Social Media XXI wieku to narzędzia idealne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Dziś nie wystarczy tylko organiczne prowadzenie Facebooka.

Dziś do klientów dociera się poprzez liczne platformy społecznościowe, które są także idealnym miejscem do reklamowania towaru, usługi i budowania świadomości marki. Każda z tych platform Social Media rządzi się własnymi, charakterystycznymi prawami i wymaga odpowiedniego nakładu czasu, aby przyniosła korzyści i zamierzone efekty.

01
Prowadzenie mediów społecznościowych w lubelskim oddziale IBIF.pl to połączenie zasad, jakimi rządzi się marketing i reklama, kreatywności i indywidualnego dopasowania do konkretnej grupy docelowej.

Posługujemy się językiem korzyści, bo doskonale wiemy, jak ważna jest kompleksowa obsługa mediów społecznościowych, które mają znaczny wpływ na osiągnięcie wymiernych korzyści. Prowadzenie kampanii w social mediach to strategiczne, indywidualnie opracowane działania. Poznajemy Twoją markę tak, aby zaprezentować ją od najlepszej strony. Działamy na wielu obszarach, wielowymiarowo reklamując Twoją firmę.

03
W naszej Agencji trzymamy rękę na pulsie.

Do Twojej komunikacji w mediach społecznościowych wplatamy najnowsze trendy i ciągle szukamy innowacyjnych rozwiązań. Maksymalizacja Twoich zysków jest dla nas priorytetem. Posiadamy doświadczenie w wielu branżach od budowlanej, przez usługi czy beauty. Zwiększymy rozpoznawalność Twojej marki nie tylko w Social Mediach, niezależnie czym się zajmujesz.

02
Profesjonalne prowadzenie social mediów w Lublinie w IBIF.pl to przemyślana strategia, na którą składa się doświadczenie i umiejętności.

Jesteśmy otwarci na konwersację z Twoimi fanami, sprawnie prowadząc Story Telling i Employer Branding. Stworzymy atrakcyjny wizerunek Twojej marki, spójny z jej założeniami i celami. Zoptymalizujemy kanały społecznościowe, tak aby stale powiększać grupę docelową i jak najlepiej prezentować Twoją firmę. Przejmujemy stery, abyś Ty mógł wypłynąć na szerokie wody sukcesu. Bądź zawsze na czasie z IBIF.pl.

04
W naszej ofercie znajdziesz kompleksową obsługę mediów społecznościowych.

Stworzymy dla Ciebie spersonalizowaną szatę graficzną, angażujące posty i wpisy, kreatywne rolki oraz reklamy, które przynoszą zysk. Korzystając z oferty Social Media IBIF.PL nie musisz zatrudniać grafiką, copywritera i filmowca do swojego działu marketingowego. W niskim abonamencie miesięcznym łączymy pracę wielu osób.

FAQ
Czyli najczęściej zadawane pytania na temat mediów społecznościowych

Nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklamy otaczają nas ze wszystkich stron nawet w Social Mediach. Internet jest wręcz jednym wielkim zbiornikiem wypełnionym reklamami, a za dostosowanie odpowiednich treści do konkretnego użytkownika odpowiadają specjalne algorytmy. Tworząc własną markę i starając się zbudować jej wizerunek, który przyciągnie odbiorców, musimy poddać się potędze reklamy.
Kampanie reklamowe w Social Mediach są jednymi z najbardziej efektywnych, a jednocześnie – opłacalnych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów. Ogromna baza użytkowników takich portali jak Facebook, czy Instagram pozwala na skuteczne dotarcie do konkretnych grup docelowych, a jeżeli skorzystasz z pomocy specjalistów – pierwsze efekty zobaczysz bardzo szybko.

Najważniejszy w tym wszystkim jest odpowiedni plan i pomysł, a następnie – systematyczność. Dzięki dokładnemu określeniu celów oraz zastosowaniu precyzyjnie dobranej strategii, kampania może pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces.
Promocja w Social Mediach dogoniła już tę, występującą w telewizji, czy prasie, a statystyki pokazują, że większość użytkowników posiada przynajmniej jedno aktywne konto w jakimś portalu społecznościowym. Te same osoby nierzadko rezygnują z oglądania telewizji, słuchania radia, czy przeglądania gazet. Internet jest obecnie najlepszym sposobem na dotarcie do odbiorcy, a serwisy społecznościowe rozwinęły swoje oferty reklamowe właśnie po to, by ułatwić firmom ten proces.

Social media posiadają ogromny potencjał reklamowy. Dzięki nim można stworzyć bardzo dobry wizerunek swojej marki oraz dotrzeć do tak szerokiego grona osób, że poprzez tradycyjne metody nie byłoby to możliwe. Skuteczna kampania reklamowa w mediach społecznościowych zapada w pamięć użytkownikom i wyróżnia firmę na tle konkurencji. W przypadku prowadzenia kampanii w obrębie Instagrama, czy Facebooka możemy wyróżnić kilka głównych zalet:

  • ogromny zasięg, możliwość dotarcia do naprawdę dużej grupy potencjalnych klientów,
  • niskie koszty, w porównaniu z innymi formami promocji w Internecie, reklama w social mediach pozwala na pełne kontrolowanie wydatków,
  • bezpośredni kontakt z użytkownikami, dzięki interakcjom w komentarzach, grupach, czy na innych fanpage’ach,
  • możliwość zbudowania wizerunku firmy oraz skutecznej promocji swoich produktów, czy usług.

Posiadając odpowiednią strategię prowadzenia kampanii lub profesjonalną pomoc, jesteś w stanie osiągnąć prawdziwy sukces i zaistnieć w oczach swoich odbiorców. Zachęcamy do zaufania naszej lubelskiej agencji marketingowej, a efekty zobaczysz w naprawdę niedługim czasie.

Czasami najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze. Szczególnie na początku. Jeżeli zdecydowałeś się na prowadzenie fanpage’a, to pierwszym skutecznym sposobem będzie po prostu zaproszenie znajomych do polubienia go, a także umieszczenie na stornie internetowej firmy widocznego baneru, kierującego na fanpage. Dobrym pomysłem jest także zachęcenie potencjalnych klientów do zainteresowania się Twoją ofertą poprzez zaproponowanie promocji na określone produkty, czy usługi.
Reklama na Facebooku jest jednym z nieodłącznych elementów, prowadzących do skutecznego zwiększenia zasięgów marki. Warto wobec tego przemyśleć ten wydatek podczas definiowania budżetu reklamowego. Oczywiście bez treści prezentujących wysoki poziom, nie sposób pozyskać fanów, dlatego też trzeba mieć na uwadze wartość udostępnianego contentu.
Co ciekawe, współpraca z firmami konkurencyjnymi, wbrew pozorom również okazuje się niezwykle efektywną formą promocji. Udzielając się na innych stronach i fanpage’ach, możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Należy jednak pamiętać o ty, aby nie zamieszczać treści promocyjnych, namawiających do polubienia strony. Takie działanie nie przyniesie oczekiwanych skutków, a zamiast tego zostanie potraktowane jako spam. Rozpoczynając promocję swojej firmy na Facebooku, pamiętaj, że wszystkie nielegalne i nie do końca sprawiedliwe sposoby pozyskiwania fanów mogą skończyć się zablokowaniem lub usunięciem konta.
Skup się wobec tego na dokładnej analizie i opracowaniu strategii, która zadziała dokładnie tak jak planujesz, albo zwróć się o pomoc do specjalistów, którzy zajmą się tym za Ciebie.

Zaczynając swoją przygodę z kampaniami na Facebooku, warto opracować strategię, która pozwoli na osiągnięcie jak najlepszego efektu przy ograniczonym budżecie.

Pierwszą rzeczą, o której powinieneś pamiętać jest jakość. Oczywiście sama jakość nie wystarczy, jednak jest to kluczowy aspekt, który pozwoli Ci na trafienie do odbiorcy w przekonujący sposób i skuteczne skłonienie go do zainteresowania się Twoją firmą. Warto wobec tego przeanalizować branżę i zamiast skupiać się na podawaniu suchych informacji, otworzyć się na poczucie humoru, nowe trendy, czy infografiki, które zdecydowanie przyciągają odbiorców.

Kolejną rzeczą jest promowanie. Nawet najlepsze treści pozostaną niezauważone bez ich odpowiedniego promowania. Tę kwestię również warto przemyśleć i zawrzeć w swoim budżecie reklamowym.

Szalenie istotne jest również wchodzenie w interakcje z innymi stronami oraz użytkownikami portalu, poprzez dyskusje w komentarzach, grupach czy na stronach wydarzeń. Pomoże to trafić do szerszego grona użytkowników.

Pamiętaj także o dodawaniu tagów do postów przy pomocy znaku #. Jest to jedna z metod wyszukiwania, którą praktykują użytkownicy serwisów społecznościowych i może okazać się niezwykle pomocna.

Nie zapomnij również o regularnym publikowaniu postów i trzymaniu się harmonogramu.
Dzięki profesjonalnej pomocy, którą nasza agencja marketingowa oferuje w tym zakresie uda Ci się znacznie szybciej i efektywniej wypromować swoją markę oraz uniknąć nieprzemyślanego wydawania pieniędzy.

Decydując się na prowadzenie kampanii reklamowej za pośrednictwem Facebooka, z pewnością zrobisz krok naprzód. Możesz jednak zastanawiać się, jaki budżet będziesz musiał przeznaczyć na tę formę promocji. Sprawa wcale nie jest taka prosta, a jedna, uniwersalna odpowiedź na to pytanie po prostu nie istnieje. Warto wiedzieć natomiast, że koszty reklamy na Facebooku uzależnione są w głównej mierze od założeń klienta.
Kwoty mogą sięgać w zasadzie od kilku do nawet kilkuset tysięcy złotych. Na cenę ma wpływ kilka czynników, takich jak grupa docelowa, ilość i wielkość konkurencji, czy rodzaj urządzenia, na którym pojawi się reklama.
Wbrew pozorom okazuje się, że bardzo często reklama na Facebooku wcale nie musi być tak kosztowna, a przy tym jest niezwykle efektywna i pozwala szybko zaobserwować zmiany.
Dobrze zaprojektowana kampania oraz sam fanpage mają ogromny wpływ na to jakie skutki przyniesie promocja i w jakim czasie zobaczymy jej pierwsze efekty.
Należy pamiętać ile potrafi zdziałać dobra reklama, ponieważ to właśnie w ten sposób uda Ci się pozyskać nowych klientów i wzbudzić zainteresowanie większej grupy użytkowników.
Nasza lubelska agencja marketingowa IBIF z przyjemnością przygotuje dla Ciebie odpowiednią strategię i wprowadzi potrzebne zmiany, aby pozwolić Twojej firmie zaistnieć w świecie social mediów!

Reklama na Facebooku jest bardzo pomocna do prowadzenie efektywnej sprzedaży. Żadna strona, czy fanpage, nawet ta najbardziej wartościowa nie zostanie dostrzeżona bez odpowiedniej promocji.
Facebook Ads umożliwia przedsiębiorcom reklamowanie swoich usług i produktów w obrębie Facebooka, Instagrama oraz sieci partnerskiej portalu (czyli podmiotów oferujących przestrzeń reklamową we własnych witrynach lub aplikacjach).

Zalet tej formy promocji jest naprawdę dużo. Warto natomiast zacząć od tego, że pozwala ona na natychmiastowe dotarcie swoimi treściami do szerokiej grupy odbiorców. Za sprawą kilku kliknięć można pokazać swój post osobom, które stanowią najbardziej cenną grupę odbiorców dla Twojej firmy. Kolejnym atutem kampanii na Facebooku jest możliwość skierowania contentu do określonej i sprecyzowanej grupy docelowej, która wykaże największe zainteresowanie Twoją ofertą.
Inną zaletą, o której już wspomnieliśmy jest możliwość integracji Facebooka z innymi portalami, takimi jak chociażby Instagram. Dzięki tej funkcji możesz w łatwy sposób dotrzeć do użytkowników obu serwisów, zwiększając znacznie swoje zasięgi.

Warto przeznaczyć część budżetu reklamowego na ten rodzaj promocji i jeszcze efektywniej zdobywać nowych klientów pod bacznym okiem specjalistów z naszej agencji interaktywnej!

Zakup usługi reklamowej na Facebooku może być rozliczany na różne sposoby, w zależności od otrzymanej faktury, ponieważ może ona zostać wystawiona przez polską, bądź irlandzką siedzibę działalności. Polska faktura będzie wystawiona w PLN oraz opodatkowana krajową stawką VAT – 23%. W tym wypadku nie ma większego problemu i sprawa wygląda tak jak w wypadku innych tego typu rozliczeń.

Jeżeli natomiast, otrzymana przez Ciebie faktura będzie wystawiona przez zagraniczną siedzibę, proces rozliczenia może być nieco bardziej skomplikowany. Faktura może (ale nie musi) być wystawiona w polskiej walucie, jednak to czego z pewnością nie będzie zawierać, to podatek VAT.
W takiej sytuacji konieczna będzie rejestracja do VAT-UE, ponieważ zakup usługi reklamowej na Facebooku rozliczany jest jako wewnątrzwspólnotowe nabycie usług.
W kolejnym kroku następuje rozliczenie podatku VAT lub PIT związanego z importem.
Podmiot, który nie jest podatnikiem VAT, w przypadku otrzymania faktury za zakup usługi reklamowej na Facebooku (od spółki irlandzkiej), również jest zobowiązany do rejestracji dla celów VAT-UE.

Wbrew pozorom wybranie medium, w którym prowadzona będzie Twoja reklama nie jest wcale takie proste. Nie da się określić jaki typ oferty wzbudzi największe zainteresowanie wśród użytkowników Facebooka, a jaka trafi najlepiej do osób korzystających z Instagrama. Można wysnuć założenie, że fizyczne przedmioty takie jak ubrania, gadżety, czy dekoracje będą mocniejszą stroną Instagrama, a Facebook za to lepiej poradzi sobie w przypadku usług, kursów, czy szkoleń. Nie jest to jednak do końca prawda, ponieważ wpływ na zainteresowanie użytkowników ma znacznie więcej aspektów, takich jak: lokalizacja, działania konkurencji, cele, forma przekazu, czy specyfika grupy docelowej.
To co zadziała statystycznie lepiej w przypadku Instagrama niż Facebooka to treści wideo, które obecnie wzbudzają ogromne zainteresowanie wśród użytkowników tej platformy, co z powodzeniem wykorzystują duże firmy.
Nie ma wobec tego jednoznacznej i uniwersalnej dla każdej działalności odpowiedzi na to pytanie.
Najlepszy typ reklamy warunkowany jest przez wiele czynników, które mogą diametralnie różnić się w przypadku różnych firm. To na czym warto się skupić na samym początku to przede wszystkim dokładna analiza grupy docelowej i innych kwestii, które pozwolą precyzyjniej określić najlepszą formę reklamy dla Twojej firmy.
W IBIF-ie dokładnie analizujemy specyfikę firmy każdego naszego klienta, aby stworzyć w pełni dostosowaną do konkretnego przypadku strategię. Pomożemy Ci wybrać odpowiednią formę reklamową, która zapewni Ci najlepsze efekty.

Sprzedaż na Facebooku nie jest wcale tak oczywistym tematem jak może się wydawać, a to dlatego że użytkownicy portalu raczej nie logują się do niego w celu robienia zakupów, a oczekują rozrywki, informacji, czy kontaktu w obrębie danej społeczności.
Nie oznacza to jednak, że sprzedaż na Facebooku nie ma sensu. Cała filozofia polega na tym, aby dostosować prezentację i formę przekazu produktu do specyfiki medium. Poprzez umiejętne promowanie sklepu internetowego, przyciągniesz potencjalnych klientów na swoją stronę.
Nigdy nie ma pewności, że osoby trafiające na daną ofertę będą nią szczególnie zainteresowane, a tym bardziej gotowe do kupna. Dlatego też można śmiało stwierdzić, że sprzedaż na Facebooku polega głównie na reklamie danego produktu.
Sklep na Facebooku jest tak naprawdę katalogiem produktów, w którym użytkownicy mogą przeglądać konkretne artykuły, czy sprawdzać ich ceny, ale po kliknięciu w interesującą ich opcję zostają przekierowani na stronę sklepu internetowego lub rozpoczną rozmowę ze sprzedającym.
Facebook Ads to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Warto zainwestować w tę opcję reklamy i w ten sposób wesprzeć działanie swojej firmy za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Nasza agencja internaktywna z Lublina z największą dbałością przygotuje strategię dostosowaną do Twojej firmy.

Największy ruch zarówno na Facebooku jak i Instagramie notowany jest od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 9:00 a 15:00. Dość dobrze prezentują się też statystyki około godziny 8:00 i 16:00-17:00. Najgorzej natomiast wypada godzina 22:00 oraz 7:00. Warto mieć to na uwadze podczas zamieszczania postów w tych serwisach, ponieważ odpowiednie godziny publikacji mają wpływ na ilość użytkowników, którzy zobaczą Twój wpis.
Dobrą opcją jest wypróbowanie kilku przedziałów czasowych, w których będziesz zamieszczać wpisy i bazując na wyświetleniach, samodzielnie określić jaka pora jest najlepsza w Twoim konkretnym przypadku, ponieważ dużo zależy w tym wypadku od specyfiki grupy docelowej, do której kierowane są Twoje treści, usługi, czy produkty.
Oczywiście dobranie godzin publikacji to nie wszystko. Na sukces postu ma wpływ znacznie więcej czynników, o których nie wolno zapominać. Będą to między innymi takie aspekty jak: atrakcyjność tematu, jego sezonowość, treść, forma i jakość przekazu oraz wspominana specyfika grupy docelowej. Biorąc pod uwagę wszystkie składowe efektywnego prowadzenia profilu w social mediach, na pewno uda Ci się zyskać zainteresowania potencjalnych klientów.
Lubelska agencja marketingowa IBIF dokładnie przeanalizuje Twoją branżę i pozwoli w szybkim tempie ustalić najbardziej odpowiednie godziny publikacji, które pozwolą na pozyskiwanie największej ilości odbiorców.

Samo publikowanie treści na portalach społecznościowych nie wystarczy, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Bardzo ważna jest również odpowiednia strategia, która doprowadzi do zaangażowania użytkowników w aktywność na naszej stronie, czy fanpage’u.
Ciekawa i absorbująca treść to podstawa, jednak równie ważne okazuje się zamieszczanie postów w określonych godzinach, czy konkretnych odstępach czasu.
W przypadku Facebooka, teoretycznie treści powinny być publikowane od 2 do 5 razy w tygodniu w godzinach porannych lub popołudniowych. Jednak najlepszą opcją jest zawsze samodzielne sprawdzenie, kiedy na fanpage’u pojawia się największe zainteresowanie użytkowników Twoimi treściami. W ten sposób firma będzie miała największą szanse na dotarcie do większej ilości użytkowników.
Nasza agencja interaktywna zajmie się dokładną analizą specyfiki Twojej branży i grupy docelowej, aby zaoszczędzić Twój czas i pozwolić Ci na sprawne zauważenie efektów.

Promocja swojego biznesu w Social Mediach to aktualnie jedna z najlepszych dróg do pozyskania szerszego grona odbiorców, a co za tym idzie – potencjalnych klientów, czy partnerów biznesowych. Najlepiej zrobić to przy pomocy agencji marketingowej, w której pracują profesjonaliści, znający się na Social Mediach.
Pierwszym krokiem do skutecznej promocji jest wyznaczenie celu, ponieważ to od tego będzie zależała dalsza strategia, którą powinieneś podjąć, aby go osiągnąć. Nie można zapomnieć także o określeniu grupy docelowej, do której nasza reklama trafi i nie odbije się echem.
Kolejną rzeczą, o której musisz wiedzieć jest konieczność monitorowania swoich działań.
W zależności od wybranej przez Ciebie strategii, będziemy musieli mierzyć inne czynniki:

  • liczbę wyświetleń i odwiedzin strony,
  • zasięg kampanii,
  • kliknięcia w post,
  • ilość komentarzy,
  • ilość wypełnionych formularzy,
  • liczbę uczestników konkursu.

Nasza lubelska agencja marketingowa IBIF zajmuje się również promocją firm w mediach społecznościowych. Doskonale wiemy jakie kroki należy podjąć w celu osiągnięcia zamierzonego efektu, a przy tym dostosowujemy wszelkie działania do specyfiki każdego klienta. Wybierzemy dla Ciebie najoptymalniejszy kanał w Social Mediach. 

Jeżeli zależy Ci na pozyskiwaniu nowych klientów oraz docieraniu do większego grona odbiorców, powinieneś skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy specjalizują się w budowaniu wizerunku marki.
W celu zaangażowania fanów należy między innymi zamieszczać posty o optymalnych godzinach, w których odbiorcy najczęściej korzystają z Facebooka. Zazwyczaj są to godziny wieczorne lub poranne. Oprócz tego, ważną kwestią jest zamieszczanie dużej ilości linków zarówno do swojego bloga, czy strony, jak i innych stron o podobnej tematyce. Dobrą techniką jest też zawieranie w postach zwrotów CTA, które zachęcają do aktywności (np. „Zostaw lajka, jeśli...”, czy „Napisz w komentarzu…”).
Warto również motywować odbiorców do wypowiedzi, poprzez zadawanie bezpośrednich pytań (np. pytając, jak w skali od 1 do 10 oceniają dane rozwiązanie, czy co by zmienili w danej rzeczy).
Dobra promocja i reklama to również klucz do sukcesu Twojej firmy, dlatego też warto inwestować w swój wizerunek i korzystać z pomocy agencji marketingowych takich jak IBIF, które zrobią wszystko, aby przynieść Ci jak najlepsze efekty.

Pozyskanie szerszego grona fanów na Facebooku wymaga doskonałej znajomości tego medium. Jednym z najlepszych sposobów jest zdecydowanie się reklamę, dzięki której dotrzemy do preferowanej grupy docelowej. Przeprowadzenie takiej kampanii w odpowiedni sposób ułatwi nam z pewnością pomoc profesjonalistów, którzy opracują konkretną strategię i ułatwią osiągniecie celu.
Dobrą opcją na dotarcie do większej grupy odbiorców poprzez ten portal jest również aktywność na innych stronach. Oczywiście również to należy robić w umiejętny sposób, aby przypadkiem nie osiągnąć odwrotnego efektu niż było to zamierzone.
Jeżeli prowadzisz firmową stronę, czy fanpage na Facebooku najlepszą opcją jest skorzystanie z fachowej pomocy.
Nasza lubelska agencja interaktywna powadzi konta w mediach społecznościowych oraz bezpośrednio komunikuje się z fanami marki. Wiemy jak ważny jest stały kontakt z klientem i odpowiednie podejście do reklamy, dlatego też najlepiej zaopiekujemy się Twoim wizerunkiem.

Prowadząc własną działalność, musimy liczyć się z tym, jak wielką potęgą w dzisiejszym świecie jest Internet oraz portale społecznościowe. Niektórzy decydują się na bardzo niewłaściwe posunięcie w postaci kupowania obserwujących. Jest to najgorsza opcja z jakiej można skorzystać, ponieważ takie konta są zazwyczaj fałszywe i nie generują żadnego ruchu na naszym profilu.
W Social Mediach o wiele lepszą decyzją jest naturalne pozyskiwanie fanów poprzez regularne wstawianie postów, wchodzenie w interakcje z odbiorcami, czy odpowiedniej prezentacji produktu.
Instagram jest idealnym miejscem, aby ukazać swoje produkty, usługi, czy samą firmę w jak najlepszym świetle.
Osoby korzystające z tego medium, zazwyczaj sięgają po nie w celu obejrzenia ładnych zdjęć, przeczytania inspirujących treści, czy poszukania pomysłu na ulepszenie swojej rzeczywistości. Dobrą opcją jest także korzystanie z InstaStory, czyli narzędzia, pozwalającego na zaprezentowanie swojej firmy, czy produktu od tej drugiej strony. Z pewnością ułatwi to budowanie więzi pomiędzy firmą, a klientem. Warto również obserwować konta powiązane z branżą, czy nawet nawiązywanie z nimi kontaktu.
Efektywne prowadzenie konta w mediach społecznościowych nie jest proste i często wymaga pomocy specjalistów, którzy zrobią to z pełnym profesjonalizmem, tworząc tym samym dokładnie taki efekt jakiego oczekujesz. W IBIF-ie dokładnie wiemy, jak zająć się każdym, nawet najbardziej wymagającym przypadkiem firmy.

LinkedIn jest serwisem społecznościowym, nakierowanym na kwestie biznesowe. Łączy profesjonalistów z różnych branż i pomaga nawiązywać wartościowe relacje biznesowe. Jest to niewątpliwie nieco inny portal niż Facebook, czy Instagram, które nie są ukierunkowane na zarządzanie siecią zawodową.
O zaletach LinkedIna można mówić bardzo długo. Przykładowo, dla osoby prywatnej serwis ten, na pewno okaże się pomocny w znalezieniu pracy i pozwoli na zostanie dostrzeżonym przez rekruterów. W przypadku firm, LinkedIn jest niezwykle przydatny w budowaniu eksperckiego wizerunku oraz znajdowania odpowiednich pracowników, czy partnerów biznesowych.
Ważne jest przy tym systematyczne prowadzenie konta oraz udostępnianie wartościowych, merytorycznych treści.
Dla firm prowadzenie konta i tworzenie kampanii na LinkedInie to droga do sukcesu. Nie tylko będziesz w stanie zdobyć większą rozpoznawalność, czy zwiększyć ruch na swojej stronie docelowej, ale zyskasz również dostęp do potencjalnych klientów oraz zwiększysz liczbę konwersji, zachęcając użytkowników do wykonywania określonych działań.
LinkedIn to świetny portal, który zdecydowanie może okazać się pomocny w przypadku prowadzenia własnej działalności zarówno pod kątem promocji i reklamy, jak również zdobywania nowych, wartościowych kontaktów.
Nasza lubelska agencja marketingowa z przyjemnością pomoże Twojej firmie zaistnieć, wykorzystując do tego celu również promocję na LinkedInie.

Blog