Identyfikacja wizualna

Profesjonalnie przygotowana identyfikacja wizualna (Corporate Identity) sprawia, ┼╝e Twoja marka budzi emocje. I to nie byle jakie ÔÇô dok┼éadnie takie, jakie chcesz obudzi─ç w Twoim potencjalnym kliencie.
Bezpłatna wycena
Promocje
Co si─Ö za tym kryje?
Jak to działa?
Logo
01
Logo to graficzne przedstawienie symbolu i nazwy firmy. Nazwa ÔÇślogoÔÇÖ oznacza ca┼éo┼Ťciowy znak ÔÇô sk┼éadaj─ůcy si─Ö z sygnetu i logotypu, tekstowego przedstawienia nazwy.

W dobie XXI wieku, gdzie projekty graficzne maj─ů ogromn─ů moc zakupow─ů i emocjonaln─ů ÔÇô logo nie mo┼╝e by─ç przypadkowym znakiem.

Profesjonalne logo kreuje wizerunek firmy w┼Ťr├│d konkurencji, a tak┼╝e w ┼Ťwiadomo┼Ťci klienta. W pierwszym kontakcie z mark─ů klient w┼éa┼Ťnie na podstawie logo automatycznie kojarzy firm─Ö negatywnie lub pozytywnie, zapisuj─ůc w pami─Öci obraz. Prawid┼éowo zaprojektowane powinno odzwierciedla─ç profil dzia┼éalno┼Ťci, przekazywa─ç konkretne emocje, a tak┼╝e pom├│c zdoby─ç zaanga┼╝owanie i lojalno┼Ť─ç klienta. W lubelskim oddziale IBIF.PL tworzymy logo, bazuj─ůc na kreatywno┼Ťci, najwy┼╝szym poziomie umiej─Ötno┼Ťci graficznych, aktualnej wiedzy, ale tak┼╝e wnikliwej analizie profilu firmy. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe rozwi─ůzania i nieprzemy┼Ťlane decyzje. Nasze projekty s─ů w pe┼éni dopasowane do potrzeb Klienta i charakterystyki jego biznesu, tworz─ůc sp├│jn─ů ca┼éo┼Ť─ç.

Jak to działa?
Czcionka i kolorystyka
02
Kolorystyka to jeden podstawowych aspekt├│w sp├│jno┼Ťci marketingowej.

Znaczenie i przes┼éanie zastosowanej palety barw to jedna z najwa┼╝niejszych cech identyfikacji marki, kt├│ra jednocze┼Ťnie wymaga odpowiedniego podej┼Ťcia i przemy┼Ťlanej strategii.

Badania niejednokrotnie wykaza┼éy, ┼╝e nawet 65% klient├│w, podczas wyboru produktu, uwa┼╝a kolor za najistotniejszy element motywuj─ůcy do zakupu. Okre┼Ťlone barwy maj─ů konkretny wp┼éyw na zachowania konsumenckie, a odpowiednio dostosowana paleta kolor├│w mo┼╝e zar├│wno doskonale, jak i bardzo ┼║le wp┼éyn─ů─ç na wizerunek marki.

Czcionka i kolorystyka dobierana przez lubelski zesp├│┼é IBIF.PL to inwestycja, kt├│ra pozwoli Ci znacznie szybciej realizowa─ç za┼éo┼╝enia kampanii marketingowej. Dzi─Öki znajomo┼Ťci specyfiki rynku, zachowa┼ä konsumenckich i odpowiednio podejmowanym krokom, jeste┼Ťmy w stanie w przemy┼Ťlany spos├│b zadzia┼éa─ç na Twojego klienta, ukierunkowuj─ůc go na dany tok my┼Ťlenia. Czcionka i kolorystyka to nieod┼é─ůczny element to┼╝samo┼Ťci Twojej firmy.

Jak to działa?
Komplet materiałów
03
Wykonamy dla Ciebie kompleksowe projekty - od wizyt├│wek i papieru firmowego, po gad┼╝ety reklamowe czy oklejenie samochod├│w.

Dzi─Öki kompletowi materia┼é├│w niezb─Ödnych do identyfikacji firmy na rynku i w pod┼Ťwiadomo┼Ťci Klienta ÔÇô swoj─ů reklam─Ö masz zawsze pod r─Ök─ů, rozbudowuj─ůc i umacniaj─ůc jednocze┼Ťnie jej pozycj─Ö. Odpowiednio zaprojektowany komplet materia┼é├│w marketingowych, sp├│jny z wizerunkiem firmy ┼Ťwiadczy o jej profesjonalizmie, dlatego profesjonalnie zaplanowany i wdro┼╝ony projekt to aspekt, w kt├│ry warto zainwestowa─ç przemy┼Ťlane decyzje.

W IBIF.PL w Lublinie stawiamy na niestandardowe rozwi─ůzania i dopasowanie do klienta. Ka┼╝dy nasz projekt jest sum─ů wieloletniego do┼Ťwiadczenia, indywidualnego podej┼Ťcia i odpowiednio obranej strategii. Poprzez komplet materia┼é├│w pomagamy naszym klientom promowa─ç swoj─ů firm─Ö, udost─Öpnia─ç dane kontaktowe, reklamowa─ç logo, zaprezentowa─ç najwa┼╝niejsze informacje oraz zaciekawi─ç i zach─Öci─ç odbiorc─Ö reklamy do kontaktu. Tworz─ůc komplet materia┼é├│w marketingowych w IBIF.PL, pomagamy firmom pr─Ö┼╝nie rozwija─ç si─Ö na rynku.

Jak to działa?
Ksi─Öga znaku
04
Ca┼éo┼Ť─ç zawrzemy w formie ksi─Ögi znaku ÔÇô szczeg├│┼éowej instrukcji jak w przysz┼éo┼Ťci u┼╝ywa─ç zaprojektowanej identyfikacji.

Księga znaku IBIF.PL to zbiór i opis znaczenia znaku, opis budowy znaku, informacje o zastosowaniu kolorystki znaku, pole ochronne znaku, wersja monochromatyczna oraz achromatyczna, opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła, opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła.

Tworz─ůc ksi─Ög─Ö znaku w lubelskim oddziale IBIF.PL, przekazujemy pe┼éne zaanga┼╝owanie i profesjonalizm na r─Öce klienta, zapewniaj─ůc jednocze┼Ťnie prawid┼éowe wykorzystanie logo w przysz┼éo┼Ťci.Gwarantuj─ůc zbi├│r niezb─Ödnych regu┼é, znacznie zmniejszamy ryzyko umieszczenia logo na niew┼éa┼Ťciwym tle, czy u┼╝ycia nieprawid┼éowych czcionek, co mog┼éoby skutkowa─ç pogorszeniem jako┼Ťci lub zaburzeniem jego czytelno┼Ťci.

Realizacje
Identyfikacja wizualna firmy to obecnie podstawowe narz─Ödzie, za pomoc─ů kt├│rego marka kreuje sw├│j wizerunek.
Dzi─Öki odpowiednio zaprezentowanemu profilowi firmy stajesz si─Ö w oczach Klienta rozpoznawany jako godny zaufania, profesjonalny przedsi─Öbiorca.
W jaki sposób identyfikacja wizualna wpływa na wizerunek Twojego biznesu?

Przede wszystkim pozwala odr├│┼╝ni─ç si─Ö na tle konkurencji, zaanga┼╝owa─ç odbiorc├│w, zach─Öci─ç do dzia┼éania, zaprezentowa─ç wysok─ů jako┼Ť─ç produkt├│w i us┼éug oraz w┼éa┼Ťciwie pokierowa─ç dzia┼éania marketingowe. Jednak, aby przyci─ůgn─ů─ç i zatrzyma─ç klienta, identyfikacja wizualna powinna odpowiada─ç pewnym za┼éo┼╝eniom marketingowym.

System identyfikacji wizualnej firmy (CI) to strategia, kt├│r─ů pos┼éuguje si─Ö ka┼╝da dzia┼éalno┼Ť─ç nastawiona na rozw├│j i zwi─Ökszanie zasi─Ög├│w.

W IBIF.PL zdajemy sobie spraw─Ö z tego, jak ogromny wp┼éyw na wizerunek ma pozytywna opinia na rynku, kt├│ra cz─Östo jest decyduj─ůcym aspektem w procesie wyboru us┼éugodawcy, czy zleceniobiorcy. Promujemy wiarygodno┼Ť─ç, rzetelno┼Ť─ç i uczciwo┼Ť─ç Twojej marki, buduj─ůc wizerunek, kt├│ry efektywnie wp┼éynie na jako┼Ť─ç prowadzonych dzia┼éa┼ä na rynku.

Projektowanie identyfikacji wizualnej w oddziale lubelskim IBIF.pl, to strza┼é w dziesi─ůtk─Ö wsp├│┼égraj─ůcy z ide─ů i przes┼éaniem Twojej marki.

Podchodzimy do tematu kompleksowo, zapewniaj─ůc wyr├│┼╝nienie w bran┼╝y, rozpoznawalno┼Ť─ç i skuteczn─ů promocj─Ö. Nasz zesp├│┼é to kreatywni ludzie, dla kt├│rych nie ma rzeczy niemo┼╝liwych. W celu zapewnienia, jak najlepszych efekt├│w wnikliwie analizujemy Twoj─ů firm─Ö, bran┼╝─Ö, w kt├│rej dzia┼éasz oraz spos├│b komunikacji z Klientem i plany na biznesow─ů przysz┼éo┼Ť─ç. W┼éa┼Ťciwie obrany kierunek realizacji oraz skuteczne go wdro┼╝enie to etapy, kt├│re szybko prze┼éo┼╝─ů si─Ö na Tw├│j sukces.

Corporate Identity to nie tylko ksi─Öga identyfikacji wizualnej, logo, czy wizyt├│wki. To tak┼╝e nowoczesne technologie, kt├│re stosujemy i nieszablonowe rozwi─ůzania, pozwalaj─ůce znacznie szybciej osi─ůgn─ů─ç Ci sukces. Badania potwierdzaj─ů, ┼╝e ponad 70% decyzji zakupowych uwarunkowana jest tym, w jaki spos├│b marka prezentuje si─Ö na rynku i my to wiemy. Stworzymy dla Ciebie identyfikacj─Ö marki, kt├│ra nie tylko przyci─ůgnie uwag─Ö klienta, ale tak┼╝e zaskarbi sobie jego zaufanie i zach─Öci do powrotu.

Skontaktuj si─Ö z nami
Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Paweł Kowalski
Blog
Konkurencja sprzedaje wi─Öcej? Sprawd┼║, czy opisy produkt├│w w Twoim sklepie on-line przyci─ůgaj─ů klient├│w
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularno┼Ť─ç sklep├│w internetowych na przestrzeni ostatni lat narasta┼éa, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszy┼éy rozw├│j segmentu e-commerce. Co ciekawe, bior─ůc pod uwag─Ö statystyki ÔÇô diametralny wzrost biznesu on-line ÔÇô zar├│wno pod wzgl─Ödem liczby og├│lnej, jak i automatyzacji ÔÇô w Europie, wynosi ┼Ťrednio rok. Jeste┼Ťmy o rok do przodu, o rok dalej ni┼╝ by┼éoby to mo┼╝liwe w warunkach ÔÇ×normalnychÔÇŁ i o rok szybciej zwi─Ökszy┼é si─Ö popyt na tego rodzaju dzia┼éalno┼Ť─ç. Z miesi─ůca na miesi─ůc tendencja ta utrzymuje si─Ö na podobnym poziomie, a powr├│t do ÔÇ×starego porz─ůdku ┼ŤwiataÔÇŁ jest coraz mniej realny. Digitalizacja ┼╝ycia post─Öpuje, wkraczaj─ůc stale w nowe przestrzenie szeroko poj─Ötego biznesu i zar├│wno w┼éa┼Ťciciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajaj─ů si─Ö do takich rozwi─ůza┼ä, ale i coraz bardziej je doceniaj─ů. Sprzeda┼╝ w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszcz─Ödza czas i generuje znacznie ni┼╝sze koszty. Jednak nie sztuk─ů jest samo posiadanie sklepu on-line. Ca┼éa masa czynnik├│w sk┼éadaj─ůcych si─Ö na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspekt├│w, na kt├│re warto zwr├│ci─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymog├│w zar├│wno algorytm├│w, jak i potrzeb odbiorcy ÔÇô poprawny opis produktu.
Personal branding = Ty jako marka
Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media spo┼éeczno┼Ťciowe posiadaj─ů ponad 2 miliardy u┼╝ytkownik├│w na ca┼éym ┼Ťwiecie. To prawie 25% populacji ca┼éej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego ┼╝ycia. Kiedy dajemy odbiorcom szans─Ö spotkania ÔÇ×prawdziwegoÔÇŁ oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten spos├│b bardziej ludzk─ů twarz firmy. Wadami kreowania w┼éasnej marki jest zabieranie prywatno┼Ťci i konieczno┼Ť─ç po┼Ťwi─Öcenia du┼╝ej ilo┼Ťci czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z ┼╝ycia prywatnego, kt├│re b─Öd─ů powi─ůzane z tworzonym wizerunkiem, zwi─Ökszy wiarygodno┼Ť─ç.
Media spo┼éeczno┼Ťciowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na wi─Öksz─ů sprzeda┼╝ i zainteresowanie odbiorc├│w
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieli┼Ťmy okazj─Ö by─ç ┼Ťwiadkami kompletnego przeorganizowania ┼╝ycia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przysz┼éy niespodziewanie i ka┼╝dy, kto nie potrafi┼é si─Ö do nich dostosowa─ç,1 szybko wpad┼é w nieprzyjemne tarapaty, kt├│rych nast─Öpstwa odczuwa─ç mo┼╝e do dzi┼Ť. COVID-19 wp┼éyn─ů┼é na znacznie szybsz─ů digitalizacj─Ö marketingu, spos├│b postrzegania prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci oraz zachowania, jakie wykszta┼éci┼éy si─Ö w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyska┼é gwa┼étowny wzrost liczby u┼╝ytkownik├│w, a ka┼╝dy z nich zacz─ů┼é szuka─ç swojego miejsca i sposobu na utrzymanie si─Ö na tyle wysoko, aby przetrwa─ç trudny czas.
Bezpłatna wycena

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustaw─ů o ochronie danych osobowych oraz Rozporz─ůdzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezb─Ödne do przetworzenia zapytania. Zosta┼éem poinformowany, ┼╝e przys┼éuguje mi prawo dost─Öpu do swoich danych, mo┼╝liwo┼Ťci ich poprawiania, ┼╝─ůdania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF Sp. z o.o. z siedzib─ů w Szerokie, Szerokie 56N, 20-050 Lublin. Wi─Öcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajd─ů Pa┼ästwo w polityce prywatno┼Ťci. Klikaj─ůc WY┼ÜLIJ akceptujesz wszystkie powy┼╝sze warunki.