Media spo艂eczno艣ciowe

Obecno艣膰 marki w Social Media jest dzi艣 tak oczywista, jak posiadanie logotypu czy firmowej wizyt贸wki. Nie ka偶dy jednak wie w jaki spos贸b budowa膰 pozycj臋 dzi臋ki mediom spo艂eczno艣ciowym.
Bezp艂atna wycena
Promocje
Jak to dzia艂a?
Jak to dzia艂a?
Wiele kana艂贸w
01
Prowadzimy konta na platformach takich jak Facebook, Instagram, komunikujemy si臋 z fanami marki tak偶e bezpo艣rednio.
Jak to dzia艂a?
Trafiamy do klienta
02
Dopasowujemy tre艣膰 i komunikacj臋 do specyfiki bran偶y i stylu 偶ycia grupy docelowej.
Jak to dzia艂a?
Reklama w social media
03
Tworzymy wszelkie niezb臋dne do Twojej pracy konta poczty e-mail, zaopatrzone w filtry antyspamowe, zapewniaj膮ce komfort pracy.
Jak to dzia艂a?
Obs艂uga graficzna
04
Przygotujemy opraw臋 wizualn膮 twojego profilu firmowego i zadbamy o atrakcyjny sprzeda偶owo content.
Social Media XXI wieku to narz臋dzia idealne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Dzi艣 nie wystarczy tylko standardowe prowadzenie Facebooka.
Dzi艣 do klient贸w m贸wi si臋 poprzez liczne platformy spo艂eczno艣ciowe, kt贸re s膮 tak偶e idealnym miejsce do zareklamowania towaru, us艂ugi i zbudowania 艣wiadomo艣ci marki. Ka偶da z tych platform rz膮dzi si臋 w艂asnymi, charakterystycznymi prawami i wymaga odpowiedniego nak艂adu czasu, aby przynios艂a korzy艣ci i zamierzone efekty.
Prowadzenie medi贸w spo艂eczno艣ciowych w lubelskim oddziale IBIF.pl to po艂膮czenie zasad, jakimi rz膮dzi si臋 marketing i reklama, kreatywno艣ci i indywidualnego dopasowania do konkretnej grupy docelowej.

Pos艂ugujemy si臋 j臋zykiem korzy艣ci, bo doskonale wiemy, jak wa偶na jest kompleksowa obs艂uga medi贸w spo艂eczno艣ciowych, kt贸re maj膮 znaczny wp艂yw na osi膮gni臋cie wymiernych korzy艣ci. Prowadzenie kampanii w social mediach to strategiczne, indywidualnie opracowane dzia艂ania. Poznajemy Twoj膮 mark臋 tak, aby zaprezentowa膰 j膮 od najlepszej strony. Dzia艂amy na wielu obszarach, wielowymiarowo reklamuj膮c Twoj膮 firm臋.

Profesjonalne prowadzenie social medi贸w w Lublinie w IBIF.pl to przemy艣lana strategia, na kt贸r膮 sk艂ada si臋 do艣wiadczenie i umiej臋tno艣ci.

Jeste艣my otwarci na konwersacj臋 z Twoimi fanami, sprawnie prowadz膮c Story Telling i Employer Branding. Stworzymy atrakcyjny wizerunek Twojej marki, sp贸jny z jej za艂o偶eniami i celami. Zoptymalizujemy kana艂y spo艂eczno艣ciowe, tak aby stale powi臋ksza膰 grup臋 docelow膮 i jak najlepiej prezentowa膰 Twoj膮 firm臋.

Przejmujemy stery, aby艣 Ty m贸g艂 wyp艂yn膮膰 na szerokie wody sukcesu. B膮d藕 zawsze na czasie z IBIF.pl.

Skontaktuj si臋 z nami
Pawe艂 KowalskiObs艂uga klienta kluczowego
Pawe艂 Kowalski
Blog
Konkurencja sprzedaje wi臋cej? Sprawd藕, czy opisy produkt贸w w Twoim sklepie on-line przyci膮gaj膮 klient贸w
Patrycja Pa艂ka
17.03.2021
Popularno艣膰 sklep贸w internetowych na przestrzeni ostatni lat narasta艂a, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszy艂y rozw贸j segmentu e-commerce. Co ciekawe, bior膮c pod uwag臋 statystyki 鈥 diametralny wzrost biznesu on-line 鈥 zar贸wno pod wzgl臋dem liczby og贸lnej, jak i automatyzacji 鈥 w Europie, wynosi 艣rednio rok. Jeste艣my o rok do przodu, o rok dalej ni偶 by艂oby to mo偶liwe w warunkach 鈥瀗ormalnych鈥 i o rok szybciej zwi臋kszy艂 si臋 popyt na tego rodzaju dzia艂alno艣膰. Z miesi膮ca na miesi膮c tendencja ta utrzymuje si臋 na podobnym poziomie, a powr贸t do 鈥瀞tarego porz膮dku 艣wiata鈥 jest coraz mniej realny. Digitalizacja 偶ycia post臋puje, wkraczaj膮c stale w nowe przestrzenie szeroko poj臋tego biznesu i zar贸wno w艂a艣ciciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajaj膮 si臋 do takich rozwi膮za艅, ale i coraz bardziej je doceniaj膮. Sprzeda偶 w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszcz臋dza czas i generuje znacznie ni偶sze koszty. Jednak nie sztuk膮 jest samo posiadanie sklepu on-line. Ca艂a masa czynnik贸w sk艂adaj膮cych si臋 na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspekt贸w, na kt贸re warto zwr贸ci膰 szczeg贸ln膮 uwag臋 w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymog贸w zar贸wno algorytm贸w, jak i potrzeb odbiorcy 鈥 poprawny opis produktu.
Personal branding = Ty jako marka
Zuzanna Wojciechowska
10.03.2021
Obecnie media spo艂eczno艣ciowe posiadaj膮 ponad 2 miliardy u偶ytkownik贸w na ca艂ym 艣wiecie. To prawie 25% populacji ca艂ej planety! Najlepszym sposobem na budowanie marki osobistej jest pokazanie ludziom swojego 偶ycia. Kiedy dajemy odbiorcom szans臋 spotkania 鈥瀙rawdziwego鈥 oblicza naszej marki, pokazujemy im w ten spos贸b bardziej ludzk膮 twarz firmy. Wadami kreowania w艂asnej marki jest zabieranie prywatno艣ci i konieczno艣膰 po艣wi臋cenia du偶ej ilo艣ci czasu. Z drugiej strony prezentowanie wybranych informacji z 偶ycia prywatnego, kt贸re b臋d膮 powi膮zane z tworzonym wizerunkiem, zwi臋kszy wiarygodno艣膰.
Media spo艂eczno艣ciowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na wi臋ksz膮 sprzeda偶 i zainteresowanie odbiorc贸w
Patrycja Pa艂ka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieli艣my okazj臋 by膰 艣wiadkami kompletnego przeorganizowania 偶ycia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przysz艂y niespodziewanie i ka偶dy, kto nie potrafi艂 si臋 do nich dostosowa膰,1 szybko wpad艂 w nieprzyjemne tarapaty, kt贸rych nast臋pstwa odczuwa膰 mo偶e do dzi艣. COVID-19 wp艂yn膮艂 na znacznie szybsz膮 digitalizacj臋 marketingu, spos贸b postrzegania prowadzenia dzia艂alno艣ci oraz zachowania, jakie wykszta艂ci艂y si臋 w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyska艂 gwa艂towny wzrost liczby u偶ytkownik贸w, a ka偶dy z nich zacz膮艂 szuka膰 swojego miejsca i sposobu na utrzymanie si臋 na tyle wysoko, aby przetrwa膰 trudny czas.
Bezp艂atna wycena

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustaw膮 o ochronie danych osobowych oraz Rozporz膮dzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezb臋dne do przetworzenia zapytania. Zosta艂em poinformowany, 偶e przys艂uguje mi prawo dost臋pu do swoich danych, mo偶liwo艣ci ich poprawiania, 偶膮dania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF Sp. z o.o. z siedzib膮 w Szerokie, Szerokie 56N, 20-050 Lublin. Wi臋cej informacji dot. ochrony danych osobowych znajd膮 Pa艅stwo w polityce prywatno艣ci. Klikaj膮c WY艢LIJ akceptujesz wszystkie powy偶sze warunki.