Blog

Marki, użytkownicy i metaverse – jakie znaczenie dla marketingu ma świat wirtualny?
Oliwia Wachowska
30.06.2022
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył metawersum w szerokim kadrze. Skupimy się na definicji tego pojęcia, które dla wielu wciąż pozostaje enigmatyczne, podamy przykłady wykorzystania metaverse w marketingu przez znane na całym świecie marki, a także opowiemy o naszych spekulacjach dotyczących przyszłości tego zjawiska, a także szans i zagrożeń, które za sobą niesie.
Reklamy i blokada kont, czyli co się stanie z Netflixem?
Oliwia Wachowska
04.05.2022
Okazuje się, że ilość subskrybentów serwisu znacznie spadła na przestrzeni ostatnich lat. Dlaczego tak się stało i jak zamierza poradzić sobie z tym streamingowy gigant z Kalifornii? Wszystkiego dowiecie się z naszego dzisiejszego artykułu!
Brytyjska agencja zakończy współpracę z influencerkami i influencerami, którzy edytują swoje zdjęcia
Oliwia Wachowska
22.04.2022
W kwietniu tego roku jedna z największych agencji reklamowych na świecie – Ogilvy, ogłosiła koniec współpracy z infulencerkami i influencerami, którzy retuszują swoje ciała lub twarze w kampaniach marek.
Koniec darmowej poczty od Google? Sprawdź ile trzeba będzie zapłacić!
Oliwia Wachowska
14.04.2022
Adresy mailowe we własnej domenie, bezpłatne możliwości dla firm i duży komfort użytkowania – tak właśnie wyglądała dotychczas usługa Gmail od Google. Jeszcze tego roku wszystko się zmieni i przedsiębiorcy zostaną zmuszeni do poniesienia w wielu przypadkach znaczących kosztów lub ewentualnego poszukiwania alternatyw.
Najnowsze zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google.
Oliwia Wachowska
22.10.2021
Zmiany w działaniu wyszukiwarki Google są naturalne i wynikają bezpośrednio z ciągłego udoskonalania algorytmu. 24 sierpnia na blogu Google pojawiła się świeża informacja na temat wdrożenia aktualizacji, mającej na celu zmianę sposobu generowania tytułów stron internetowych wyświetlanych w SERP (ang. Search Engine Results Page, czyli – tłumacząc dosłownie – strona wyników wyszukiwania). Na takiej liście możemy zobaczyć zarówno płatne wyniki wyszukiwania, jak i organiczne, czyli te na których pozycję mają wpływ różnego rodzaju działania zakresu SEO.
Bony na cyfryzację – czyli 110 milionów dla przedsiębiorców takich jak Ty!
Oliwia Wachowska
02.09.2021
W lutym tego roku zostało ogłoszone porozumienie polityczne REACT-EU, między Parlamentem Europejskim a państwami członkowskimi Unii Europejskiej, będące odpowiedzią na kryzys związany z pandemią. Na całą inicjatywę składają się różnego rodzaju dofinansowania, których celem jest wsparcie w walce z negatywnymi skutkami COVID-19. W ramach pomocy Polska ma otrzymać dość pokaźny budżet, z którego 110 mln złotych przeznaczone zostanie na cyfryzację – i właśnie na tej kwestii skupimy się w dzisiejszym artykule.
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.