Blog

10 lat IBIF.PL

Autor:  Zespół IBIF.PL
18.12.2020
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   8
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Powstanie IBIF.PL wzięło się z chęci działania na własnych zasadach, potrzeby tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dążenia do wdrażania usprawnień dla biznesu. Dziesięć lat temu w młodych i kreatywnych głowach zrodził się pomysł, który dziś owocuje w prężnie działające przedsiębiorstwo na ogólnopolskim rynku, zgrany zespół, ciekawe projekty i nieustanny rozwój.

Świętujemy pierwszą dekadę i z chęcią opowiemy Wam, jak to wszystko się zaczęło…

 

Grudzień 2010

Spółka IBIF.PL została zarejestrowana.

Rynek e-marketingu w Polsce stawia dopiero pierwsze kroki, natomiast strony internetowe są bardzo podstawową wersją tego, co obecnie możemy obserwować w przeglądarce.

Pod koniec 2009 roku Google ogłasza wprowadzenie Google Real Time Search, które ma być skuteczną bronią do konkurencyjnej walki z wyszukiwarką Bing na rynku amerykańskim.

W 2009 rozpoczyna się również dyskusja o kierowaniu wyników Google. Wyszukiwarka uczy się zapamiętywać nasze preferencje i pod tym kątem serwuje wyniki. O ile wcześniej personalizacja dostępna była dla zalogowanych użytkowników, to od grudnia 2010 Google zaczyna śledzić aktywność wszystkich internautów. Rozpoczyna się dzięki temu nowy rozdział w SEO, który przyniesie możliwości, mające na celu efektywny rozwój biznesu w Internecie.

Google ma starą wersję logo, a YouTube nie jest jeszcze tak mocnym graczem, jeśli chodzi o działanie popularnych twórców.

Na rynku pojawia się Google Nexus One, a także bardzo obiecujący początek mobilnej platformy Microsoftu – Windows Phone 7.0.

IBIF.PL oficjalnie wchodzi do gry.

Styczeń 2011

Rozpoczynają się pierwsze spotkania, rozmowy z klientami, a zespół potrzebuje nowej przestrzeni.

Powstaje pierwsze biuro IBIF.PL, w którym sukcesywnie rozwija się idea firmy i autorskie realizacje.

Marzec 2011

Cały 2011 rok obfituje w mnóstwo ciekawych premier, jeśli chodzi o witryny internetowe, czarnym koniem na rynku przeglądarek okazuje się Google Chrome, a tendencję spadkową zalicza Internet Explorer.

W IBIF.PL przychodzi czas na poważne zlecenie. Powstaje nasza pierwsza strona internetowa dla klienta, która ma służyć jako narzędzie do efektywnego zarządzania biznesem. Wdrożenie jej zbiega się z momentem, kiedy lubelscy przedsiębiorcy zaczynają odkrywać możliwości, jakie niesie za sobą marketing internetowy. Każdy najmniejszy szczegół strony dopracowany jest idealnie, a cała realizacja idzie jak po maśle.

Pojawiają się nowe wyzwania i okazje do nauki, a to ważne wydarzenie daje początek dynamicznej działalności w przestrzeni Internetu. Oddanie witryny w ręce klienta kończy się sukcesem i głębokim przekonaniem, że jesteśmy we właściwym czasie, na właściwym miejscu.

Idąc za ciosem, tworzymy pierwszą wersję własnej firmowej strony, która wcześniej funkcjonowała jako działalność jednoosobowa. Staje się ona naszą wizytówką i platformą do kontaktu z przyszłymi klientami. Na przestrzeni lat zmieni ona kilkukrotnie swój design, ale w 2011 roku jest wszystkim tym, na czym nam zależało: łączy w sobie cechy użyteczne i estetyczne.

 


Sierpień 2011

Powstanie autorskiego Systemu Zarządzania Treścią okazuje się strzałem w dziesiątkę. Samodzielnie, ale pewnie stawiamy kroki w tym zakresie, zyskując ogromną swobodę w indywidualnym projektowaniu. Pierwszy autorski CMS IBIF.PL miał na celu zrealizować wszystkie założenia i cele.

Czy się udało? Zdecydowanie tak. Obecnie 90% naszych klientów korzysta już z kolejnej jego wersji, ceniąc go za efektywność, użyteczność, a także:

  • Prostotę i przejrzystość w obsłudze
  • Dostosowanie do procesu pozycjonowania
  • Łatwość edycji
  • Dostępność do dużej ilości modułów
  • Możliwość personalizacji
  • Dostosowanie do indywidualnych potrzeb klienta
  • Intuicyjność w nawigacji
  • Możliwość integracji z Google Analitycs
  • Dostępność do monitorowania ruchu na stronie bez konieczności używania zaawansowanych narzędzi

Lipiec 2013

Zespół nam się powiększa, ilość projektów też i pojawia się potrzeba zamiany biura na nowe. Przeprowadzka idzie całkiem sprawnie i już po kilku dniach jesteśmy na swoim. Nowa powierzchnia i nowe pomysły! W 2013 roku działamy już całkiem prężnie, dlatego w świeżo przejętym biurze pojawia się coraz więcej realizacji, wdrażanych innowacji oraz klientów poszukujących skutecznej reklamy.

W tym okresie polski e-rynek rozwijał się już dosyć szybko, dlatego też wzrastała świadomość dotycząca potrzeby kreowania wizerunku marki w Internecie. Zgłaszali się do nas Klienci, którzy zaczęli doceniać zalety digital marketingu i segmentu e-commerce. Czekało nas wtedy bardzo dużo pracy, która jak się później okazało, rozwinęła nam pięknie skrzydła.

Maj 2016

W tym czasie marketing internetowy i reklama on-line miały się już całkiem dobrze. Narzędzia dostępne dla specjalistów pozwalały na realizacje planów i założeń, indywidualnie dostosowując działania do oczekiwań Klienta. Mieliśmy za sobą już kilka bardzo dużych projektów, mnóstwo pomysłów do zrealizowania i nieustannie ulepszaliśmy swoje działania, stając się silną marką na rynku lubelskim.

Dotrzymując kroku technologii i rosnącym zapotrzebowaniom użytkowników wykonaliśmy pierwszą represywną stronę internetową.

RWD, czyli Responsive Web Design to jedna z technik wykorzystywanych w nowoczesnym projektowaniu witryn internetowych. Od tej pory rozmiar, układ i wygląd każdej zaprojektowanej w naszym teamie strony, jest dopasowany do okna urządzenia, na którym ona się wyświetlała – na tablecie, smartfonie oraz komputerze.

Zyskaliśmy doskonałą przejrzystość, czytelność na urządzeniach mobilnych oraz wsparcie dla procesu pozycjonowania. Była to nasza odpowiedź na wymagania klienta i rynku, na którym zaczynał królować coraz większy dostęp do przenośnego Internetu oraz wzrost popularności smartfonów.

Sierpień 2018

Ponownie (ale tym razem na dłużej) przyszło nam zmienić biuro. Lokalizacja na Szerokim 56N stała się naszą bazą docelową, w której pracujemy do dziś.

To tutaj mieści się nasz zespół i centrum dowodzenia, w którym realizujemy wszystkie projekty, pracujemy zespołowo, rozwijając się też indywidualnie. W tym właśnie biurze rodzą się wszystkie szalone mniej lub bardziej pomysły, to tutaj powstają koncepcje na kampanie reklamowe, idee, które testujemy, wdrażamy i uskuteczniamy.

Tutaj udało nam się zbudować zespół, w którym wzajemnie się uzupełniamy, uczymy od siebie i co dzień uświadamiany, że nasza praca jest nie tylko sposobem na życie, ale i hobby, które z chęcią pielęgnujemy.

W tym biurze organizujemy też akcje charytatywne, sportowe przedsięwzięcia oraz imprezy integracyjne. Lubimy tę miejscówkę, niekiedy bardziej niż zacisze domowego kącika.

Październik 2019

Zespół odpowiedzialny za reklamę w Internecie ruszył pełną parą. Zleceń mamy ogrom, koordynując kampanie dużych przedsiębiorstw, mniejszych firm i klientów zagranicznych. Dzięki wyjątkowym staraniom, wiedzy i profesjonalizmowi, udało nam się uzyskać status Google Partner – potwierdzenie, że nasi pracownicy są fachowcami, którzy doskonale wiedzą, co i dlaczego robią.

Jakie zalety dzięki temu zyskali nasi klienci?

  • Akredytacja Google
  • Aktualna wiedza naszych pracowników
  • Profesjonalne umiejętności w zakresie prowadzenia kampanii
  • Większe możliwości, dzięki dostępowi do szkoleń, kursów i bezpośrednio supportu Google
  • Oferty promocyjne
  • Preferencyjne warunki

Status Google Partnera był sukcesem, który rozbudził apetyt na więcej. Nasze możliwości znacznie się zwiększyły, co pozwala nam realizować cele na dużo bardziej obszernym polu Google Ads.

W drugiej połowie roku, udało nam się także otworzyć biuro sprzedażowe w Warszawie. IBIF.PL wita w stolicy!

Grudzień 2020

Po wszystkich tych wydarzeniach obchodzimy pierwszą dekadę w branży. Z sentymentem zerkając za siebie, cieszymy się, na to co będzie, co nas czeka i ile jeszcze przed nami. Zadowala nas przede wszystkim fakt, że udaje nam się rozwijać jako firma, ale też jako autonomiczne jednostki. Cenimy sobie wyzwania i stawianie poprzeczki wyżej, doskonale zdając sobie sprawę, że tylko dzięki temu możemy osiągać więcej.

Niewątpliwie naszym największym atutem jest to, że lubimy naszą pracę i lubimy siebie nawzajem, ze szczerą radością dokładając swoją małą cegiełkę do sukcesu całkiem fajnego dziesięciolecia (~ ̄▽ ̄)~.

 

 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   8
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.