Blog

Przewodnik w 6 krokach. Biznesowa strona Twojej firmy na Facebooku. Jak to zrobić?
Patrycja Pałka
09.08.2021
Dziś, kiedy nie tylko ze względu na postęp technologii, ale i okoliczności, jakie determinują współczesne realia, większość spraw życie codziennego przeniosła się do przestrzeni Internetu. Siłą rzeczy więc nasz biznes także powinien efektywnie funkcjonować w świecie on-line.
Media społecznościowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na większą sprzedaż i zainteresowanie odbiorców
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.
Facebook, Twitter i Linkedin - optymalne praktyki publikowania w 2021 r.
Zuzanna Wojciechowska
22.01.2021
Media społecznościowe odegrały ogromną rolę w zmianach społecznych i komunikacyjnych w ciągu ostatniej dekady. Mimo to, wciąż wiele firm ma trudności ze zrozumieniem najlepszych praktyk i wdrażaniu skutecznych działań w różnych kanałach społecznościowych.
Jak pozyskać klientów na Facebooku?
Wiktor Szot
27.10.2020
Już od 5 lat Facebook pozwala na zbierania danych kontaktowych do potencjalnych klientów, bezpośrednio za pomocą swojego systemu. Bez odsyłania użytkowników na zewnętrzne serwisy czy strony internetowe.W tym artykule chciałbym pokazać Ci, czym tak naprawdę jest kampania Facebook Lead Ads, jak działa oraz jak ją uruchomić.Zaczynajmy…
7 powodów, dla których warto prowadzić firmowe konto w social mediach
Patrycja Pałka
15.06.2020
Nikomu chyba nie trzeba wyjaśniać, jak ważne miejsce we współczesnej komunikacji zajmują media społecznościowe. Możliwości, jakie otwierają się przed przedsiębiorcami, umiejętnie wykorzystującymi te narzędzia, są w stanie zapewnić wielokrotnie wyższe zyski, niż początkowa inwestycja. Wystarczy odpowiednia ilość czasu poświęcona na sprawną komunikację, a pierwsze efekty mogą pojawić się niemal natychmiast.
11 dobrych praktyk na Instagramie
Patrycja Pałka
18.09.2019
W XXI wieku, gdzie social media grają pierwsze skrzypce w komunikacji międzyludzkiej, Instagram stanowi jedno z podstawowych narzędzi, którym posługuje się już ponad 6 miliomów Polaków.
10 dobrych praktyk na Facebooku
Anna Sadurska-Czochra
12.07.2019
Media społecznościowe to jeden z głównych kanałów komunikacji marki. Zadbaj o prawidłowy wygląd profilu firmowego.