Blog

Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.
7 grzechów głównych SEO. Czego nie robić, aby odnieść sukces w sieci
Patrycja Pałka
10.02.2021
Złe praktyki SEO zdarza nam się spotykać na swojej drodze niemalże codziennie, a fakt ten dziwi jeszcze bardziej że większość z nich powinna być już oczywista. Ku naszemu zaskoczeniu, w branży całkiem spora liczba stron internetowych stosuje jeszcze te przestarzałe (a w niektórych sytuacjach nawet niebezpieczne) niekorzystne strategie.
Pozycjonowanie na długi ogon [long tail]
Patrycja Pałka
03.12.2020
Proces pozycjonowania stron ma sens tylko wtedy, kiedy opiera się o skuteczną strategię słów kluczowych. Takowa z kolei pozwala dotrzeć do użytkownika i spełnić jego potrzeby na różnym etapie świadomości produktu i usługi.
5 powodów, dla których Klient biznesowy powinien korzystać z pozycjonowania strony internetowej
Jakub Handzlik
13.05.2020
Każda firma aby funkcjonować prężnie i rozwijać się, musi dbać o swoich klientów oraz nieustannie pozyskiwać nowych. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi pozycjonowanie zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli w dalszym ciągu zastanawiasz się, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie dla firm sprawdzi się, przynosząc zamierzone efekty, odpowiadamy – Tak!.Pozycjonowanie dla firm to must have przedsiębiorstwa XXI wieku, którego w dużej mierze działania biznesowe, opierają się na działaniach w sieci. Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania dla firm i jakie zalety płyną z tego procesu? Zapraszamy do artykułu, w którym dowiecie się wszystkiego.
Certyfikat SSL — dlaczego warto mieć go na stronie?
Łukasz Zaborski
16.03.2020
W dobie Internetu, kiedy większość spraw prywatnych i zawodowych możemy zrealizować z pozycji własnej kanapy, częstotliwość posługiwania się wrażliwymi danymi znacznie wzrasta. Adekwatnie do możliwości, jakie oferuje nam sieć globalna, rośnie zapotrzebowanie na odpowiednie zabezpieczenia, dzięki którym zyskujemy gwarancję ochrony i spokojną głowę. Z uwagi na fakt niebezpiecznie rozwijającej się cyberprzestępczości, serwis internetowy, które gwarantują poufność danych przesyłanych drogą elektroniczną to powszechnie wymagany standard. Jednym z najlepszych a zarazem podstawowych rozwiązań – zarówno dla właścicieli stron internetowych, jak i użytkowników - jest Certyfikat SSL.
Przekierowanie 301 (301 redirect) – co to jest i kiedy je stosować?
Jakub Handzlik
14.01.2020
Czy zdarzyło Ci się kliknąć w link i znaleźć się na stronie zupełne innej niż ta, do której link powinien prowadzić? A może strona, na którą chciałeś się dostać, nie istnieje i jedyne co zobaczyłeś to błąd 404? W obu przypadkach zawiodły przekierowania. Sprawdź, w czym mogą Ci pomóc i w jaki sposób wykonać je poprawnie.Po co stosuje się przekierowaniaPrzekierowanie adresu URL strony internetowej ma na celu przeniesienie użytkownika ze strony A do docelowej strony B. Jest ono niezbędne w do zachowania spójnej struktury strony. Dzięki zastosowaniu przekierowania możemy przekierować ruch na stronę, która powinna ten ruch otrzymać.
7 prostych kroków do prawidłowej optymalizacji obrazów pod kątem SEO [Infografika]
Łukasz Zaborski
09.11.2019
Chcąc dotrzymać kroku współczesnym wymogom prowadzenia stron internetowych, należy zadbać o oprawę graficzną. Aby przyniosło to oczekiwane efekty, należy zrobić to dobrze! Niskiej jakości plik, nielogicznie umieszczony, skutecznie odstraszy użytkownika-co gorsze- na długo, jak nie na zawsze. Nic bowiem tak nie działa na wyobraźnie czytelnika, jak obraz, który czasem jest w stanie opowiedzieć więcej niż tysiąc słów.

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.