Blog

Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.
7 grzechów głównych SEO. Czego nie robić, aby odnieść sukces w sieci
Patrycja Pałka
10.02.2021
Złe praktyki SEO zdarza nam się spotykać na swojej drodze niemalże codziennie, a fakt ten dziwi jeszcze bardziej że większość z nich powinna być już oczywista. Ku naszemu zaskoczeniu, w branży całkiem spora liczba stron internetowych stosuje jeszcze te przestarzałe (a w niektórych sytuacjach nawet niebezpieczne) niekorzystne strategie.
Pozycjonowanie na długi ogon [long tail]
Patrycja Pałka
03.12.2020
Proces pozycjonowania stron ma sens tylko wtedy, kiedy opiera się o skuteczną strategię słów kluczowych. Takowa z kolei pozwala dotrzeć do użytkownika i spełnić jego potrzeby na różnym etapie świadomości produktu i usługi.
5 powodów, dla których Klient biznesowy powinien korzystać z pozycjonowania strony internetowej
Jakub Handzlik
13.05.2020
Każda firma aby funkcjonować prężnie i rozwijać się, musi dbać o swoich klientów oraz nieustannie pozyskiwać nowych. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi pozycjonowanie zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli w dalszym ciągu zastanawiasz się, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie dla firm sprawdzi się, przynosząc zamierzone efekty, odpowiadamy – Tak!.Pozycjonowanie dla firm to must have przedsiębiorstwa XXI wieku, którego w dużej mierze działania biznesowe, opierają się na działaniach w sieci. Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania dla firm i jakie zalety płyną z tego procesu? Zapraszamy do artykułu, w którym dowiecie się wszystkiego.
Certyfikat SSL — dlaczego warto mieć go na stronie?
Łukasz Zaborski
16.03.2020
W dobie Internetu, kiedy większość spraw prywatnych i zawodowych możemy zrealizować z pozycji własnej kanapy, częstotliwość posługiwania się wrażliwymi danymi znacznie wzrasta. Adekwatnie do możliwości, jakie oferuje nam sieć globalna, rośnie zapotrzebowanie na odpowiednie zabezpieczenia, dzięki którym zyskujemy gwarancję ochrony i spokojną głowę. Z uwagi na fakt niebezpiecznie rozwijającej się cyberprzestępczości, serwis internetowy, które gwarantują poufność danych przesyłanych drogą elektroniczną to powszechnie wymagany standard. Jednym z najlepszych a zarazem podstawowych rozwiązań – zarówno dla właścicieli stron internetowych, jak i użytkowników - jest Certyfikat SSL.
Przekierowanie 301 (301 redirect) – co to jest i kiedy je stosować?
Jakub Handzlik
14.01.2020
Czy zdarzyło Ci się kliknąć w link i znaleźć się na stronie zupełne innej niż ta, do której link powinien prowadzić? A może strona, na którą chciałeś się dostać, nie istnieje i jedyne co zobaczyłeś to błąd 404? W obu przypadkach zawiodły przekierowania. Sprawdź, w czym mogą Ci pomóc i w jaki sposób wykonać je poprawnie.Po co stosuje się przekierowaniaPrzekierowanie adresu URL strony internetowej ma na celu przeniesienie użytkownika ze strony A do docelowej strony B. Jest ono niezbędne w do zachowania spójnej struktury strony. Dzięki zastosowaniu przekierowania możemy przekierować ruch na stronę, która powinna ten ruch otrzymać.
7 prostych kroków do prawidłowej optymalizacji obrazów pod kątem SEO [Infografika]
Łukasz Zaborski
09.11.2019
Chcąc dotrzymać kroku współczesnym wymogom prowadzenia stron internetowych, należy zadbać o oprawę graficzną. Aby przyniosło to oczekiwane efekty, należy zrobić to dobrze! Niskiej jakości plik, nielogicznie umieszczony, skutecznie odstraszy użytkownika-co gorsze- na długo, jak nie na zawsze. Nic bowiem tak nie działa na wyobraźnie czytelnika, jak obraz, który czasem jest w stanie opowiedzieć więcej niż tysiąc słów.