. Aby dotrzymać kroku prężnemu rozwojowi oraz możliwościom, jakie daje Google, niezbędna jest aktualna wiedza. Szczególnie z uwagi na fakt, że kampanie Google Ads to kluczowy aspekt decydujący o osiągnięciu sukcesu, którego najlepszym wynikiem jest wzrost przychodów z inwestycji włożonej w reklamę.

Nasza firma, jako stale dążąca do rozwoju i zdobywania wiedzy agencja, doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego uzyskanie Certyfikatu Google Parters, poprzedzone odpowiednimi działaniami, było dla nas oczywistym krokiem.

Z dumą więc możemy pochwalić się członkostwem w programie Google Partners.

Google Partners to program stworzony z myślą o agencjach reklamowych i firmach zarządzających kontami Google Ads w imieniu marek i przedsiębiorstw. XXI wiek i łatwy dostęp do informacji wykształciły bardzo świadome grono klientów, którzy - wybierając firmę kierującą kampaniami w Internecie oraz przeznaczonymi na nie środkami - biorą pod uwagę wachlarz istotnych aspektów. Przedsiębiorca, decydując się na inwestycję w Google Ads szuka zatem agencji, nie tylko godnej zaufania, ale także umiejętnie wykorzystującej wiedzę i branżowe niuanse. Współczesny rynek z każdej strony zalewa nas propozycjami i ofertami firm deklarujących takowe umiejętności, dlatego możliwość dokonywania selekcji, stworzona przez samego giganta Google, to strzał w dziesiątkę!
Google Partners to liczne zalety, nie tylko dla nas, ale też przede wszystkim — dla naszych Klientów.

 

A co konkretnie wyróżnia nas na rynku? Sprawdźcie w dzisiejszej infografice!

Miłej lektury!

kategoria: Kampanie reklamowe
Oceń wpis:
Dziękujemy za ocenę
Głos został już oddany