Realizacje

Logotypy

Tworzenie logotypów z myślą o marce to niezbędny znak rozpoznawczy firmy. Stanowi on nieodłączną część identyfikacji wizualnej, dzięki której zaprezentujesz potencjalnym klientom oryginalny i niepowtarzalny charakter swojej marki.

Logotypy firm to inaczej graficzne przedstawienie ich nazw, które razem z sygnetem, czyli symbolem graficznym wchodzi w skład całego logo.

Odpowiednio zaprojektowane logotypy powinny być dostosowane do specyfiki branży oraz opierać się na ponadczasowych standardach. Dzięki temu zdecydowanie wzmocnisz wizerunek swojej firmy i sprawisz, że oferowane przez Ciebie produkty lub usługi będą nieodłącznie kojarzone z Twoją marką bez względu na zmieniające się trendy. Wiele osób wychodzi z założenia, że to sygnet jest najważniejszą częścią logo. Możemy jednak zapewnić, że bez odpowiedniego logotypu, odbiorcom ciężko byłoby zapamiętać jakąkolwiek firmę już od początku.
Nowoczesne logotypy muszą również stanowić spójną całość z symbolem graficznym stworzonym na potrzeby marki. Mamy na myśli zarówno kolorystykę, jak i rodzaj dobranej typografii. Jest to o tyle istotne, że te dwa elementy zawsze będą szły ze sobą w parze, tworząc identyfikację wizualną Twojej firmy. Analizując najbardziej rozpoznawalne logotypy i ogólnie – loga, możemy łatwo zauważyć, że im prostsza jest ich forma, tym większa szansa na ich zapamiętanie i skojarzenie z odpowiednią marką.

Spójna identyfikacja wizualna to klucz do zbudowania rozpoznawalnego wizerunku

W naszej agencji marketingowej w Lublinie proces tworzenia logotypów jest zazwyczaj silnie powiązany z tworzeniem pełnej identyfikacji wizualnej. Nasi graficy dbają o dobranie odpowiedniej palety kolorystycznej, która będzie ściśle powiązana ze specyfiką branży oraz charakterystyką samej marki. Dbamy o to, aby każde nasze działanie na tej płaszczyźnie było doskonale zaplanowane i stale pozostajemy w kontakcie z naszymi klientami, aby zagwarantować im dokładnie taki efekt, jakiego oczekują.

Projektowanie logotypów w IBIF to gwarancja ponadczasowego projektu odpowiadającego szczególnym wartościom konkretnej marki, w związku z czym mogą one towarzyszyć firmom przez wiele kolejnych lat i nadal pozostawać unikalne.

Nowoczesne logotypy to kluczowe narzędzie marketingowe, które w doskonały sposób kreuje indywidualny wizerunek marki. Ma on ogromne znaczenie w przekazywaniu informacji swoim odbiorcom, ponieważ stanowi spersonalizowaną formę ponadczasowej reklamy i utrwala się w pamięciach potencjalnych klientów. Rozglądając się dookoła, możemy zauważyć, że otaczają nas marki. Każdy z nas potrafi wymienić przynajmniej kilka firm, które mogą poszczycić się unikatowymi logotypami. Zauważmy, że myśląc o takich „gigantach” od razu mamy przed oczami elementy ich identyfikacji wizualnej. Jest to niepodważalny dowód na to, że dobre, nowoczesne logotypy potrafią zdziałać więcej w promocji marki niż najlepiej zaprojektowana reklama w formie wideo.

Rebranding? Przejdziemy przez to razem!

Rebranding to cały proces działań, dzięki któremu możesz zmienić wizerunek swojej firmy. Powody nie są tutaj najważniejsze – zdecydowanie bardziej istotne są oczekiwania! To właśnie na nich będziemy skupiać się, projektując Twój nowy logotyp, zgodny z nową koncepcją Twojej marki. Po ustaleniu szeregu biznesowych i komunikacyjnych oczekiwań będziemy mogli rozpocząć projektowanie logotypów oraz innych elementów identyfikacji wizualnej. Na podstawie ustalonych wcześniej wymagań, przygotujemy inspiracje i stworzymy propozycje, spośród których wybierzesz tę, która najbardziej odpowiada Twoim założeniom. Pomożemy Ci również w wyborze odpowiednich materiałów, które najlepiej zaprezentują efekt naszej wspólnej pracy.

Nasza lubelska agencja marketingowa to miejsce, w którym wiedza łączy się z innowacyjnym, kreatywnym podejściem. Trzymamy się sprawdzonych zasad, a jednocześnie wiemy, kiedy warto z nich zrezygnować, dzięki czemu nasze projekty zachwycają świeżością i oryginalnością oraz pozostają częścią firm przez długie lata.

Spersonalizowane logotypy firm to podstawowy element strategii marketingowej

Dobrze zaprojektowane, nowoczesne logotypy to znaki rozpoznawcze firm, dzięki któremu ich promocja staje się znacznie prostsza. Do tego zadania przydadzą się duże pokłady kreatywności, dzięki której uda się stworzyć oryginalny projekt, wyróżniający się prostym designem i ponadczasowością.

Z uwagi na zmieniające się oczekiwania konsumenckie oraz trendy rynkowe nie jest łatwo uzyskać efekt, na jakim nam zależy, jednak doświadczenie i innowacyjne myślenie pozwala wykreować logotyp, który jednocześnie wyróżni się na tle innych i wpasuje się w panujące standardy. Projektując jakikolwiek element identyfikacji wizualnej, w tym oczywiście logotyp, należy wziąć pod uwagę kilka istotnych aspektów, które pozwolą na stworzenie skutecznego narzędzia w komunikacji marketingowej.

W naszej agencji marketingowej tworzenie logotypów poprzedzone jest analizą takich kluczowych kwestii jak:

Specyfika firmy – logotyp i wizerunek firmy to elementy, które nieodłącznie się ze sobą wiążą. W naszych projektach przywiązujemy zatem ogromną wagę do charakteru konkretnej marki oraz specyfiki branży. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykonać indywidualny, spersonalizowany projekt nieodłącznie powiązany z innymi elementami graficznymi.

Kolorystyka – jeden z podstawowych elementów efektywnej identyfikacji wizualnej. Jak wiadomo, potęga kolorów jest ogromna, a dobierając odpowiednie barwy, jesteśmy w stanie błyskawicznie nasunąć odbiorcy pożądane skojarzenia oraz wywołać w nim oczekiwane emocje.

Typografia – w tym punkcie najważniejsza jest prostota. W naszej agencji pamiętamy jednak o tym, że prostota nie może zabić oryginalności, w związku z czym staramy się połączyć minimalistyczne, przejrzyste i odpowiednio rozmieszczone czcionki z ponadczasową stylistyką.

Nowoczesne logotypy z IBIF

Agencja marketingowa IBIF pomoże Twojej firmie rozwinąć skrzydła w świecie biznesu. Bez względu na specyfikę branży lub grupy docelowej jesteśmy w stanie dobrać odpowiednią strategię, która pozwoli Ci osiągnąć wyznaczone cele. Tworzenie logotypów w IBIF to proces, dzięki któremu nie są tylko zwykłą typografią a przede wszystkim częścią identyfikacji wizualnej Twojej unikatowej marki. Każdy nasz projekt tworzony jest z myślą o indywidualnych potrzebach klienta, a co za tym idzie – jest niepowtarzalny i nie do podrobienia!

Z pomocą naszej lubelskiej agencji marketingowej możesz mieć pewność, że gotowe logotypy będą stanowiły spójną całość z innymi elementami identyfikacji wizualnej, a nasz profesjonalizm oraz umiejętność dostosowania projektu do nowoczesnych wymagań rynkowych pozwolą uniknąć ryzyka popełnienia błędów. Dzięki przemyślanej strategii Twoja marka zyska nową szansę na rozwój i zwiększenie zasięgów, a dobry wizerunek pozwoli zyskać jeszcze silniejszą pozycję w swojej branży.

Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.