Pozycjonowanie – Lublin i cała Polska

Chcesz, by Twoja strona internetowa przyciągała więcej klientów z Google? Zadbamy o jej pozycjonowanie. Postaramy się, by nasza praca przełożyła się na realizację Twoich celów biznesowych – większy ruch w serwisie, przewagę nad konkurencją, wzrost liczby zapytań o usługi czy sprzedaży w sklepie.

Zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych w Lublinie, a także na terenie całej Polski kompleksowo, zaczynając od dokładnego audytu i kończąc na efektach potwierdzanych przez narzędzia SEO. Optymalizujemy strukturę i kod strony, tworzymy wartościowe treści oraz budujemy autorytet serwisu.

Bezpłatna wycena
Promocje
Pozycjonowanie - IBIF.PL

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie (SEO – Search Engine Optimization) obejmuje różnorakie działania, dzięki którym strona wyświetla się wysoko w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy trafiają do takiego wypozycjonowanego serwisu nie przez przypadek, ale dlatego, że szukają tego, co on proponuje, wpisując w wyszukiwarce np. nazwę produktu czy usługi.

W ramach pozycjonowania można wyróżnić:

  • on-page SEO czyli optymalizację strony czy sklepu,

  • off-page SEO czyli prace poza serwisem budujące jego zasięg i wiarygodność

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga od specjalistów połączenia dość różnorodnych umiejętności. By przyniosło efekty, potrzeba jednocześnie wiedzy technologicznej, zaawansowanego poziomu obsługi narzędzi SEO, umiejętności analitycznych i zrozumienia potrzeb użytkowników.

Pozycjonowanie - IBIF.PL

On-page SEO – działania na stronie

Bez dopracowanej witryny trudno o skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. W ramach on-page SEO skupiamy się na:

  • widocznych dla Google i atrakcyjnych dla ludzi treściach SEO
  • architekturze strony, która ułatwia użytkownikom poruszanie się i dotarcie do celu,
  • technicznym SEO, czyli m.in. optymalizacji kodu, szybkości ładowania, responsywności i dostosowaniu do Core Web Vitals.

Off-page SEO – reputacja strony w oczach Google

Nawet najlepiej dopracowana pod względem SEO strona nie osiągnie wysokiej pozycji bez mocnych sygnałów z zewnątrz.

Dlatego budujemy autorytet serwisów m.in poprzez monitorowanie marki w sieci i analizę zachowań użytkowników.

U kogo sprawdzi się pozycjonowanie?

Praca nad SEO jest często wręcz konieczna dla takich działalności jak:

  • firmy lokalne – restauracje, fryzjerzy, gabinety kosmetyczne,
  • usługodawcy i B2B – prawnicy, projektanci wnętrz, firmy IT,
  • sklepy internetowe różnych branż,
  • marki eksperckie budujące pozycję w swojej dziedzinie.

Lokalne pozycjonowanie – Lublin i nie tylko

  • dostosujemy treści, strukturę serwisu i dane kontaktowe do zapytań lokalnych,
  • zoptymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma,
  • stworzymy osobne podstrony dla lokalnych usług,
  • zadbamy o spójność danych kontaktowych we wszystkich miejscach w sieci.

Praca nad przewagą w lokalnych wynikach wyszukiwania sprawdzi się w przypadku takich działalności jak:

  • salony fryzjerskie i kosmetyczne,
  • gabinety lekarskie, dentystyczne i weterynaryjne,
  • siłownie, studia jogi, kluby fitness,
  • kancelarie prawne,
  • biura rachunkowe,
  • przedszkola, szkoły językowe,
  • firmy remontowe i budowlane,
  • mechanicy samochodowi,
  • restauracje i kawiarnie,
  • sklepy stacjonarne (odzież, elektronika, spożywcze itd.).

Pozycjonowanie sklepów a pozycjonowanie stron – Lublin

Praca nad pozycjonowaniem sklepów internetowych jest zazwyczaj bardziej wymagająca od pracy nad SEO stron internetowych. Serwisy e-commerce w większym stopniu ulegają zmianom. Podczas ich pozycjonowania mogą pojawić się problemy z optymalizacją wydajności, zarządzaniem podstronami wykluczonymi z indeksacji (np. panel klienta) i nawigacją fasetową..

Filary skutecznego pozycjonowania stron internetowych

Wysokie pozycje serwisów w Google to efekt współdziałania wielu elementów. Za sukces SEO w ogromnej mierze odpowiadają wartościowe, zoptymalizowane treści i parametry techniczne.

Pozycjonowanie - IBIF.PL
Wartościowe treści

Podczas pozycjonowania stron internetowych staramy się, by artykuły blogowe, opisy usług lub produktów i FAQ odpowiadały na pytania użytkowników i chociaż częściowo rozwiązywały ich problemy. Google nagradza przede wszystkim serwisy wypełnione wartościowymi i aktualnymi treściami, a nie wyłącznie nasycone frazami kluczowymi. Ważną rolę odgrywa naturalny język dobrany do grupy docelowej, ciekawe nagłówki i różnorodność form – teksty, zdjęcia, infografiki i wideo. Serwisy z rozbudowaną treścią mają też więcej zaindeksowanych podstron.

Techniczne aspekty

Mimo że treści są niezwykle ważne, to nawet najlepsze artykuły nie pomogą, jeśli strona ładuje się powoli, zawiera techniczne błędy lub nieprawidłowo wyświetla się na smartfonach. Google analizuje czas ładowania, bezpieczeństwo witryny, strukturę kodu, responsywność i wiele innych aspektów, które w przypadku zaniedbania mogą obniżać pozycję serwisu. Dlatego w IBIF.PL dbamy o techniczne kwestie, m.in. aktualną mapę strony i eliminację błędów 404.

Co składa się na pozycjonowanie stron internetowych firm?
SEO krok po kroku

Podczas pracy nad widocznością strony internetowej podejmujemy zazwyczaj niżej przedstawione kroki.

Pozycjonowanie - IBIF.PL

Audyt SEO

Pozycjonowanie stron WWW zaczynamy od dokładnego audytu SEO. W trakcie analizy sprawdzamy m.in. takie elementy jak:

  • szybkość ładowania,
  • pozycje strony na wybrane frazy kluczowe,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • jakość tytułów i opisów stron internetowych,
  • stopień indeksacji,
  • błędy techniczne, np. błędy 404.

Dzięki audytowi SEO dokładnie wiemy, co poprawić, aby Twoja witryna była zgodna z aktualnymi wymogami Google i jednocześnie przyjazna dla użytkowników.

Optymalizacja strony

Opierając się na danych z audytu SEO, przechodzimy do optymalizacji. W zależności od efektu analizy może ona obejmować:

  • poprawę adresów URL (np. ze strona.com/page1?id=13 na strona.com/nazwa-produktu),
  • wdrożenie nagłówków,
  • usprawnienie ładowania strony,
  • poprawę struktury menu i wewnętrznych linków,
  • optymalizację metadanych,
  • eliminację błędów technicznych.

Dzięki optymalizacji strona będzie działać szybciej na każdym urządzeniu i zapewniać pozytywne doświadczenie użytkownikom.

Wybór fraz kluczowych

Z pomocą narzędzi SEO opracowujemy strategię słów kluczowych. Staramy się, by umożliwiała ona Twojej ofercie z jednej strony dotarcie do szerokiego grona odbiorców, a z drugiej – do klientów już zdecydowanych na zakup. Wśród fraz kluczowych możemy wyróżnić np.: nawigacyjne (gdy użytkownik szuka konkretnej strony lub marki), transakcyjne (gdy użytkownik szuka produktu, by dokonać zakupu), ogólne (składające się z jednego lub dwóch słów), long tail (dłuższe, precyzyjne frazy zawierające kilka słów).

Tworzenie treści

Google docenia strony internetowe z wartościowymi i unikalnymi treściami. Dlatego tworzymy artykuły blogowe, opisy produktów i opisy kategorii, które są nasycone frazami kluczowymi, a jednocześnie odpowiadają na potrzeby użytkowników. Angażujący content zwiększa widoczność strony internetowej oraz wydłuża czas przebywania użytkownika w serwisie.

Obserwacja algorytmów i działań konkurencji

Aktualizacje algorytmów Google mogą zmieniać wyniki wyszukiwania. Dlatego śledzimy je na bieżąco i dostosowujemy do nich swoją pracę. Równolegle analizujemy konkurencję – jej widoczność, wykorzystywane słowa kluczowe i treści. Staramy się znajdować nisze niezagospodarowane jeszcze przez rywali i budować w nich przewagę.

Monitoring efektów

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga ciągłej obserwacji, dlatego monitorujemy:

  • zmiany pozycji strony na konkretne słowa kluczowe,
  • efektywność treści,
  • błędy na stronie,
  • wzrost ruchu organicznego.

Dzięki temu jesteśmy w stanie w porę wdrażać działania naprawcze.

Narzędzia używane podczas pozycjonowania stron

Skuteczne pozycjonowanie wymaga podejmowania decyzji opartych na danych.

Dlatego podczas codziennej pracy korzystamy z zaawansowanych narzędzi analitycznych, dzięki którym jesteśmy w stanie:

  • przeprowadzić dokładny audyt SEO strony WWW,
  • analizować na bieżąco konkurencję,
  • dobierać słowa kluczowe mające różne intencje wyszukiwania,
  • monitorować zmiany pozycji strony na wybrane frazy,
  • prowadzić działania content marketingowe,
  • optymalizować treści pod kątem wyszukiwarek,
  • sprawdzać stan zaindeksowania strony,
  • śledzić wyniki SEO i obserwować stronę na tle konkurencji,
  • diagnozować problemy techniczne,
  • podejmować trafne decyzje wpływające na widoczność strony.
Pozycjonowanie - IBIF.PL

Google Search Console

GSC to podstawowe narzędzie SEO, które pozwala odpowiedzieć na liczne pytania dotyczące pozycjonowania strony:

  • w jaki sposób Google indeksuje witrynę,
  • które podstrony generują ruch,
  • jakie frazy wpisują użytkownicy, by znaleźć stronę,
  • czy istnieją błędy techniczne, które mogą obniżać widoczność serwisu,
  • jak wypada witryna w ocenie Core Web Vitals, czyli na ile szybko i stabilnie działa.

Dzięki Google Search Console nadzorujemy działanie strony i możemy zobaczyć ją tak, jak widzi ją wyszukiwarka.

Pozycjonowanie stron internetowych - Lublin
korzyści bardziej i mniej oczywiste

01

Wzrost ruchu w serwisie

Osoby wpisujące frazy w wyszukiwarki internetowe zazwyczaj szukają rozwiązania swojego problemu tu i teraz. Często potrzebują informacji, produktu czy usługi jak najszybciej. Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona może wyświetlać się użytkownikom w momencie tych poszukiwań i przekonywać ich do wizyty w serwisie, a może nawet wyboru oferty.

03

Widoczność na różnych etapach

Pozycjonowanie stron internetowych pozwala na zajęcie miejsca w czołowych bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Za pomocą różnorodnych fraz kluczowych dotrzesz do użytkowników znajdujących się na rozmaitych etapach procesu zakupowego. Tworząc treści, warto wykorzystywać różne frazy – ogólne, długiego ogona, transakcyjne i informacyjne.

05

Cenne dane o klientach

Dzięki narzędziom SEO, np. Google Search Console, zyskasz dostęp do informacji dotyczących tego, jak użytkownicy trafiają na stronę, czego szukają i kiedy opuszczają serwis. Dowiesz się, jakie elementy należy poprawić w serwisie.

07

Przewaga nad konkurencją

W wielu branżach potencjał pozycjonowania i pozyskiwania za jego pomocą potencjalnych klientów nie jest w pełni wykorzystywany. Dlatego im wcześniej zaczniesz działania SEO, tym lepiej, bo wyprzedzisz konkurentów zaniedbujących organiczną widoczność. Konkurencji trudniej będzie Cię dogonić.

09

Spójność serwisu

Praca nad SEO strony internetowej to również okazja do uporządkowania serwisu – poprawienia jego struktury, kodu, linkowania i szybkości ładowania. Taki zorganizowany i spójny serwis jest wygodniejszy dla użytkownika, dzięki czemu chętniej spędzi on w nim więcej czasu.

02

Większe zaufanie klientów

Wysoka pozycja w Google często wzbudza zaufanie u użytkowników. Wiele osób postrzega serwisy znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania jako bardziej wiarygodne od tych wyświetlających się na dalszych miejscach. Za pomocą pozycjonowania budujesz więc autorytet nie tylko u algorytmów. Pracujesz na uznanie przede wszystkim u ludzi.

04

Długofalowe efekty

Dobrze zoptymalizowana strona może przynosić korzyści biznesowe przez miesiące, a nawet lata. Regularnie aktualizowane treści, logiczne linkowanie oraz techniczne dopracowane elementy zapewniają serwisowi dość stabilną pozycję. Warto jednocześnie przez cały czas sprawować opiekę SEO nad stroną, by nie utraciła swoich wysokich pozycji w wyniku aktualizacji algorytmu czy działań konkurencji.

06

Większe zaangażowanie użytkowników

Im więcej przydatnych treści odpowiadających na pytania klientów, tym więcej czasu spędzą oni na stronie. Skuteczne pozycjonowanie stron idzie w parze z takim wartościowym z punktu widzenia użytkowników contentem. Dbałość o merytoryczne treści sprawi, że serwis prędzej czy później zyska rozpoznawalność w branży i zaangażowanych odbiorców.

08

Przewaga lokalna

Jeśli prowadzisz działalność stacjonarną, np. kawiarnię czy gabinet kosmetyczny, doskonałą metodą pozyskiwania klientów będzie pozycjonowanie lokalne.Dobierzemy lokalne frazy kluczowe dla Twojego serwisu, stworzymy przyciągające treści, zajmiemy się linkowaniem wewnętrznym oraz wizytówką Google Moja Firma.

Ile kosztuje pozycjonowanie?
Lublin i nie tylko

Trudno o jeden, stały cennik pozycjonowania stron, ponieważ istnieje wiele czynników wpływających na ostateczny koszt, m.in. takich jak:


  • rodzaj serwisu i jego wielkość – sklep internetowy z ogromną liczbą produktów wymaga więcej pracy niż strona będąca wizytówką lokalnego biznesu,
  • obszar działalności – inną cenę będzie miało pozycjonowanie lokalne, inną – obejmujące całą Polskę, a jeszcze inną – międzynarodowe,
  • cele pozycjonowania – klientowi może zależeć na dobrej widoczności jedynie na kilka fraz kluczowych lub na kilkadziesiąt.

Ponadto jeśli konkurencja stale inwestuje w SEO i rozwija treści, należy działać z podobnym zaangażowaniem, by ją dogonić i wyprzedzić.

Na pozycjonowanie składają się poniższe działania – każde z nich to godziny pracy nie tylko specjalistów SEO, lecz także programistów, specjalistów UX i copywriterów.

Pozycjonowanie - IBIF.PL
01

Audyt i analiza

Rzetelna diagnoza SEO obejmująca ocenę kondycji strony internetowej oraz analizę działań konkurencji wymaga wielu godzin pracy. Bez niej nie sposób zaplanować strategii, która przyniesie pozytywne dla serwisu efekty w wynikach wyszukiwania.

03

Projektowanie treści

Google docenia wartościowe i zoptymalizowane pod SEO treści. Dlatego tworzymy content plan i opracowujemy teksty: opisy kategorii, teksty na podstrony i artykuły blogowe. Zgodny z potrzebami klientów, a jednocześnie wymaganiami algorytmu content wymaga kolejnych godzin pracy.

02

Wdrożenia techniczne

Opierając się na danych z audytu należy wdrożyć zmiany w kodzie i strukturze serwisu. Działania te zazwyczaj wymagają współpracy z działem IT.

04

Monitoring, raportowanie i optymalizacja

Pozycjonowanie wymaga ciągłego monitorowania efektów, ich analizy, śledzenia działań konkurencji i dostosowywania strategii. Wynika to z tego, że algorytmy Google są aktualizowane i dopracowywane pod kątem zmieniających się zachowań użytkowników.



Zachęcamy do kontaktu, byśmy mogli przygotować ofertę i wycenę dopasowaną
do potrzeb Twojej firmy.

Nie zwlekaj z rozwojem firmy i zacznij pozycjonowanie – Lublin,
okolice, a także cała Polska

Decydując się na usługi pozycjonowania, zyskujesz:


  • stały dopływ nowych klientów z wyszukiwarki Google,
  • wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki,
  • przewagę nad konkurencją, która nie inwestuje w SEO lub prowadzi mało zaawansowane działania.
Pozycjonowanie - IBIF.PL
Jeśli potrzebujesz skutecznej optymalizacji strony WWW lub efektywnego pozycjonowania sklepu internetowego.
zapraszamy do kontaktu. Jako doświadczona agencja SEO wspieramy firmy z Lublina i nie tylko w osiąganiu wysokich
pozycji w wynikach wyszukiwania.

Pomożemy Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców i przyciągnąć większą liczbę potencjalnych klientów.
FAQ

SEO (Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony internetowej, który ma spowodować zwiększenie jej widoczności w Google. Celem strategii jest podniesienie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce na wyszczególnione frazy kluczowe.

Na czas, w którym pierwsze efekty pozycjonowania będą widoczne, wpływa kilka różnych czynników.

Pierwszym z nich jest aktualna widoczność strony w wyszukiwarce. Stanowi ona pewnego rodzaju punkt odniesienia, dzięki któremu można zaplanować kolejne działania.

Kolejnym aspektem mającym spore znaczenie jest konkurencja. W każdej branży stale przybywa nowych firm, dlatego właśnie coraz trudniej o wysoką pozycję w wyszukiwarce. Można zatem śmiało stwierdzić, że czas oczekiwania jest wprost proporcjonalny do intensywności działań w obrębie SEO firm działających w podobnej branży. Pierwsze efekty działań można będzie zaobserwować najwcześniej po kilku miesiącach współpracy.

Ostatnim, bardzo ważnym czynnikiem, jest budżet, który przeznaczasz na pozycjonowanie. W naszej agencji SEO w Lublinie odbywa się to na zasadzie abonamentu, który cyklicznie przeznaczamy na działania SEO, monitorowanie efektów za pomocą specjalistycznych narzędzi, raportowanie, czas pracy koderów, a także trzymanie ręki na pulsie, aby móc zareagować na ewentualne zmiany w pozycjach.

Najlepszą decyzją jest ciągłe działanie i obserwowanie efektów, jakie przynosi skuteczne pozycjonowanie. Jednak cały proces należy do tych bezterminowych. Nie powinno się go nigdy przerywać, ponieważ konkurencja stale poprawia swoją widoczność.

Frazy kluczowe to wyrazy i dłuższe zwroty, na które pozycjonowana jest dana witryna. Opisują one konkretne produkty czy usługi w jak najprostszy sposób. Są to głównie hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć odpowiedź na jakieś pytanie, zamówić produkty czy wybrać interesujące ich usługi. Słowa kluczowe to bardzo istotna kwestia podczas pozycjonowania wpływająca na ruch w witrynie. Możemy podzielić je na kilka typów:

  • ogólne – "pozycjonowanie"
  • szczegółowe – "pozycjonowanie stron internetowych"
  • brandowe – "pozycjonowanie stron IBIF"
  • lokalne – "pozycjonowanie Lublin"
  • long tail – "skuteczne pozycjonowanie stron internetowych"
  • pytania i opinie – "na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?"

Klient może zasugerować frazy kluczowe, jednak zawsze zostaną one zweryfikowane pod kątem jakości i liczby wyszukiwań. Przy wyborze fraz bardzo ważne jest dokładne określenie ich konkurencyjności. Warto w tym wypadku posiłkować się wszelkimi narzędziami, dzięki którym można znaleź słowa odpowiednie dla danej branży oraz sprawdzić ich popularność w Google.

Po wykonaniu właściwego researchu dopasowanie słów kluczowych będzie znacznie łatwiejsze, a co najważniejsze – zwiększy efektywność działań SEO.

Celem SEO jest przede wszystkim poprawa pozycji strony w wyszukiwarce, a w efekcie dotarcie do szerszego grona odbiorców. Jeśli chodzi o frazy kluczowe, można zdecydować się na pozycjonowanie mniejszej lub większej liczby słów, przy czym obie te opcje mają swoje wady i zalety.

Mniejsze biznesy stacjonarne dość często decydują się na korzystanie z mniejszej puli słów kluczowych, ze względu wąską specjalizację i sprecyzowaną grupę odbiorców. Takie działania określane są mianem pozycjonowania lokalnego. Zdarza się, że frazy poboczne, które pozornie pasują do obszaru działań firmy, w rzeczywistości nie przynoszą oczekiwanych efektów.

Duża liczba fraz kluczowych może wydawać się idealnym rozwiązaniem w przypadku większych firm. Nie jest to jednak reguła. Istotne jest odnalezienie równowagi podczas doboru fraz kluczowych. Pozycjonowanie kilku lub kilkunastu słów kluczowych będzie najlepszą opcją w przypadku mniejszych biznesów i witryn, natomiast dla działalności o szerokim zakresie lepszą opcją może okazać się wybór większej liczby fraz, czy zdecydowanie się na pozycjonowanie szerokie.

Efekty dobrego pozycjonowania to nie tylko zysk ze sprzedaży, lecz także wzrost rozpoznawalności marki oraz budowanie pozytywnego wizerunku.

Nie należy bagatelizować kwestii przeprowadzenia dogłębnego wywiadu z klientem w celu przygotowania właściwej oferty. Do najważniejszych zagadnień, które warto opracować przed rozpoczęciem działań SEO, należą takie jak:

  • adres strony internetowej;
  • charakterystyka firmy;
  • opis kluczowej części oferty i najważniejszych produktów lub usług, których będzie dotyczyło pozycjonowanie;
  • obszar działalności firmy (globalny, krajowy, lokalny);
  • przewidywany budżet;
  • opis konkurencji.

Ważne we współpracy w zakresie SEO jest ustalenie odpowiedniej strategii marketingowej oraz priorytetów, a także konsultacje w trakcie procesu i zaufanie ze strony klienta. Wszystkie dodatkowe uwagi również mogą okazać się pomocne, a zatem im więcej informacji o firmie uda się uzyskać, tym lepsze efekty przyniesie pozycjonowanie.

Audyt to proces polegający na dogłębnej analizie strony WWW w poszukiwaniu ewentualnych przeszkód, które mogą wpłynąć negatywnie na jej docelową pozycję w wyszukiwarce. Po jego dokonaniu powstaje dokument zawierający spis napotkanych problemów oraz sposobów ich rozwiązania. Efektywne pozycjonowanie strony internetowej wymaga dokładnego planowania. Audyt SEO powinien być zawsze pierwszym krokiem na drodze do skutecznego pozycjonowania.

Jego zaniedbanie może znacząco wpływać na końcowy efekt działań SEO. Wszelkie prace z zakresu pozycjonowania muszą być poparte szczegółowymi danymi, w innym razie pozycjonowanie okaże się nieskuteczne.

Specjaliści zajmujący się pozycjonowaniem w Lublinie w naszej agencji zawsze przeprowadzają audyt strony internetowej przed rozpoczęciem prac, dbając tym samym o jak najlepsze efekty.


System wymiany linków (SWL) to mechanizm, umożliwiający szybkie pozyskiwanie dużej ilości odnośników, prowadzących do danej strony. Zapewnia uzyskanie linków, które błyskawicznie przekierowują do konkretnej witryny. W zakresie takiego systemu dochodzi do automatycznego zamieszczania linków na zgłoszonych stronach w celu podniesienia pozycji danej witryny w wyszukiwarce.
Korzystanie z tej opcji jest jednak ryzykowne, ponieważ tego rodzaju działania uznawane są przez Google za nielegalną praktykę.
Od 2014 roku Google skutecznie blokuje serwisy, uczestniczące w SWL pod zarzutem niskiej wartości treści i niegenerowania naturalnego ruchu w sieci. Tego typu metody owocują bardzo negatywnymi skutkami, których ciężko będzie się pozbyć.
Jeżeli Twoja firma ucierpiała, po korzystaniu z systemu wymiany linków, zdecydowanie potrzebna będzie Ci profesjonalna pomoc. Nasza agencja nie korzysta z tego typu systemów. Zamiast tego skupiamy się na przekazywaniu treści o większej wartości merytorycznej oraz systematycznych działaniach z zakresu SEO, które mają potwierdzoną skuteczność, a przy tym są w pełni legalne i bezpieczne.

Pozycjonowanie w dużym uproszczeniu możemy podzielić na prace w obrębie strony internetowej oraz poza nią. W zależności od specyfiki serwisu i problemów, które się w nim pojawią, ilość pracy będzie się różnić. Dlatego też nie da się stwierdzić jednoznacznie, ile zajmie początkowy proces pozycjonowania. Dodatkowo należy zaznaczyć, że wszelkie działania w zakresie SEO muszą być wykonywane systematycznie w celu stałego podnoszenia i późniejszego podtrzymywania pozycji strony w wyszukiwarce. Na czas wykonywania działań związanych z pozycjonowaniem wpływa szereg czynników takich jak:

  • rodzaj branży
  • obszar działania (lokalny, kraj),
  • konkurencja,
  • dobór i liczba fraz,
  • kondycja strony w momencie rozpoczęcia działań,
  • historia domeny,
  • zmiany w algorytmach Google.
  • Efekty pozycjonowania będą widoczne po pewnym czasie w zależności od powyższych czynników, należy mieć jednak na uwadze fakt, że proces ten powinien trwać właściwie bez końca, przez cały okres działania firmy.

Kolejność stron wyświetlanych w Google warunkowana jest wieloma czynnikami. Mogą być to elementy znajdujące się w warstwie widocznej dla użytkowników lub w kodzie serwisu.

Google udostępnia szczegółowe wskazówki w zakresie odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem pozycjonowania. Mimo obszerności tej listy, jest to zaledwie niewielka część działań istotnych do przeprowadzenia skutecznej optymalizacji SEO.

Od przygotowania samej witryny pod kątem merytorycznym oraz technicznym zależy sukces reszty działań promocyjnych. Nasza agencja marketingowa dba o dobre przygotowanie strony do dalszych prac, a zmiany wprowadzane są zarówno w zakresie optymalizacji treści, jak i technicznym.

Proces pozycjonowania ma charakter ciągły, co oznacza, że aby stale podnosić lub utrzymywać pozycję swojej firmy w wyszukiwarce należy wciąż ulepszać i kontrolować wszelkie działania z zakresu SEO.

Po zakończonej współpracy działania te zostaną przerwane, co może spowodować stopniową utratę wypracowanych efektów. Są to jednak zmiany powolne, które nie zostaną zauważone zaraz po zakończeniu współpracy. Jedyne zmiany pozycji, które mogą zostać dostrzeżone z dnia na dzień, to te spowodowane przez zmiany w algorytmie Google.

Cykliczne działania z zakresu pozycjonowania pozwalają na uzyskanie długoterminowych efektów. Natomiast te strony, które nie mają profesjonalnej opieki, mogą mieć spory problem z utrzymaniem swojej pozycji oraz zwiększaniem zasięgu ze względu na wciąż działającą konkurencję.

W IBIF.PL oferujemy bezpłatną wycenę pozycjonowania. Ważną rolę odgrywają dla nas klarowne zasady współpracy, ponieważ tylko w ten sposób możliwa jest realizacja wszelkich założeń SEO. Nasza firma proponuje model stałej, indywidualnie ustalonej opłaty, co niesie za sobą szereg korzyści, takich jak brak ukrytych kosztów czy dodatkowych opłat. Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który wymaga odpowiedniego przygotowania biorącego pod uwagę cele istotne dla konkretnego przypadku.

SEO to ważny etap na drodze ulepszania swojego wizerunku oraz podnoszenia pozycji w wyszukiwarce. Rozpoczęcie pozycjonowania jest możliwe na różnych etapach działalności. Podstawą jest jednak posiadanie własnej domeny. Jeśli nie masz jeszcze własnej strony internetowej, z przyjemnością stworzymy ją dla Twojej firmy. Przed rozpoczęciem pozycjonowania dla każdej strony internetowej wykonujemy indywidualny audyt.

Skontaktuj się z nami

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.

Blog