Blog

Reklama firmy w Internecie – ile kosztuje i kiedy warto w nią zainwestować?
Oliwia Wachowska
31.05.2022
Chcesz wiedzieć od czego zacząć promocję swojej firmy w sieci? Poznaj kilka sposobów na efektywną reklamę swojej marki oraz dowiedz się ile kosztuje przeprowadzenie działań marketingowych w przestrzeni wirtualnej!
Opowieści cyfrowe, czyli digital storytelling w praktyce
Oliwia Wachowska
29.04.2022
W dzisiejszym artykule zaznajomimy Cię z tym ciekawym i jakże potrzebnym zagadnieniem, podsuwając z życia wzięte przykłady oraz analizując korzyści, które digital storytelling może przynieść Twojej marce.
Połącz kanały online i offline dzięki strategii omnichannel
Oliwia Wachowska
14.03.2022
Zrozumienie swojego Klienta to pierwszy krok do efektywnego rozwoju firmy. Jeśli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek swojej firmy, zwiększyć sprzedaż i zadbać o lepszą komunikację z Klientem – musisz dokładnie przeanalizować jego potrzeby. Dzięki temu będziesz w stanie zawsze wyjść o krok dalej, wyprzedzając jego decyzję zakupowe swoimi działaniami. To samo tyczy się analizy zmieniającego się rynku, który doskonale obrazuje dynamikę, z jaką należy wprowadzać kolejne innowacje i usprawnienia we własnej działalności. Świetnie można to przedstawić na przykładzie, o którym dzisiaj opowiemy.

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.