Identyfikacja wizualna

Profesjonalnie przygotowana identyfikacja wizualna (Corporate Identity) sprawia, że Twoja marka budzi emocje. I to nie byle jakie – dokładnie takie, jakie chcesz obudzić w Twoim potencjalnym kliencie.
Bezpłatna wycena
Promocje
Co się za tym kryje?
Jak to działa?
Logo
01
Logo to graficzne przedstawienie symbolu i nazwy firmy. Nazwa ‘logo’ oznacza całościowy znak – składający się z sygnetu i logotypu, tekstowego przedstawienia nazwy.

W dobie XXI wieku, gdzie projekty graficzne mają ogromną moc zakupową i emocjonalną – logo nie może być przypadkowym znakiem.

Profesjonalne logo kreuje wizerunek firmy wśród konkurencji, a także w świadomości klienta. W pierwszym kontakcie z marką klient właśnie na podstawie logo automatycznie kojarzy firmę negatywnie lub pozytywnie, zapisując w pamięci obraz. Prawidłowo zaprojektowane powinno odzwierciedlać profil działalności, przekazywać konkretne emocje, a także pomóc zdobyć zaangażowanie i lojalność klienta. W lubelskim oddziale IBIF.PL tworzymy logo, bazując na kreatywności, najwyższym poziomie umiejętności graficznych, aktualnej wiedzy, ale także wnikliwej analizie profilu firmy. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe rozwiązania i nieprzemyślane decyzje. Nasze projekty są w pełni dopasowane do potrzeb Klienta i charakterystyki jego biznesu, tworząc spójną całość.

Jak to działa?
Czcionka i kolorystyka
02
Kolorystyka to jeden podstawowych aspektów spójności marketingowej.

Znaczenie i przesłanie zastosowanej palety barw to jedna z najważniejszych cech identyfikacji marki, która jednocześnie wymaga odpowiedniego podejścia i przemyślanej strategii.

Badania niejednokrotnie wykazały, że nawet 65% klientów, podczas wyboru produktu, uważa kolor za najistotniejszy element motywujący do zakupu. Określone barwy mają konkretny wpływ na zachowania konsumenckie, a odpowiednio dostosowana paleta kolorów może zarówno doskonale, jak i bardzo źle wpłynąć na wizerunek marki.

Czcionka i kolorystyka dobierana przez lubelski zespół IBIF.PL to inwestycja, która pozwoli Ci znacznie szybciej realizować założenia kampanii marketingowej. Dzięki znajomości specyfiki rynku, zachowań konsumenckich i odpowiednio podejmowanym krokom, jesteśmy w stanie w przemyślany sposób zadziałać na Twojego klienta, ukierunkowując go na dany tok myślenia. Czcionka i kolorystyka to nieodłączny element tożsamości Twojej firmy.

Jak to działa?
Komplet materiałów
03
Wykonamy dla Ciebie kompleksowe projekty - od wizytówek i papieru firmowego, po gadżety reklamowe czy oklejenie samochodów.

Dzięki kompletowi materiałów niezbędnych do identyfikacji firmy na rynku i w podświadomości Klienta – swoją reklamę masz zawsze pod ręką, rozbudowując i umacniając jednocześnie jej pozycję. Odpowiednio zaprojektowany komplet materiałów marketingowych, spójny z wizerunkiem firmy świadczy o jej profesjonalizmie, dlatego profesjonalnie zaplanowany i wdrożony projekt to aspekt, w który warto zainwestować przemyślane decyzje.

W IBIF.PL w Lublinie stawiamy na niestandardowe rozwiązania i dopasowanie do klienta. Każdy nasz projekt jest sumą wieloletniego doświadczenia, indywidualnego podejścia i odpowiednio obranej strategii. Poprzez komplet materiałów pomagamy naszym klientom promować swoją firmę, udostępniać dane kontaktowe, reklamować logo, zaprezentować najważniejsze informacje oraz zaciekawić i zachęcić odbiorcę reklamy do kontaktu. Tworząc komplet materiałów marketingowych w IBIF.PL, pomagamy firmom prężnie rozwijać się na rynku.

Jak to działa?
Księga znaku
04
Całość zawrzemy w formie księgi znaku – szczegółowej instrukcji jak w przyszłości używać zaprojektowanej identyfikacji.

Księga znaku IBIF.PL to zbiór i opis znaczenia znaku, opis budowy znaku, informacje o zastosowaniu kolorystki znaku, pole ochronne znaku, wersja monochromatyczna oraz achromatyczna, opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła, opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła.

Tworząc księgę znaku w lubelskim oddziale IBIF.PL, przekazujemy pełne zaangażowanie i profesjonalizm na ręce klienta, zapewniając jednocześnie prawidłowe wykorzystanie logo w przyszłości.Gwarantując zbiór niezbędnych reguł, znacznie zmniejszamy ryzyko umieszczenia logo na niewłaściwym tle, czy użycia nieprawidłowych czcionek, co mogłoby skutkować pogorszeniem jakości lub zaburzeniem jego czytelności.

Realizacje
Identyfikacja wizualna firmy to obecnie podstawowe narzędzie, za pomocą którego marka kreuje swój wizerunek.
Dzięki odpowiednio zaprezentowanemu profilowi firmy stajesz się w oczach Klienta rozpoznawany jako godny zaufania, profesjonalny przedsiębiorca.
W jaki sposób identyfikacja wizualna wpływa na wizerunek Twojego biznesu?

Przede wszystkim pozwala odróżnić się na tle konkurencji, zaangażować odbiorców, zachęcić do działania, zaprezentować wysoką jakość produktów i usług oraz właściwie pokierować działania marketingowe. Jednak, aby przyciągnąć i zatrzymać klienta, identyfikacja wizualna powinna odpowiadać pewnym założeniom marketingowym.

System identyfikacji wizualnej firmy (CI) to strategia, którą posługuje się każda działalność nastawiona na rozwój i zwiększanie zasięgów.

W IBIF.PL zdajemy sobie sprawę z tego, jak ogromny wpływ na wizerunek ma pozytywna opinia na rynku, która często jest decydującym aspektem w procesie wyboru usługodawcy, czy zleceniobiorcy. Promujemy wiarygodność, rzetelność i uczciwość Twojej marki, budując wizerunek, który efektywnie wpłynie na jakość prowadzonych działań na rynku.

Projektowanie identyfikacji wizualnej w oddziale lubelskim IBIF.pl, to strzał w dziesiątkę współgrający z ideą i przesłaniem Twojej marki.

Podchodzimy do tematu kompleksowo, zapewniając wyróżnienie w branży, rozpoznawalność i skuteczną promocję. Nasz zespół to kreatywni ludzie, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. W celu zapewnienia, jak najlepszych efektów wnikliwie analizujemy Twoją firmę, branżę, w której działasz oraz sposób komunikacji z Klientem i plany na biznesową przyszłość. Właściwie obrany kierunek realizacji oraz skuteczne go wdrożenie to etapy, które szybko przełożą się na Twój sukces.

Corporate Identity to nie tylko księga identyfikacji wizualnej, logo, czy wizytówki. To także nowoczesne technologie, które stosujemy i nieszablonowe rozwiązania, pozwalające znacznie szybciej osiągnąć Ci sukces. Badania potwierdzają, że ponad 70% decyzji zakupowych uwarunkowana jest tym, w jaki sposób marka prezentuje się na rynku i my to wiemy. Stworzymy dla Ciebie identyfikację marki, która nie tylko przyciągnie uwagę klienta, ale także zaskarbi sobie jego zaufanie i zachęci do powrotu.

Skontaktuj się z nami
Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Paweł Kowalski
Blog
Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.
Personal branding = Ty jako marka
Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media społecznościowe posiadają ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. To prawie 25% populacji całej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego życia. Kiedy dajemy odbiorcom szansę spotkania „prawdziwego” oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten sposób bardziej ludzką twarz firmy. Wadami kreowania własnej marki jest zabieranie prywatności i konieczność poświęcenia dużej ilości czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z życia prywatnego, które będą powiązane z tworzonym wizerunkiem, zwiększy wiarygodność.
Media społecznościowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na większą sprzedaż i zainteresowanie odbiorców
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.
Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF Sp. z o.o. z siedzibą w Szerokie, Szerokie 56N, 20-050 Lublin. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.