Kampanie Google Ads

Dobrze prowadzona i zoptymalizowana kampania Google Ads to natychmiastowa konwersja i efekt widoczny od razu. Tu liczy się doświadczenie, wiedza i dokładność. Dobrze trafiłeś. Jako Certyfikowany Partner Google wiemy najlepiej, jak działa system Ads od kuchni.
Bezpłatna wycena
Promocje
Jak to działa?
Jak to działa?
Całkowita kontrola
01
To Ty ustalasz, czy reklama Google Ads ma mieć zasięg globalny, czy lokalny oraz w jakich godzinach ma się pojawiać.

Możesz w każdej chwili zwiększyć bądź zmniejszyć budżet kampanii, dopasowując go całkowicie do swoich możliwości, potrzeb i planów, jakie wiążą się z Twoim biznesem. Kampanie Google Ads to działania opracowane na bazie doświadczenia i wiedzy, tak aby umiejętnie dostosować szczegółowe parametry do Twoich potrzeb i oczekiwań. Dzięki znajomości narzędzi takich, jak na przykład Planer Słów Kluczowych, Edytor Google Ads, czy Podgląd i Diagnostyka Reklam, jesteśmy w stanie zagwarantować Ci zarządzanie kampanią w sposób szybszy i znacznie bardziej efektywny. Doskonale znamy i rozumiemy quality score – mechanizm ustalania wyniku jakości, który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja.

Specjaliści IBIF.PL uchronią Cię przed niepożądanymi efektami oraz pomogą osiągnąć zamierzony cel. Całkowita kontrola kampanii Ads to gwarancja osiągnięcia celów dokładnie takich, na jakich Ci zależy.

Jak to działa?
Natychmiastowy rezultat
02
Niewątpliwie jednym z największych atutów dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej jest efekt widoczny od zaraz, który ma natychmiastowe przełożenie na zwiększenie wyników sprzedaży.

Kampanie Google prowadzone w lubelskim oddziale IBIF.PL przez naszych specjalistów to efektywna forma promocji, która ma kluczowe znaczenie dla pozyskania ruchu użytkowników. Efektywna kampania Google Ads to cały wachlarz możliwości reklamowania swoich produktów i usług. Nieistotne, czy dopiero zaczynasz prowadzenie działalności, czy istniejesz na rynku już od dłuższego czasu – dla Twoich klientów, podobnie jak dla milionów ludzi na świecie, Internet to podstawowe źródło zdobywania informacji. Dlatego odpowiednio zaplanowana kampania Google Ads to reklama, która dociera do konkretnie zainteresowanej grupy docelowej. Zagadnienia Google Ads, w agencji IBIF.PL w Lublinie - znamy od podszewki. Nasi pracownicy Google Ads to specjaliści, którzy mają na koncie liczne pomyślnie zrealizowane kampanie reklamowe, których skuteczność potwierdza certyfikat Google Partner.

Jak to działa?
Zaplanowany budżet
03
Analiza kosztów reklamy oraz przygotowanie budżetu, który zostanie na nią przeznaczony to nieodłączny element planowania krok po kroku całej kampanii.

W IBIF.PL łączymy możliwości Google Ads z Twoimi możliwościami finansowymi. Konsekwentnie optymalizujemy kampanię, pod kątem obranej strategii i zaplanowanego budżetu. Stale analizujemy, wyciągamy wnioski. Na bieżąco optymalizujemy kampanie, aby w jak najlepszy sposób wykorzystać dostępne środki, które zapewniają najbardziej wartościowy ruch. Rzetelnie obsługujemy każdą kampanię tak, aby przynisła ona najlepsze skutki, a zaplanowy budżet zapewnił oczekiwane efekty

Pełna kontrola nad ustalonym budżetem i celem jego przeznaczenia zawsze należy do Ciebie. Dzięki niezmiennej kwocie na comiesięcznej fakturze, z łatwością zapanujesz nad firmowym budżetem. Wygodny model rozliczeniowy to jasno i przejrzyście zaplanowany budżet, nad którym panujesz w pełni.

Jak to działa?
Precyzja
04
Precyzja kampanii Ads to suma wieloletniego doświadczenia, aktualnej, stale wzbogacanej wiedzy i orientacji na sukces Klienta.

Droga do zamierzonego celu to proces, w którym liczą się prawidłowe ruchy i przemyślana analiza.

Dzięki certyfikacji Google Partner gwarantujemy niezawodną znajomość aktualnych możliwości Google Ads, a także specyfiki i trendów skutecznej optymalizacji kampanii.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów zaplanowana kampania trafia jedynie do zainteresowanych klientów. Nie ma tu miejsca na przypadkowe kliknięcia i niewłaściwą grupę docelową. Metody wyświetlania reklam, a także wszystkie ich ustawienia zostaną dopasowane tak, aby osiągnąć zamierzony cel sprzedażowy.

Strategia Google Ads w IBIF.PL jest szyta na miarę, która gwarantuje wykorzystanie budżetu w 100%, trafnie i odpowiednio promując Twoją firmę.

Jak to działa?
Comiesięczny raport działań
05
Kampanie Google Ads w Lublinie w IBIF.PL, prowadzone są tak, aby wnikliwie badać działania firmy, aby analizować też informacje na temat klienta - jego zachowań, reakcji na poszczególne aspekty procesu zakupowego.

Każdą kampanię Ads szczegółowo raportujemy. Dzięki jasnym i przejrzystym komunikatom przekazywanym co miesiąc w ręce klienta możemy dokładnie wskazać które kampanie są najbardziej dochodowe, skuteczne i przynoszą najlepsze efekty. Wnikliwa analiza i wyciąganie wniosków pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do potrzeb i zapytań ofertowych klientów Twojego biznesu. Zmniejszenie lub kontrola kosztów, orientacja na główny i najbardziej dochodowy kierunek działań, rozwiązywanie na bieżąco problemów z zasobami, czy uzyskanie dostępu do specjalistycznej wiedzy ekspertów to tylko część ulepszeń, jakie przedsiębiorstwo może osiągnąć dzięki comiesięcznemu raportowi.Kompleksowy raport działań IBIF.PL to zestawienie najważniejszych danych z przeprowadzonych kampanii i wyciągnięcie wniosków, dzięki którym Twoja reklama stanie się skutecznym narzędziem marketingowym i najlepszą formą promocji.

Jak to działa?
Płatność za efekty
06
Dostosowany model rozliczeń to bardzo wygodna forma opłaty.

Szczególnie na początku działalności niezwykle istotna jest kontrola wydatków i przemyślane, skuteczne działania. System Google Ads to ogromna elastyczność, dzięki której możesz osiągnąć zamierzony cel, przy precyzyjnie zaplanowanym budżecie. Model płatności PPC – czyli pay per click, zapewnia pełną kontrolę nad przeznaczoną na reklamę sumą, jaka ma zostać zainwestowana w daną kampanię. Kampanie PPC to także możliwość analizowania konkretnych i dokładnych działań, dzięki czemu, Twój nakład finansowy zostaje wykorzystany w sposób efektywny.

Mając jasno określone cele, które pomożemy Ci osiągnąć, masz możliwość całkowicie przeznaczyć swój budżet na konkretne działania.

Ponosisz koszty tylko wtedy, kiedy potencjalny klient dotrze do Twojej oferty, a linki sponsorowane Google zaprowadzą go prosto do Twojego serwisu internetowego. Kampanie Google prowadzone w Lublinie w IBIF.PL to inwestycje, które docierają wprost do Twoich potencjalnych Klientów.

W IBIF.pl w Lublinie poprowadzimy Twoją kampanię na podstawie przemyślanej i skutecznej strategii tak, aby całkowicie dostosować ją do Twoich oczekiwań.
Dobierzemy format reklamy, który zapewni zwiększenie sprzedaży, spopularyzuje Twoją markę i w pełni zaspokoi potrzebę klienta.
Dlaczego prowadzenie kampanii Google Ads warto powierzyć nam?
  • Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google.
  • Posiadamy specjalistyczną wiedzę, dzięki której w pełni odpowiednio wykorzystamy Twój budżet.
  • Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem, zbudowanym na bazie licznie przeprowadzonych kampanii, zakończonych sukcesem.
  • Zaoszczędzisz czas, który możesz przeznaczyć na inne aspekty związane z prowadzeniem działalności.
  • Jako certyfikowany Partner Google mamy nieograniczony dostęp do rozwiązań i możliwości, które pozwalają odpowiednio szybko reagować w przypadku problemów i jeszcze dokładniej optymalizować kampanię.
  • Znacznie lepiej analizujemy rezultaty. Umiejętnie wyciągamy wnioski z zestawień i parametrów, przekuwając je w działania mające na celu znaczną poprawę wyników.
  • Dzięki naszym raportom masz stały i aktualny wgląd do prowadzonych kampanii.
  • Jesteśmy profesjonalistami, dla których świadczenie usług na najwyższym poziomie to podstawa.
Dlaczego optymalizacja kampanii Ads jest tak istotna?
  • Każdy system wymaga ulepszeń i niezbędnych poprawek, aby mógł przynosić zamierzone efekty i pomagać w osiągnięciu celów.
  • System Google stale ewoluuje, oferując zupełnie nowe możliwości i rozwiązania. Jako Partner pierwsi mamy do nich dostęp, dzięki czemu znacznie szybciej wprowadzamy udoskonalenia.
  • Analizujemy dane. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i prężnemu rozwojowi doskonale wiemy, na co powinniśmy zwracać uwagę w celu osiągnięcia jeszcze lepszych efektów.
  • Stosujemy najlepsze rozwiązania. Kampania Ads to proces wymagający specjalistycznej wiedzy i odpowiedniej umiejętności.
Google Ads to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam konkretnej strony, na przykład nad wynikami organicznymi wyszukiwarki lub na stronach należących do danej sieci reklamowej. Dopasowanie kampanii do rodzaju i specyfiki grupy docelowej to klucz do sukcesu.
Kampanie PPC
(Pay Per Click)
Do tego typu kampanii zaliczane są kampanie linków sponsorowanych, które charakteryzują się dużą elastycznością i korzystnym modelem rozliczania. Zleceniodawca ponosi opłatę tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w link.
Reklama produktowa Google
Idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych, którzy planują promować swoją ofertę internetową lub lokalną, zwiększyć konwersję w witrynie lub regionalnym sklepie i docierać do bardziej sprecyzowanych klientów. To więcej niż reklama tekstowa, gdyż wyświetla użytkownikowi zdjęcie produktu, tytuł, cenę, nazwę sklepu i inne informacje.
Kampania remarketingowa
Doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Kampanie remarketingowe to docieranie do klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę internetową. Są to działania mające na celu ponowne sprowadzenie użytkownika do oferty.
Reklama graficzna
Reklama w układzie graficznym strony internetowej. W wielu przypadkach o wiele bardziej sugestywna niż reklama tekstowa lub ta w formie video. Reklama graficzna generuje ogromne zasięgi, a także doskonale wpływa na rozpoznawalność marki.
Skontaktuj się z nami
Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Paweł Kowalski
Blog
Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.
Personal branding = Ty jako marka
Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media społecznościowe posiadają ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. To prawie 25% populacji całej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego życia. Kiedy dajemy odbiorcom szansę spotkania „prawdziwego” oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten sposób bardziej ludzką twarz firmy. Wadami kreowania własnej marki jest zabieranie prywatności i konieczność poświęcenia dużej ilości czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z życia prywatnego, które będą powiązane z tworzonym wizerunkiem, zwiększy wiarygodność.
Media społecznościowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na większą sprzedaż i zainteresowanie odbiorców
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.
Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF Sp. z o.o. z siedzibą w Szerokie, Szerokie 56N, 20-050 Lublin. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.