Blog
![Zmiany w Google Ads – nowa kampania Demand Generation](/img/post/155/thumbnail_blog.jpeg?v=88720995)
Magdalena Krawczyńska
20.05.2024
Spersonalizowane, wizualnie intrygujące oraz wykorzystujące sztuczną inteligencję – takie właśnie są kampanie Demand Generation. W październiku tego roku (2023) użytkownicy systemu Google Ads zyskali do nich dostęp. Prowadzisz firmę? Bez względu więc na to, czy śledzisz marketingowe nowości, czy też nie, koniecznie sprawdź tę zmianę w Google Ads. Stawiając na bardziej angażujący odbiorców format reklam, przyspieszysz rozwój swojego biznesu.
![Google Analytics 4 – czym jest? Jakie są różnice między GA4 a UA?](/img/post/137/thumbnail_blog.jpeg?v=74283112)
Magdalena Krawczyńska
11.05.2023
Chcesz rozwijać firmę online – zwiększyć ruch na stronie, liczbę rejestracji kont, pobrań e-booka izakupów? Te wszystkie cele biznesowe trudno zrealizować, nie znając zachowańużytkowników, na przykład ich zakupowych ścieżek. Skąd czerpać informacje o potencjalnychklientach? Między innymi z narzędzia Google. Obecnie przechodzi ono sporą przemianę. Jużniedługo Universal Analytics zostanie zastąpione przez Google Analytics 4. Czym jest nowywariant narzędzia? Jakie są różnice między nim a Universal Analytics? Przeczytaj artykuł i poznajodpowiedzi!
![Jak zaprojektować landing page, który przekonuje do działania?](/img/post/135/thumbnail_blog.jpeg?v=99857474)
Magdalena Krawczyńska
27.04.2023
Prowadzisz kampanię marketingową? Chcesz przejrzyście zaprezentować ofertę i portfolio? A może planujesz zdobyć nowych czytelników newslettera lub uczestników szkolenia? Bez względu na to, który z celów zamierzasz zrealizować, w jego urzeczywistnieniu pomoże Ci landing page. Jak zaprojektować stronę lądowania, która zdobywa kolejne osoby zainteresowane ofertą? Podpowiedzi znajdziesz w artykule!
![Targetowanie kontekstowe czy behawioralne? Czym są i które z nich wybrać?](/img/post/123/thumbnail_blog.jpeg?v=28547222)
IBIF
04.11.2022
Alicja prowadzi sklep z niszowym perfumami dla kobiet. Tworzy reklamę, ale niestety – jak sięokazuje po analizie jej wyników – oferta wyświetliła się głównie mężczyznom na portalach oelektronice. Nie trafiła więc do potencjalnie zainteresowanych danym produktem osób. Ten prostyprzykład pokazuje, dlaczego targetowanie, czyli odpowiednie określenie odbiorców, jest ważne.
![Praktyka idealnego CTA. Wzywaj do działania w sposób efektywny i skuteczny](/img/post/63/thumbnail_blog.jpeg?v=44100153)
Patrycja Pałka
25.08.2021
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak napisać idealne wezwanie do działania, które przyciągnie uwagę docelowych odbiorców, poinformuje ich o korzyściach i zwiększy liczbę konwersji - ten artykuł został napisany z myślą o Tobie.
![Dzięki czemu nasze reklamy Google Ads działają?](/img/post/60/thumbnail_blog.jpeg?v=37358062)
Patrycja Pałka
25.05.2021
O zaletach reklamy internetowej wspominaliśmy wielokrotnie i z pełną świadomością możemy stwierdzić, że to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na konwersję, komunikację z odbiorcą oraz poszerzanie rynków sprzedaży. Jednocześnie jest to proces, który wymaga stałej optymalizacji i monitoringuEwoluujące algorytmy oraz potrzeby użytkowników determinują stałe modyfikacje, które zastosowane w odpowiednim miejscu i czasie, zapewniają pożądane skutki. Funkcjonując od wielu już lat w przestrzeni marketingu internetowego, doskonale zdajemy sobie sprawę ze specyfiki kampanii reklamowej w środowisku Google Ads. Dzięki czemu nasi klienci zarabiają? Co robimy, aby zwiększyć konwersję? Zapraszamy Was do artykułu, w którym uchylamy rąbka tajemnicy Certyfikowanych Partnerów Google Ads.
![Remarketing. Jak zarabiać więcej?](/img/post/47/thumbnail_blog.jpeg?v=69880875)
Patrycja Pałka
17.09.2020
Dostępność narzędzi on-line pozwalają obecnie nie tylko na wnikliwą analizę postępowań na ścieżce biznesowych działań Internetowych, ale także na podjęcie konkretnych kroków, które dają możliwość zwiększenia efektywności pracy. Jednym z takich udogodnień jest właśnie remarketing.
![Case study - od lokalnej firmy do lidera w branży - meble na wymiar](/img/post/45/thumbnail_blog.jpeg?v=64845336)
Patrycja Pałka
17.08.2020
Rodzime lubelskie przedsiębiorstwo, od ponad 12 lat zajmujące się realizacją projektów mebli na wymiar, zgłosiło się do nas w sprawie wykonania strony internetowej. Poza określonym zakresem działań, w planach pojawił się konfigurator mebli, spełniający indywidualne potrzeby klienta. Realizacja zamówienia na podstawie własnoręcznej konfiguracji mebli, wykonanej na stronie, to cecha, która w zamiarze miała pozwolić naszemu klientowi wyróżnić się na rynku. Solidność, trwałość i wyjątkowa estetyka asortymentu zapewniły renomę, a w nasze ręce został przekazany dalszy rozwój wydarzeń, który zupełnie nie był przypadkowy.
![Dlaczego warto otworzyć swój własny sklep on-line?](/img/post/41/thumbnail_blog.jpeg?v=58777324)
Patrycja Pałka
20.04.2020
Prowadzenie sklepu internetowego w dużej mierze było dotąd traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Z uwagi na obecną sytuację i miejsce, w jakim znalazła się gospodarka, sklep online to szansa na uratowanie budżetu, a także przepustka do bezpiecznej - a więc najbardziej pożądanej - formy handlu. Branża e-commerce daje mnóstwo możliwości, które są idealną przestrzenią do realizacji planów zawodowych razem z pasją i zainteresowaniami.
![7 sposobów na obniżenie kosztów reklam Google Ads [Infografika]](/img/post/37/thumbnail_blog.jpeg?v=24395820)
Daniel Ostrzyżek
10.02.2020
Obniżenie kosztów reklamy to aspekt, nad którym zastanawia się każdy inwestujący w Google Ads. Odpowiednie zagospodarowanie budżetem to gwarancja zadowalających wyników
![Google Partner, korzyści płynące z członkostwa w programie.](/img/post/35/thumbnail_blog.jpeg?v=23342913)
Patrycja Pałka
19.12.2019
Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz branża e-marketingowa - to obszary, które stale ewoluują, dostarczając innowacyjnych narzędzi i wciąż nowych rozwiązań. Aby dotrzymać kroku prężnemu rozwojowi oraz możliwościom, jakie daje Google, niezbędna jest aktualna wiedza.
![FAQ – najczęściej zadawane pytania na temat Google Ads](/img/post/33/thumbnail_blog.jpeg?v=21950744)
Daniel Ostrzyżek
15.10.2019
Nie każdy wie czym jest Google Ads i ma szereg pytań odnośnie do tego systemu reklamowego. Jest to całkowicie zrozumiałe, dlatego zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Artykuł będzie aktualizowany na bieżąco, kiedy tylko będą pojawiać się kolejne pytania. Zapraszamy.
![Słownik Google Ads – podstawowe pojęcia](/img/post/31/thumbnail_blog.jpeg?v=30101792)
Daniel Ostrzyżek
19.08.2019
Pierwszym etapem do zrozumienia w jaki sposób działa Google Ads jest zapoznanie się z podstawowymi pojęciami na temat tego systemu. W tym celu powstał słownik, który w prosty sposób wyjaśnia niezbędne terminy.