Blog

Google Analytics 4 – czym jest? Jakie są różnice między GA4 a UA?
Magdalena Krawczyńska
11.05.2023
Chcesz rozwijać firmę online – zwiększyć ruch na stronie, liczbę rejestracji kont, pobrań e-booka izakupów? Te wszystkie cele biznesowe trudno zrealizować, nie znając zachowańużytkowników, na przykład ich zakupowych ścieżek. Skąd czerpać informacje o potencjalnychklientach? Między innymi z narzędzia Google. Obecnie przechodzi ono sporą przemianę. Jużniedługo Universal Analytics zostanie zastąpione przez Google Analytics 4. Czym jest nowywariant narzędzia? Jakie są różnice między nim a Universal Analytics? Przeczytaj artykuł i poznajodpowiedzi!
Jak zaprojektować landing page, który przekonuje do działania?
Magdalena Krawczyńska
27.04.2023
Prowadzisz kampanię marketingową? Chcesz przejrzyście zaprezentować ofertę i portfolio? A może planujesz zdobyć nowych czytelników newslettera lub uczestników szkolenia? Bez względu na to, który z celów zamierzasz zrealizować, w jego urzeczywistnieniu pomoże Ci landing page. Jak zaprojektować stronę lądowania, która zdobywa kolejne osoby zainteresowane ofertą? Podpowiedzi znajdziesz w artykule!
Targetowanie kontekstowe czy behawioralne? Czym są i które z nich wybrać?
IBIF
04.11.2022
Alicja prowadzi sklep z niszowym perfumami dla kobiet. Tworzy reklamę, ale niestety – jak sięokazuje po analizie jej wyników – oferta wyświetliła się głównie mężczyznom na portalach oelektronice. Nie trafiła więc do potencjalnie zainteresowanych danym produktem osób. Ten prostyprzykład pokazuje, dlaczego targetowanie, czyli odpowiednie określenie odbiorców, jest ważne.
Praktyka idealnego CTA. Wzywaj do działania w sposób efektywny i skuteczny
Patrycja Pałka
25.08.2021
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak napisać idealne wezwanie do działania, które przyciągnie uwagę docelowych odbiorców, poinformuje ich o korzyściach i zwiększy liczbę konwersji - ten artykuł został napisany z myślą o Tobie.
Dzięki czemu nasze reklamy Google Ads działają?
Patrycja Pałka
25.05.2021
O zaletach reklamy internetowej wspominaliśmy wielokrotnie i z pełną świadomością możemy stwierdzić, że to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na konwersję, komunikację z odbiorcą oraz poszerzanie rynków sprzedaży. Jednocześnie jest to proces, który wymaga stałej optymalizacji i monitoringuEwoluujące algorytmy oraz potrzeby użytkowników determinują stałe modyfikacje, które zastosowane w odpowiednim miejscu i czasie, zapewniają pożądane skutki. Funkcjonując od wielu już lat w przestrzeni marketingu internetowego, doskonale zdajemy sobie sprawę ze specyfiki kampanii reklamowej w środowisku Google Ads. Dzięki czemu nasi klienci zarabiają? Co robimy, aby zwiększyć konwersję? Zapraszamy Was do artykułu, w którym uchylamy rąbka tajemnicy Certyfikowanych Partnerów Google Ads.
Remarketing. Jak zarabiać więcej?
Patrycja Pałka
17.09.2020
Dostępność narzędzi on-line pozwalają obecnie nie tylko na wnikliwą analizę postępowań na ścieżce biznesowych działań Internetowych, ale także na podjęcie konkretnych kroków, które dają możliwość zwiększenia efektywności pracy. Jednym z takich udogodnień jest właśnie remarketing.
Case study - od lokalnej firmy do lidera w branży - meble na wymiar
Patrycja Pałka
17.08.2020
Rodzime lubelskie przedsiębiorstwo, od ponad 12 lat zajmujące się realizacją projektów mebli na wymiar, zgłosiło się do nas w sprawie wykonania strony internetowej. Poza określonym zakresem działań, w planach pojawił się konfigurator mebli, spełniający indywidualne potrzeby klienta. Realizacja zamówienia na podstawie własnoręcznej konfiguracji mebli, wykonanej na stronie, to cecha, która w zamiarze miała pozwolić naszemu klientowi wyróżnić się na rynku. Solidność, trwałość i wyjątkowa estetyka asortymentu zapewniły renomę, a w nasze ręce został przekazany dalszy rozwój wydarzeń, który zupełnie nie był przypadkowy.
Dlaczego warto otworzyć swój własny sklep on-line?
Patrycja Pałka
20.04.2020
Prowadzenie sklepu internetowego w dużej mierze było dotąd traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Z uwagi na obecną sytuację i miejsce, w jakim znalazła się gospodarka, sklep online to szansa na uratowanie budżetu, a także przepustka do bezpiecznej - a więc najbardziej pożądanej - formy handlu. Branża e-commerce daje mnóstwo możliwości, które są idealną przestrzenią do realizacji planów zawodowych razem z pasją i zainteresowaniami.
7 sposobów na obniżenie kosztów reklam Google Ads [Infografika]
Daniel Ostrzyżek
10.02.2020
Obniżenie kosztów reklamy to aspekt, nad którym zastanawia się każdy inwestujący w Google Ads. Odpowiednie zagospodarowanie budżetem to gwarancja zadowalających wyników
Google Partner, korzyści płynące z członkostwa w programie.
Patrycja Pałka
19.12.2019
Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz branża e-marketingowa - to obszary, które stale ewoluują, dostarczając innowacyjnych narzędzi i wciąż nowych rozwiązań. Aby dotrzymać kroku prężnemu rozwojowi oraz możliwościom, jakie daje Google, niezbędna jest aktualna wiedza.
FAQ – najczęściej zadawane pytania na temat Google Ads
Daniel Ostrzyżek
15.10.2019
Nie każdy wie czym jest Google Ads i ma szereg pytań odnośnie do tego systemu reklamowego. Jest to całkowicie zrozumiałe, dlatego zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Artykuł będzie aktualizowany na bieżąco, kiedy tylko będą pojawiać się kolejne pytania. Zapraszamy.
Słownik Google Ads – podstawowe pojęcia
Daniel Ostrzyżek
19.08.2019
Pierwszym etapem do zrozumienia w jaki sposób działa Google Ads jest zapoznanie się z podstawowymi pojęciami na temat tego systemu. W tym celu powstał słownik, który w prosty sposób wyjaśnia niezbędne terminy.
7 popularnych mitów na temat Google Ads – obalonych!
Daniel Ostrzyżek
23.07.2019
Przyszedł czas na obalenie 7 popularnych mitów na temat Google Ads. Sprawdź koniecznie, czy któryś z nich nie stoi na przeszkodzie do rozwoju Twojego biznesu.
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.