Blog

LinkedIn – kiedy warto założyć konto i w jaki sposób je prowadzić?
Magdalena Krawczyńska
07.09.2023
Masz za sobą kilkanaście lat doświadczenia branżowego? Prowadzisz firmę i chcesz zacząć dzielić się swoją wiedzą? A może znajdujesz się na początku swojej ścieżki zawodowej i zamierzasz nadać jej właściwy kierunek? W każdej z tych sytuacji wskazany w nagłówku wpisu portal prawdopodobnie będzie dla Ciebie dobrym miejscem. Jak zarejestrować i prowadzić profil na LinkedInie oraz dlaczego warto? Odpowiedzi szukaj w artykule
Strona internetowa a social media – dlaczego warto mieć własną stronę?
Magdalena Krawczyńska
31.07.2023
Korzyści wynikających z posiadania strony internetowej jest mnóstwo – szczególnie jeśli mowa owitrynie w kontekście biznesowym. Podczas gdy stronę można traktować jako najważniejszemiejsce firmy w internecie, to social media bardziej jako narzędzie tworzenia społeczności wokółmarki. Jeśli chcesz poznać podstawowe zalety i możliwości witryny z ich odniesieniem do socialmediów, przeczytaj artykuł.
Skąd brać pomysły na komunikację w social mediach? Przykładowe formy postów i techniki generowania pomysłów
Magdalena Krawczyńska
05.07.2023
Patrząc na inspirujące, kolorowe i spójne profile w social mediach, łatwo ulec złudzeniu, że kreacjapostów wymaga znikomego wysiłku. Skoro to takie proste, dlaczego tyle osób narzeka na brakweny i pustą kartkę oraz szuka pomysłów na skuteczną komunikację w mediachspołecznościowych? Jeśli też do nich należysz lub po prostu chcesz z większą łatwością tworzyćposty do social mediów, przeczytaj artykuł.
Fenomen rolek i postów karuzelowych na Instagramie – czym są te formy postów i dlaczego warto je tworzyć?
Magdalena Krawczyńska
19.04.2023
Marzysz o instagramowym profilu, który wywołuje pozytywne reakcje, przyciąga kolejnychobserwatorów i przekonuje do skorzystania z oferty? Nie snuj marzeń, ale zamieniaj je wrzeczywistość. W jaki sposób? Na przykład czytając ten artykuł i wprowadzając na swoim koncieangażujące formy treści – rolki i karuzele!
Jak tworzyć posty na Facebooku, które wywołują reakcje? 5 wskazówek
Magdalena Krawczyńska
11.01.2023
Publikujesz posty na firmowym Facebooku, ale rzadko ktokolwiek na nie reaguje? W socialmediach tysiące wpisów walczy codziennie o uwagę odbiorców. Jedną z naturalnych przeszkód,które utrudniają dotarcie postów do adresatów, jest więc konkurencja. Trudno jednak upatrywać wnadmiarze treści publikowanych przez inne firmy wyłącznej przyczyny niskich zasięgów. Odbiorcynie angażują się pod wpisami z różnych powodów. Czasem wystarczy niewielka zmiana, by Twójfacebookowy fanpage zaczął przyciągać kolejnych zainteresowanych. Przeczytaj artykuł idowiedz się, jak projektować posty, by angażowały coraz więcej osób. A następnie… przejdź dodziałania!
Przewodnik szlakiem kampanii reklamowych LinkedIn
Oliwia Wachowska
11.01.2022
LinkedIn spaja ludzi biznesu z pogranicza różnych dziedzin i umożliwia ciągłą wymianę doświadczeń dzięki branżowym grupom dyskusyjnym. Niemal 20 lat temu portal wypełnił potężną niszę na rynku biznesowym i od tego czasu zachowuje swoją silną pozycję. Mimo pojawiania się konkurencji pozostaje najważniejszym portalem internetowym wycelowanym w sektor B2B. Od tego czasu grono stałych bywalców LinkedIn systematycznie się poszerza, a część z nich rezygnuje nawet z Facebooka.
Przewodnik w 6 krokach. Biznesowa strona Twojej firmy na Facebooku. Jak to zrobić?
Patrycja Pałka
09.08.2021
Dziś, kiedy nie tylko ze względu na postęp technologii, ale i okoliczności, jakie determinują współczesne realia, większość spraw życie codziennego przeniosła się do przestrzeni Internetu. Siłą rzeczy więc nasz biznes także powinien efektywnie funkcjonować w świecie on-line.
Media społecznościowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na większą sprzedaż i zainteresowanie odbiorców
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.
Facebook, Twitter i Linkedin - optymalne praktyki publikowania w 2021 r.
Zuzanna Wojciechowska
22.01.2021
Media społecznościowe odegrały ogromną rolę w zmianach społecznych i komunikacyjnych w ciągu ostatniej dekady. Mimo to, wciąż wiele firm ma trudności ze zrozumieniem najlepszych praktyk i wdrażaniu skutecznych działań w różnych kanałach społecznościowych.
Jak pozyskać klientów na Facebooku?
Wiktor Szot
27.10.2020
Już od 5 lat Facebook pozwala na zbierania danych kontaktowych do potencjalnych klientów, bezpośrednio za pomocą swojego systemu. Bez odsyłania użytkowników na zewnętrzne serwisy czy strony internetowe.W tym artykule chciałbym pokazać Ci, czym tak naprawdę jest kampania Facebook Lead Ads, jak działa oraz jak ją uruchomić.Zaczynajmy…
7 powodów, dla których warto prowadzić firmowe konto w social mediach
Patrycja Pałka
15.06.2020
Nikomu chyba nie trzeba wyjaśniać, jak ważne miejsce we współczesnej komunikacji zajmują media społecznościowe. Możliwości, jakie otwierają się przed przedsiębiorcami, umiejętnie wykorzystującymi te narzędzia, są w stanie zapewnić wielokrotnie wyższe zyski, niż początkowa inwestycja. Wystarczy odpowiednia ilość czasu poświęcona na sprawną komunikację, a pierwsze efekty mogą pojawić się niemal natychmiast.
11 dobrych praktyk na Instagramie
Patrycja Pałka
18.09.2019
W XXI wieku, gdzie social media grają pierwsze skrzypce w komunikacji międzyludzkiej, Instagram stanowi jedno z podstawowych narzędzi, którym posługuje się już ponad 6 miliomów Polaków.
10 dobrych praktyk na Facebooku
Anna Sadurska-Czochra
12.07.2019
Media społecznościowe to jeden z głównych kanałów komunikacji marki. Zadbaj o prawidłowy wygląd profilu firmowego.
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.