Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.

Kampanie GOOGLE ADS Lublin

Dobrze prowadzona i zoptymalizowana kampania GOOGLE ADS to natychmiastowa konwersja i efekt widoczny od razu. Tu liczy się doświadczenie, wiedza i dokładność. Dobrze trafiłeś. Jako Certyfikowany Partner Google wiemy najlepiej, jak działa system Ads od kuchni.

Bezpłatna wycena

Promocje
Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Jak to działa?

To Ty ustalasz, czy reklama GOOGLE ADS ma mieć zasięg globalny, czy lokalny oraz w jakich godzinach ma się pojawiać.

Możesz w każdej chwili zwiększyć bądź zmniejszyć budżet kampanii, dopasowując go całkowicie do swoich możliwości, potrzeb i planów, jakie wiążą się z Twoim biznesem. Kampanie GOOGLE ADS to działania opracowane na bazie doświadczenia i wiedzy, tak aby umiejętnie dostosować szczegółowe parametry do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Dzięki znajomości narzędzi takich, jak na przykład Planer Słów Kluczowych, Edytor GOOGLE ADS, czy Podgląd i Diagnostyka Reklam, jesteśmy w stanie zagwarantować Ci zarządzanie kampanią w sposób szybszy i znacznie bardziej efektywny. Doskonale znamy i rozumiemy quality score – mechanizm ustalania wyniku jakości, który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja.

Specjaliści IBIF.PL uchronią Cię przed niepożądanymi efektami oraz pomogą osiągnąć zamierzony cel. Całkowita kontrola kampanii Ads to gwarancja osiągnięcia celów dokładnie takich, na jakich Ci zależy.

Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Niewątpliwie jednym z największych atutów dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej jest efekt widoczny od zaraz, który ma natychmiastowe przełożenie na zwiększenie wyników sprzedaży.

Kampanie Google prowadzone w lubelskim oddziale IBIF.PL przez naszych specjalistów to efektywna forma promocji, która ma kluczowe znaczenie dla pozyskania ruchu użytkowników.

Efektywna kampania GOOGLE ADS to cały wachlarz możliwości reklamowania swoich produktów i usług. Nieistotne, czy dopiero zaczynasz prowadzenie działalności, czy istniejesz na rynku już od dłuższego czasu – dla Twoich klientów, podobnie jak dla milionów ludzi na świecie, Internet to podstawowe źródło zdobywania informacji. Dlatego odpowiednio zaplanowana kampania GOOGLE ADS to reklama, która dociera do konkretnie zainteresowanej grupy docelowej. Zagadnienia GOOGLE ADS, w agencji IBIF.PL w Lublinie - znamy od podszewki. Nasi pracownicy GOOGLE ADS to specjaliści, którzy mają na koncie liczne pomyślnie zrealizowane kampanie reklamowe, których skuteczność potwierdza certyfikat Google Partner.

Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Analiza kosztów reklamy oraz przygotowanie budżetu, który zostanie na nią przeznaczony to nieodłączny element planowania krok po kroku całej kampanii.

W IBIF.PL łączymy możliwości GOOGLE ADS z Twoimi możliwościami finansowymi. Konsekwentnie optymalizujemy kampanię, pod kątem obranej strategii i zaplanowanego budżetu.

Stale analizujemy, wyciągamy wnioski. Na bieżąco optymalizujemy kampanie, aby w jak najlepszy sposób wykorzystać dostępne środki, które zapewniają najbardziej wartościowy ruch. Rzetelnie obsługujemy każdą kampanię tak, aby przynisła ona najlepsze skutki, a zaplanowy budżet zapewnił oczekiwane efekty.

Pełna kontrola nad ustalonym budżetem i celem jego przeznaczenia zawsze należy do Ciebie. Dzięki niezmiennej kwocie na comiesięcznej fakturze, z łatwością zapanujesz nad firmowym budżetem. Wygodny model rozliczeniowy to jasno i przejrzyście zaplanowany budżet, nad którym panujesz w pełni.

Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Precyzja kampanii Ads to suma wieloletniego doświadczenia, aktualnej, stale wzbogacanej wiedzy i orientacji na sukces Klienta.

Droga do zamierzonego celu to proces, w którym liczą się prawidłowe ruchy i przemyślana analiza. Dzięki certyfikacji Google Partner gwarantujemy niezawodną znajomość aktualnych możliwości GOOGLE ADS, a także specyfiki i trendów skutecznej optymalizacji kampanii.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów zaplanowana kampania trafia jedynie do zainteresowanych klientów. Nie ma tu miejsca na przypadkowe kliknięcia i niewłaściwą grupę docelową. Metody wyświetlania reklam, a także wszystkie ich ustawienia zostaną dopasowane tak, aby osiągnąć zamierzony cel sprzedażowy.

Strategia GOOGLE ADS w IBIF.PL jest szyta na miarę, która gwarantuje wykorzystanie budżetu w 100%, trafnie i odpowiednio promując Twoją firmę.

Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Kampanie GOOGLE ADS w Lublinie w IBIF.PL, prowadzone są tak, aby wnikliwie badać działania firmy, aby analizować też informacje na temat klienta - jego zachowań, reakcji na poszczególne aspekty procesu zakupowego.

Każdą kampanię Ads szczegółowo raportujemy. Dzięki jasnym i przejrzystym komunikatom przekazywanym co miesiąc w ręce klienta możemy dokładnie wskazać które kampanie są najbardziej dochodowe, skuteczne i przynoszą najlepsze efekty.

Wnikliwa analiza i wyciąganie wniosków pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do potrzeb i zapytań ofertowych klientów Twojego biznesu. Zmniejszenie lub kontrola kosztów, orientacja na główny i najbardziej dochodowy kierunek działań, rozwiązywanie na bieżąco problemów z zasobami, czy uzyskanie dostępu do specjalistycznej wiedzy ekspertów to tylko część ulepszeń, jakie przedsiębiorstwo może osiągnąć dzięki comiesięcznemu raportowi.Kompleksowy raport działań IBIF.PL to zestawienie najważniejszych danych z przeprowadzonych kampanii i wyciągnięcie wniosków, dzięki którym Twoja reklama stanie się skutecznym narzędziem marketingowym i najlepszą formą promocji.

Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Dostosowany model rozliczeń to bardzo wygodna forma opłaty.

Szczególnie na początku działalności niezwykle istotna jest kontrola wydatków i przemyślane, skuteczne działania. System GOOGLE ADS to ogromna elastyczność, dzięki której możesz osiągnąć zamierzony cel, przy precyzyjnie zaplanowanym budżecie. Model płatności PPC – czyli pay per click, zapewnia pełną kontrolę nad przeznaczoną na reklamę sumą, jaka ma zostać zainwestowana w daną kampanię.

Kampanie PPC to także możliwość analizowania konkretnych i dokładnych działań, dzięki czemu, Twój nakład finansowy zostaje wykorzystany w sposób efektywny.

Mając jasno określone cele, które pomożemy Ci osiągnąć, masz możliwość całkowicie przeznaczyć swój budżet na konkretne działania.

Ponosisz koszty tylko wtedy, kiedy potencjalny klient dotrze do Twojej oferty, a linki sponsorowane Google zaprowadzą go prosto do Twojego serwisu internetowego. Kampanie Google prowadzone w Lublinie w IBIF.PL to inwestycje, które docierają wprost do Twoich potencjalnych Klientów.

Kampanie GOOGLE ADS- IBIF.PL

Skontaktuj się z nami

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.

Proces pozycjonowania stron internetowych, prowadzony przez IBIF.PL to optymalizacja dostosowana do aktualnych wytycznych rynku dzięki, której Twoja firma dotrze tam, gdzie klient najbardziej jej potrzebuje.

Pozycjonowanie stron internetowych w lubelskim oddziale IBIF.PL to proces, na który składa się wiele istotnych aspektów.

01

Dlaczego prowadzenie kampanii GOOGLE ADS warto powierzyć nam?

  • Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google.
  • Posiadamy specjalistyczną wiedzę, dzięki której w pełniodpowiednio wykorzystamy Twój budżet.
  • Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem, zbudowanym na bazie licznie przeprowadzonych kampanii, zakończonych sukcesem
  • Zaoszczędzisz czas, który możesz przeznaczyć na inne aspekty związane z prowadzeniem działalności.
  • Jako certyfikowany Partner Google mamy nieograniczony dostęp do rozwiązań i możliwości, które pozwalają odpowiednio szybko reagować w przypadku problemów i jeszcze dokładniej optymalizować kampanię.
  • Znacznie lepiej analizujemy rezultaty. Umiejętnie wyciągamy wnioski z zestawień i parametrów, przekuwając je w działania mające na celu znaczną poprawę wyników.
  • Dzięki naszym raportom masz stały i aktualny wgląd do prowadzonych kampanii.
  • Jesteśmy profesjonalistami, dla których świadczenie usług na najwyższym poziomie to podstawa.
02

Dlaczego optymalizacja kampanii Ads jest tak istotna?

  • Każdy system wymaga ulepszeń i niezbędnych poprawek, aby mógł przynosić zamierzone efekty i pomagać w osiągnięciu celów.
  • System Google stale ewoluuje, oferując zupełnie nowe możliwości i rozwiązania. Jako Partner pierwsi mamy do nich dostęp, dzięki czemu znacznie szybciej wprowadzamy udoskonalenia.
  • Analizujemy dane. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i prężnemu rozwojowi doskonale wiemy, na co powinniśmy zwracać uwagę w celu osiągnięcia jeszcze lepszych efektów.
  • Stosujemy najlepsze rozwiązania. Kampania Ads to proces wymagający specjalistycznej wiedzy i odpowiedniej umiejętności.

GOOGLE ADS to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam konkretnej strony, na przykład nad wynikami organicznymi wyszukiwarki lub na stronach należących do danej sieci reklamowej. Dopasowanie kampanii do rodzaju i specyfiki grupy docelowej to klucz do sukcesu.

Kampanie PPC
(Pay Per Click)

Do tego typu kampanii zaliczane są kampanie linków sponsorowanych, które charakteryzują się dużą elastycznością i korzystnym modelem rozliczania. Zleceniodawca ponosi opłatę tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w link.

Reklama produktowa Google

Idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych, którzy planują promować swoją ofertę internetową lub lokalną, zwiększyć konwersję w witrynie lub regionalnym sklepie i docierać do bardziej sprecyzowanych klientów. To więcej niż reklama tekstowa, gdyż wyświetla użytkownikowi zdjęcie produktu, tytuł, cenę, nazwę sklepu i inne informacje.

Kampania remarketingowa

Doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Kampanie remarketingowe to docieranie do klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę internetową. Są to działania mające na celu ponowne sprowadzenie użytkownika do oferty.

Reklama graficzna

Reklama w układzie graficznym strony internetowej. W wielu przypadkach o wiele bardziej sugestywna niż reklama tekstowa lub ta w formie video. Reklama graficzna generuje ogromne zasięgi, a także doskonale wpływa na rozpoznawalność marki.
FAQ
Czyli najczęściej zadawane pytania na temat Google ADS

Google Ads to system, wyświetlający reklamy dostosowane do frazy wpisanej przez użytkownika w wyszukiwarkę, dzięki któremu możesz dotrzeć do ogromnej ilości osób za stosunkowo nieduże pieniądze.
Gdzie pojawiają się reklamy? Proces wyświetlania reklam wygląda następująco: użytkownik wpisuje dane hasło w wyszukiwarkę, następnie Google wyświetla wyniki dopasowane do tego zapytania z czego kilka pierwszych na samej górze oraz na samym dole lub po bokach strony to właśnie Google Ads (oznaczone zieloną etykietką „Reklama”). Po kliknięciu, użytkownik zostaje przeniesiony do strony docelowej, którą jest witryna z konkretną ofertą.
W celu stworzenia własnej kampanii Google Ads musisz najpierw utworzyć konto w systemie oraz wybrać te usługi i produkty ze strony swojej firmy, które chcesz reklamować. Na podstawie Twoich wyborów tworzymy listę słów kluczowych i grup docelowych, które będą warunkować późniejsze wyświetlanie reklam. Następnie możesz stworzyć reklamę, która spełni określone wymagania i ustalić budżet oraz lokalizację.
Po aktywacji kampanii, każdy użytkownik, który wpisze w wyszukiwarkę zapytanie podobne lub takie samo jak jedno z umieszczonych przez Ciebie na liście, wyświetli się Twoja reklama. W systemie Google Ads możesz również kontrolować i analizować poszczególne aspekty działania reklamy, co pozwala na wprowadzanie zmian i modyfikacji w celu zwiększenia efektywności kampanii.
Google Ads to bardzo dobry sposób na dotarcie do nowych odbiorców i potencjalnych klientów, a odpowiednio zaplanowana strategia reklamowa i dostosowany budżet z pewnością przyniesie realne korzyści Twojej firmie.

Jeśli zależy Ci na najlepszych efektach kampanii reklamowej musisz wiedzieć, jaką kampanię dobrać do konkretnego celu. Mogłoby się wydawać, że nie ma w tym większej filozofii i wystarczy dodać odpowiedni tekst, grafikę, czy wideo. Bardzo wiele zależy jednak od tego co chcesz osiągnąć za sprawą kampanii. Bez skrupulatnie określonego celu nie warto zabierać się za tworzenie reklam. Możesz na przykład skupić się na budowaniu zasięgu i świadomości marki, sprzedaży, generowaniu kontaktów do potencjalnych klientów itp.
Do każdej z tych opcji będzie pasował inny rodzaj kampanii.
Rodzaje kampanii Google Ads:

  • kampanie w sieci wyszukiwania,
  • kampanie reklamowe,
  • kampanie produktowe,
  • kampanie wideo,
  • kampanie smart,
  • kampanie discovery,
  • kampanie promujące aplikacje lokalne.

Specjaliści w naszej agencji interaktywnej z przyjemnością pomogą Ci dobrać odpowiedni format oraz stworzą kampanię, która przyniesie jak najlepsze efekty.

Google Ads to system, umożliwiający reklamę produktów, czy usług w Internecie. W ramach systemu możesz wybrać:

  • reklamę w wynikach wyszukiwania,
  • reklamę produktową w wyszukiwarce,
  • reklamę w aplikacjach,
  • reklamę na platformie YouTube oraz na Gmailu,
  • remarketing,
  • reklamę w sieci reklamowej Google, czyli na stronach odwiedzanych przez Twoich użytkowników.

Reklama oznaczona zielonym znacznikiem to właśnie efekt kampanii Google Ads. Po wpisaniu przez danego użytkownika frazy kluczowej, którą umieściłeś na swojej liście, tworząc kampanię – Twój produkt, czy usługa wyświetlą się z boku, na samej górze, bądź na samym dole strony. Po naciśnięciu przez użytkownika w reklamę, zostanie on przekierowany na Twoją stronę z ofertą.
Istotną zaletą tego typu reklamy jest możliwość analizowania i sprawdzania efektów, monitorując wyniki. Umiejętnie prowadzona kampania Google Ads pozwoli maksymalnie wykorzystać budżet, nie generując dodatkowych kosztów. Dotrze do osób, które będą realnie zainteresowane Twoją ofertą, a co najważniejsze – przyniesie szybkie efekty i umożliwi sprawne i bezpieczne znalezienie się na szczycie wyników wyszukiwania w Google.

Samo wyświetlanie reklamy w Google nic nie kosztuje. Określoną stawkę płacisz dopiero w momencie, kiedy użytkownik wejdzie z nią w interakcję. Nie istnieje również jedna konkretna suma, którą należy zapłacić za kliknięcie. Wszystko zależy od bardzo wielu czynników, takich jak konkurencja, czy rodzaj branży w jakiej działasz.
Cena za kliknięcie może wynosić od kilku groszy do kilku, a nawet kilkunastu złotych.

Ważna jest odpowiednia optymalizacja oraz przemyślana strategia przeprowadzania kampanii, ponieważ tylko w ten sposób mamy możliwość pełnego kontrolowania efektywności.

Jeżeli wpisujesz dane słowa kluczowe, związane z Twoją ofertą w wyszukiwarkę, a następnie nie klikasz w reklamę – algorytm Google może w pewnym stopniu ograniczyć wyświetlanie reklam. System weryfikuje w ten sposób, że nie jesteś zainteresowany daną ofertą.
Innym powodem, może być zupełnie odwrotna rzecz – zbyt częste klikanie we własne reklamy. System zauważa, że wielokrotnie wszedłeś w interakcję z daną reklamą i po prostu przestaje ją ponownie wyświetlać.
Takie zabiegi mają na celu ograniczenie kliknięć, które nie prowadzą do rozwinięcia interakcji, ponieważ nie mają one większej wartości i nie powodują konwersji. W taki sposób również przebiega ochrona reklamodawców przed nieuczciwymi zachowaniami ze strony konkurencji.
Warto w takiej sytuacji sprawdzić, czy inne, nie powiązane z Twoim kontem Google urządzenie, wyświetla reklamę. Jeżeli okazuje się, że treść nie wyświetla się również innym użytkownikom, problem może leżeć zupełnie gdzie indziej.
Reklamy mogą przestać być wyświetlane w Google również przez inne nieprawidłowości, takie jak:

  • brak środków,
  • zły dobór fraz,
  • niską jakość reklam,
  • częste zmiany optymalizacyjne i wiele więcej.

Dokładne zdefiniowanie źródła problemu wymaga dogłębnej analizy, która powinna być przeprowadzona przez specjalistów.
Jeżeli występują w Twoim przypadku takie problemy – z przyjemnością pomożemy Ci w naprawieniu błędów, abyś mógł czerpać jak największe korzyści ze swoich działań marketingowych.

Na pozycję Twojej reklamy w Google mają wpływ różne czynniki. Są to np.:

  • Ustalona przez Ciebie stawka – reklamy, wyświetlające się wyżej mają zazwyczaj wyższą cenę za kliknięcie.
  • Konkurencyjność aukcji – im większa różnica w rankingu dwóch podobnych tematycznie reklam, tym większe prawdopodobieństwo, że reklama z wyższym rankingiem zdobędzie daną pozycję.
  • Progi rankingu reklamy – reklama może nie zostać wyświetlona, jeżeli nie spełnia minimalnych standardów jakości, które muszą zostać spełnione.
  • Jakość reklam i strony docelowej – po przeanalizowaniu tego, czy Twoja reklama oraz strona są przydatne i pomocne dla osób, zostaje przyznany dany wynik jakości, który możesz monitorować i starać się poprawiać.
  • Szacowany wpływ rozszerzeń (numer kontaktowy, linki do stron w witrynie) oraz innych formatów reklamowych na skuteczność Twojej reklamy Google Ads.

Każde kliknięcie reklamy Google Ads jest dokładnie analizowane przez zaawansowane systemy kontrolne. W taki sposób system może monitorować prawidłowość kliknięć, aby te niepoprawne odfiltrować z raportów i płatności. Koszty, które pochłaniane są przez tego typu kliknięcia są następnie zwracane na konto reklamodawcy.

Tak naprawdę reklamy Google Ads i pozycjonowanie to dwie zupełnie odrębne rzeczy, które jednak łączy kilka kwestii.
Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wszelkie działania w obrębie witryny, których celem jest zapewnienie jej najwyższej pozycji na liście bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google. Wszystkie te działania są darmowe i bardzo korzystne dla strony internetowej, aczkolwiek sam proces jest dość czasochłonny oraz wymaga wprowadzania ciągłych usprawnień.
W przypadku Google Ads wygląda to nieco inaczej. Reklamy Twojej firmy zostaną wyświetlone natychmiast po uruchomieniu kampanii i znajdą się na samym szczycie wyników wyszukiwania.
Najlepszą strategią jest połączenie pozycjonowania i Google Ads, ponieważ w ten sposób uda się osiągnąć najbardziej trwałe i widoczne efekty.
Nasza agencja marketingowa wykonuje pozycjonowanie w Lublinie oraz tworzy kampanie Google Ads dla klientów, dzięki czemu efekty są stale poprawiane, widoczne w ekspresowym tempie i utrzymują się przez długi czas.

Reklama Google Ads to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję swojej firmy w sieci. Co ważne, jest ona widoczna w wyszukiwarce od razu po uruchomieniu kampanii, a pierwsze efekty zauważysz bardzo szybko.
Przyjęło się jednak, że działania w Google Ads powinny trwać co najmniej 3 miesiące. Przyczynami takiej opinii jest m.in. brak odpowiednich danych, koniecznych do optymalizacji. Już tłumaczymy o co dokładnie chodzi.
Do skutecznej optymalizacji swoich kampanii potrzebujesz danych, na których podstawie będziesz mógł przystąpić do działania, poprawiającego skuteczność. Najdokładniejsze dane znajdziesz na swoim koncie Google Ads oraz Google Analytics i właśnie na ich podstawie będziesz mógł dokonać najefektywniejszej optymalizacji.
Przez okres trzech miesięcy algorytm może spokojnie zebrać wszystkie potrzebne dane, które później zdecydowanie pomogą Ci wprowadzić usprawnienia w kampanii. Dzięki systematycznej optymalizacji możesz osiągać coraz lepsze wyniki z miesiąca na miesiąc.

Nasza lubelska agencja interaktywna zatrudnia certyfikowanych specjalistów Google Ads i to właśnie oni zajmują się kampaniami Google Ads, codziennie monitorując i ulepszając. Ich doświadczenie i umiejętności pozwalają na osiąganie najlepszych efektów reklam Google Ads.

Raporty mają na celu zobrazowanie wyników kampanii oraz dokładne przedstawienie tego na co został przeznaczony budżet konta. Największe korzyści, płynące z raportów to możliwość zapoznania się z kluczowymi wskaźnikami efektywności (ROAS, ROI, czy koszt kampanii i konwersji).
Raporty są bardzo istotne z punktu widzenia analizy danych przez działy marketingu i sprzedaży. W naszej agencji, przykładamy szczególną wagę do tego, aby raport zawierał wszystkie istotne elementy. Dzięki raportom można określić, które kampanie i w jakim czasie dają dobre efekty, lepiej rozdzielić obowiązki w zespole, czy zaplanować kiedy i dla kogo kierować reklamy, a także jaki format będzie najlepszy.
Po każdym miesiącu prowadzonych działań w Google Ads otrzymasz od nas szczegółowy raport, który w razie potrzeby omówi z Tobą nasz specjalista, już po pierwszym etapie prac.

Reklamy Google Ads mogą być wyświetlane przez cały czas. Istnieje jednak możliwość ustalenia indywidualnego harmonogramu, który pozwoli na określenie godzin, czy dni tygodnia, w których reklama będzie wyświetlana. Inną opcją takiego harmonogramu jest możliwość ustalenia stawek, które będziesz mógł zwiększać lub zmniejszać w zależności od dnia czy godziny. Równie dobrą opcją jest ustalenie harmonogramu w taki sposób, aby był on dostosowany do Twoich godzin pracy.
Taka opcja pozwala na skuteczne zarządzanie budżetem oraz maksymalne wykorzystywanie potencjału kampanii. Dzięki dokładnej analizie czasu, w którym Twoja reklama osiąga najlepsze wyniki, możesz dostosować harmonogram tak, aby w dane dni reklama wyświetlała się tylko w konkretnych godzinach. Nasi specjaliści z przyjemnością pomogą Ci zoptymalizować kampanię Google Ads w taki sposób, aby przynosiła ona jak najlepsze efekty.

Ustalenie odpowiedniego budżetu wcale nie jest tak oczywiste jak mogłoby się wydawać i zależy od wielu czynników. Bardzo ważne jest to, aby kwota, którą zamierzasz przeznaczyć na Google Ads nie była zbyt niska, ponieważ tylko optymalny budżet pozwoli na zobaczenie realnych efektów.
Pamiętaj, że klienci wybierają pomiędzy Twoją firmą, a konkurencją. Dlatego właśnie musisz pojawiać się w Internecie częściej niż ona. To da Ci znacznie większą szansę na zaistnienie i zostanie wybranym przez klienta.
W zależności od branży będą to inne stawki. Przy większych, popularnych rynkach są to znacznie większe liczby, natomiast w przypadku bardziej niszowych produktów, czy lokalnych usług – granica jest znacznie bardziej widoczna. Podczas ustalania budżetu warto mieć na uwadze, że im bliżej górnej granicy się znajdziesz, tym lepiej dla Ciebie. Fundusze mają wpływ na ilość kliknięć, a częste wyświetlanie reklam powoduje, że użytkownicy dostrzegają daną stronę i są o wiele bardziej chętni do zapoznania się z konkretną ofertą.
Nasza agencja zapewni Ci odpowiednie dostosowanie budżetu do wszystkich czynników.

CPC i PPC, czyli Cost Per Click oraz Pay Per Click to model rozliczenia od efektu, którym jest przejście na stronę reklamodawcy. Przyjmując ten sposób rozliczenia, zapłacisz za każde realne kliknięcie na hasło wykonane przez użytkownika, który z kolei przekierowywany jest na docelową stronę internetową. Taka metoda pozwoli na uściślenie kryteriów wyszukiwania oraz otrzymywanie danych sprzedażowych. W tym modelu masz możliwość wykupienia określonej ilości kliknięć, bądź opłacanie każdego kliknięcia w danym przedziale czasowym.

Blog