Blog

Social Media w pigułce #1

Autor:  Anna Małoszewska
26.11.2021
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   5
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

 

Jeśli chcesz być na bieżąco z wydarzeniami wokół najważniejszych mediów społecznościowych - zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać ten artykuł!

Facebook Ads w styczniu 2022 roku

Meta for Business (dawniej: Facebook for Business) postanowił przychylić się do rekomendacji ekspertów ds. praw obywatelskich na temat nadużywania przez reklamodawców opcji targetowania szczegółowego. W związku z tym w styczniu 2022 roku wprowadzone zostaną zmiany, które dotkną nie tylko marketingowców, ale i odbiorców reklam. W targetowaniu szczegółowym nie będzie już możliwe ustawienie rzadko wybieranych opcji. Usunięte zostaną targety, związane z danymi wrażliwymi, jak np.: kierowanie reklam do inicjatyw, organizacji, osób publicznych, których działalność jest związana ze zdrowiem, rasą lub pochodzeniem etnicznym, przynależnością polityczną, religią lub orientacją seksualną. W praktyce oznacza to m.in. zlikwidowanie następujących opcji wyboru: Świadomość Raka Płuc, Światowy Dzień Cukrzycy, Chemioterapia, Małżeństwa osób tej samej płci, Kultura LGBT, Kościół Katolicki, Święta Żydowskie.

Naklejki, Rage Shake i Final na Instagramie

Instagram udostępnia swoje oficjalne naklejki w transmisjach na żywo. Gdzie jest haczyk? Otóż - jedynie dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych Ameryki. Oraz nie za darmo - trzeba będzie za nie zapłacić 0,99-4,99$. Teoretycznie wydana kwota ma zwrócić się streamerowi, zapewnić mu wsparcie finansowe i większy szacunek wśród odbiorców. Szef Instagrama, Adam Mosseri, zapowiedział też dodanie funkcji: “Rage Shake” i “Final”. Ta pierwsza powstała w celu usprawnienia procesu zgłaszania awarii aplikacji. Wystarczy tylko… potrząsnać telefonem w momencie otwarcia Instagrama, a pojawi się pływające powiadomienie: “Czy coś poszło nie tak?” z miejscem na zgłoszenie problemu. “Final” z kolei da możliwość usunięcia pojedynczego obrazu z karuzeli.

Creative Exchange. Pilotażowy program TikToka dla B2B

Platforma Tik Tok Creative Exchange ma umożliwić reklamodawcom dostarczanie dużych ilości treści. Dostawy usług kreatywnych będą mogli skupić się na produkcji reklam, dostosowanych do TikToka i zgodnych z potrzebami i celami biznesowymi reklamodawcy. Marketerzy uzyskają natychmiastowy dostęp do wybranych, najlepszych w branży partnerów kreatywnych TikToka i możliwości nawiązania z nimi efektywnej i efektownej współpracy. Sieć ekspertów pomoże dostosować i spersonalizować treści w celu zwiększenia wpływu reklam na użytkowników aplikacji i osiągnięcia założonych celów biznesowych. Opcja TikTok Creative Exchange początkowo dostępna będzie dla ograniczonej liczby reklamodawców, którzy zgłoszą się do pilotażowej, bezpłatnej edycji.

Twitter wprowadza API v2

Druga wersja interfejsu aplikacji ma być szansą na przebudowę infrastruktury po to, by mogły powstawać zewnętrzne, nie zawsze oficjalne, aplikacje Twittera. Firma chce stać się bardziej narzędziem komunikacyjnym, niż siecią społecznościową.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   5
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.