Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.

Kampanie GOOGLE ADS Lublin

Dobrze poprowadzona i zoptymalizowana kampania Google Ads to natychmiastowa konwersja i efekt widoczny od razu. Tu liczy się doświadczenie, wiedza i dokładność. Jesteś w dobrym miejscu. Jako Certyfikowany Partner Google wiemy najlepiej, jak działa system Ads od kuchni.

Bezpłatna wycena
Promocje
Kampanie Google Ads Lublin

Jak to działa?

Reklamy Google Ads – jak to działa?

System reklamowy Google Ads umożliwia tworzenie reklam – zaczynając od zaplanowania ich parametrów, po uruchomienie kampanii, a następnie jej optymalizację.

Założenie konta Google Ads nie jest całkowicie intuicyjne. Prawdopodobnie sprawi problemy osobie, która nigdy nie miała do czynienia z marketingiem internetowym. Na szczęście może ona liczyć na wsparcie ekspertów specjalizujących się w kampaniach Google Ads z agencji IBIF.PL, którzy utworzą konto Google Ads.

Co ważne, reklamy Google pozostają pod kontrolą reklamodawcy. To on ustala, czy kampania ma mieć zasięg globalny czy lokalny oraz w jakich godzinach będzie się pojawiać. Może w każdej chwili zwiększyć lub zmniejszyć budżet reklamowy kampanii Google Ads, dopasowując go do swoich możliwości, potrzeb i planów wiążących się z biznesem. Kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania – zarówno tekstowe, jak i produktowe, graficzne oraz wideo – to działania opracowane na bazie doświadczenia i eksperckiej wiedzy, z parametrami dostosowanymi do oczekiwań, np. promowania konkretnych produktów.

Dzięki znajomości narzędzi, takich jak Planer Słów Kluczowych, Edytor Google Ads czy Podgląd i Diagnostyka Reklam, gwarantujemy prowadzenie kampanii Google Ads w sposób szybszy i bardziej efektywny. Doskonale znamy i rozumiemy quality score – mechanizm ustalania wyniku jakości, który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja.

Specjalista Google Ads IBIF.PL ochroni Cię przed błędami i pomoże osiągnąć zamierzone cele biznesowe kampanii reklamowych Google Ads.

Kampanie Google Ads Lublin

Skuteczne kampanie Google Ads – Lublin

Niewątpliwie jedną z największych korzyści, jakie zapewnia wdrożenie i prowadzenie kampanii Google Ads, jest często natychmiastowe zwiększenie sprzedaży.

Kampanie Google Ads prowadzone w lubelskim oddziale IBIF.PL to promocja mająca kluczowe znaczenie dla zwiększenia ruchu w sklepie internetowym lub na stronie.

Kampania Google Ads to cały wachlarz możliwości reklamowania produktów i usług. Nieistotne, czy zaczynasz prowadzenie działalności, czy istniejesz na rynku od dłuższego czasu – dla Twoich klientów, podobnie jak dla milionów ludzi na świecie, Internet to podstawowe źródło zdobywania informacji. Dlatego odpowiednio zaplanowana kampania Google Ads to reklama, która dociera do konkretnej grupy docelowej. Zagadnienia Google Ads w agencji IBIF.PL w Lublinie znamy od podszewki. Nasi specjaliści mają na koncie liczne, skuteczne kampanie Google Ads, których pozytywne efekty działania potwierdza certyfikat Google Partner.

Kampanie Google Ads Lublin

Typy kampanii Google Ads

Reklama Google Ads sklepów internetowych i stron internetowych, produktów bądź usług to często jeden z lepszych wyborów w kwestii marketingu internetowego wielu firm. Możesz zdecydować się na taką formę reklamy Google jak np. kampanie w sieci wyszukiwania. W ich przypadku reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google po wpisaniu przez użytkownika zapytania w wyszukiwarce.

Inną postacią reklamy będą kampanie Google Ads w sieci reklamowej Google. Wówczas kampanie Google Ads są wyświetlane na stronach partnerskich Google, np. w serwisach związanych z daną branżą. Kampanie w sieci reklamowej Google mogą pojawiać się podczas filmów na YouTubie, a także w zakładce Oferty, w skrzynce odbiorczej użytkowników Gmaila.

Warto skorzystać także z opcji promowania w mapach Google, aktualizując wizytówkę Google Moja Firma, uruchamiając rozszerzenia lokalizacji na koncie Google Ads i używając właściwych fraz kluczowych do promocji firmy.

Jedną z interesujących opcji są też zakupy Google. Pozwalają one na przedstawienie swoich produktów osobom znajdującym się na zaawansowanym etapie lejka sprzedażowego.

Kampanie Google Ads Lublin

Reklamy Google Ads z pełną kontrolą nad budżetem

Analiza kosztów reklamy Google Ads i przygotowanie przeznaczonego na nią budżetu to nieodłączne elementy planowania krok po kroku całej kampanii reklamowej.

W IBIF.PL łączymy możliwości kampanii Google Ads z Twoimi możliwościami finansowymi. Konsekwentnie optymalizujemy kampanię pod kątem obranej strategii i zaplanowanego budżetu, pozwalając Twojej firmie zdobyć przewagę nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Stale analizujemy i wyciągamy wnioski. Na bieżąco optymalizujemy kampanie Google Ads, aby jak najlepiej wykorzystać środki oraz zapewnić wartościowy ruch. Rzetelnie obsługujemy każdą kampanię, aby przyniosła najlepsze skutki, a ustalony budżet reklamowy zapewnił pozytywne efekty reklam Google Ads.

Dzięki niezmiennej kwocie na comiesięcznej fakturze z łatwością zapanujesz nad firmowym budżetem. Taki wygodny model rozliczeniowy to niewątpliwa korzyść, jaką jest przejrzyście zaplanowany budżet reklamowy, którym możesz w pełni zarządzać.

Kampanie Google Ads Lublin

Remarketing kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads odgrywają ważną rolę dla marketingu internetowego i rozwoju firm m.in. ze względu na możliwość zastosowania remarketingu.

Zarówno w przypadku sklepów internetowych, jak i stron internetowych prezentujących usługi remarketing umożliwia odzyskanie potencjalnych klientów. Stanowi skuteczniejszy sposób docierania do konsumentów niż reklamy kierowane do osób, które nie miały jeszcze okazji zetknięcia się z ofertą.

Remarketing dynamiczny wykorzystuje np. informację o tym, że użytkownik odwiedził stronę i przebywał na niej przez określony czas; wyświetlił konkretne produkty w sklepie internetowym lub nawet dodał je do koszyka, ale ich nie kupił. Dynamiczne reklamy Google Ads dopasowują treści reklam do odwiedzanych przez użytkownika podstron. Remarketing dynamiczny uruchamia się m.in. za pomocą Google Merchant Center. To darmowe narzędzie Google, które pozwala stworzyć kampanię produktową w karcie Zakupy, sieci reklamowej i sieci wyszukiwania.

Kampanie Google Ads Lublin

Dokładnie przemyślane prowadzenie kampanii Google Ads

Precyzja kampanii reklamowych Google Ads to suma wieloletniego doświadczenia, aktualnej, stale wzbogacanej wiedzy i orientacji na sukces Klienta.

Droga do celu to proces, w którym liczą się prawidłowe ruchy i przemyślana analiza. Dzięki certyfikacji Google Partner gwarantujemy znajomość aktualnych możliwości Google Ads, a także trendów skutecznej optymalizacji i realizacji kampanii reklamowej.

Dla efektywności kampanii Google Ads ważne są m.in. odpowiednio wybrane słowa kluczowe. Reklamodawca powinien określić, w odpowiedzi na jakie frazy ma wyświetlać się użytkownikom reklama jego sklepu internetowego lub strony. Wyboru słów kluczowych nie należy pozostawiać przypadkowi, ale precyzyjnie ustalić, które z fraz wpisują w wyszukiwarce potencjalni klienci.

Specjalista Google Ads z IBIF.PL dysponuje doświadczeniem i wiedzą, dzięki którym jest w stanie zaplanować skuteczne kampanie Google Ads trafiające do zainteresowanych klientów. Nie ma tu miejsca na przypadkowe kliknięcia i niewłaściwą grupę docelową. Metody wyświetlania reklamy Google Ads, a także wszystkie jej ustawienia zostają dopasowane tak, aby osiągnęła ona zamierzony cel sprzedażowy.

Strategia Google Ads w IBIF.PL jest szyta na miarę. Gwarantuje więc wykorzystanie budżetu w 100%, trafnie i odpowiednio promując Twoją firmę.

Kampanie Google Ads Lublin

Reklamy produktowe i tekstowe w Google Ads

Kampanie Google Ads oferują reklamodawcom szereg możliwości. Wśród stosowanych formatów znajdują się reklamy produktowe, graficzne, wideo, aplikacji, Performance Max czy reklamy tekstowe.

Reklamy produktowe stanowią jedną ze skutecznych form zwiększenia ruchu w sklepie internetowym lub na stronie oraz dotarcia do nowych klientów. Reklama produktowa jest tworzona na podstawie informacji o produktach, zawiera nie tylko tekst, lecz także tytuł, koszt towaru i nazwę sklepu online.

Reklamy tekstowe natomiast składają się z dwóch nagłówków, głównej treści promocyjnej i docelowego adresu URL. W ich przypadku trzeba zwrócić uwagę na treści reklam. W celu ich stworzenia warto wykorzystać przede wszystkim wiedzę o klientach odnoszącą się do ich potrzeb, wieku, płci, wartości itp. Poziom znajomości odbiorców kampanii w dużej mierze wpływa na trafność reklamy.

Płatne reklamy w postaci linków sponsorowanych to kampanie wyświetlające się na górze bądź dole w wyszukiwarce Google. Link kieruje do promowanej strony internetowej, najczęściej zakładki z ofertą związaną z wyszukiwanym hasłem.

Zaletą kampanii Google Ads jest możliwość całkowitego dostosowania ich treści, słów kluczowych i wielu innych parametrów do swoich celów biznesowych. Równie istotną rolę odgrywa analiza kampanii reklamowej, np. zachowań użytkowników, za pomocą narzędzia Google Analytics.

Kampanie Google Ads Lublin

Kampanie Google Ads z dokładnymi raportami

Kampanie Google Ads w Lublinie, w IBIF.PL są prowadzone tak, aby zapewnić precyzyjne informacje dotyczące klientów – ich zachowań i reakcji na poszczególne aspekty procesu zakupowego.

Każdą kampanię Ads szczegółowo raportujemy. Za pośrednictwem przejrzystych komunikatów przekazywanych co miesiąc klientowi możemy dokładnie wskazać, które kampanie Google Ads są najbardziej dochodowe i przynoszą najlepsze efekty.

Wnikliwa analiza i wyciąganie wniosków pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie kampanii Google Ads do zapytań ofertowych klientów Twojego biznesu, zapewnienie stronie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania oraz w świadomości klientów. Zmniejszenie czy kontrola kosztów, orientacja na główny i najbardziej dochodowy kierunek działań, rozwiązywanie na bieżąco problemów z zasobami oraz dostęp do specjalistycznej wiedzy ekspertów to tylko część korzyści, jakie przedsiębiorstwo zyskuje dzięki comiesięcznej analizie.

Kompleksowy raport działań IBIF.PL to zestawienie najważniejszych danych z przeprowadzonych kampanii reklamowych Google Ads, a także wyciągnięcie wniosków, dzięki którym reklamy Google Ads będą mogły stać się skutecznym narzędziem marketingowym i najlepszą formą promocji.

Kampanie Google Ads Lublin

Kampanie Google Ads z wydatkami i celem pod kontrolą

Dostosowany do Twojej firmy model rozliczeń to bardzo wygodna forma opłat. Szczególnie że na początku działalności niezwykle istotna bywa kontrola wydatków.

System reklamowy Google Ads to ogromna elastyczność, dzięki której możesz skutecznie dążyć do osiągnięcia celów biznesowych oraz wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania przy precyzyjnie zaplanowanym budżecie. Model płatności PPC, czyli pay per click, zapewnia pełną kontrolę nad sumą przeznaczoną na reklamy Google Ads.

Kampanie PPC to także możliwość analizowania konkretnych działań, dzięki czemu Twój nakład finansowy zostaje efektywnie wykorzystany.

Mając jasno określone cele biznesowe, masz możliwość przeznaczyć swój budżet reklamowy w pełni na konkretne działania.

Ponosisz koszty tylko wtedy, kiedy linki sponsorowane Google zaprowadzą klienta prosto do Twojego serwisu internetowego. Kampanie Google Ads prowadzone w Lublinie w IBIF.PL to inwestycje, które docierają wprost do Twoich potencjalnych Klientów.

Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google, reklamy produktowe lub tekstowe – specjalista Google Ads wybierze najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

Kampanie Google Ads Lublin

Skontaktuj się z nami

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.

Kampanie Google Ads prowadzone w IBIF.PL to szansa na szybkie dotarcie Twojej oferty wprost do klientów. Reklamy cechuje też wysoka mierzalność efektów, personalizacja i kontrola nad wydatkami.

Kampanie Google Ads to mnogość aspektów, o których należy pamiętać podczas wdrażania reklam, ale równie dużo możliwości.

01

Dlaczego prowadzenie kampanii GOOGLE ADS warto powierzyć nam?

  • Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google.
  • Posiadamy specjalistyczną wiedzę, dzięki której w pełniodpowiednio wykorzystamy Twój budżet.
  • Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem, zbudowanym na bazie licznie przeprowadzonych kampanii, zakończonych sukcesem
  • Zaoszczędzisz czas, który możesz przeznaczyć na inne aspekty związane z prowadzeniem działalności.
  • Jako certyfikowany Partner Google mamy nieograniczony dostęp do rozwiązań i możliwości, które pozwalają odpowiednio szybko reagować w przypadku problemów i jeszcze dokładniej optymalizować kampanię.
  • Znacznie lepiej analizujemy rezultaty. Umiejętnie wyciągamy wnioski z zestawień i parametrów, przekuwając je w działania mające na celu znaczną poprawę wyników.
  • Dzięki naszym raportom masz stały i aktualny wgląd do prowadzonych kampanii.
  • Jesteśmy profesjonalistami, dla których świadczenie usług na najwyższym poziomie to podstawa.
02

Dlaczego optymalizacja kampanii Ads jest tak istotna?

  • Każdy system wymaga ulepszeń i niezbędnych poprawek, aby mógł przynosić zamierzone efekty i pomagać w osiągnięciu celów.
  • System Google stale ewoluuje, oferując zupełnie nowe możliwości i rozwiązania. Jako Partner pierwsi mamy do nich dostęp, dzięki czemu znacznie szybciej wprowadzamy udoskonalenia.
  • Analizujemy dane. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i prężnemu rozwojowi doskonale wiemy, na co powinniśmy zwracać uwagę w celu osiągnięcia jeszcze lepszych efektów.
  • Stosujemy najlepsze rozwiązania. Kampania Ads to proces wymagający specjalistycznej wiedzy i odpowiedniej umiejętności.

GOOGLE ADS to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklam konkretnej strony, na przykład nad wynikami organicznymi wyszukiwarki lub na stronach należących do danej sieci reklamowej. Dopasowanie kampanii do rodzaju i specyfiki grupy docelowej to klucz do sukcesu.

Kampanie PPC
(Pay Per Click)

Do tego typu kampanii zaliczane są kampanie linków sponsorowanych, które charakteryzują się dużą elastycznością i korzystnym modelem rozliczania. Zleceniodawca ponosi opłatę tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w link.

Reklama produktowa Google

Idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych, którzy planują promować swoją ofertę internetową lub lokalną, zwiększyć konwersję w witrynie lub regionalnym sklepie i docierać do bardziej sprecyzowanych klientów. To więcej niż reklama tekstowa, gdyż wyświetla użytkownikowi zdjęcie produktu, tytuł, cenę, nazwę sklepu i inne informacje.

Kampania remarketingowa

Doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Kampanie remarketingowe to docieranie do klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę internetową. Są to działania mające na celu ponowne sprowadzenie użytkownika do oferty.

Reklama graficzna

Reklama w układzie graficznym strony internetowej. W wielu przypadkach o wiele bardziej sugestywna niż reklama tekstowa lub ta w formie video. Reklama graficzna generuje ogromne zasięgi, a także doskonale wpływa na rozpoznawalność marki.
FAQ
Czyli najczęściej zadawane pytania na temat Google ADS

Google Ads to system, wyświetlający reklamy dostosowane do frazy wpisanej przez użytkownika w wyszukiwarkę, dzięki któremu możesz dotrzeć do ogromnej ilości osób za stosunkowo nieduże pieniądze.
Gdzie pojawiają się reklamy? Proces wyświetlania reklam wygląda następująco: użytkownik wpisuje dane hasło w wyszukiwarkę, następnie Google wyświetla wyniki dopasowane do tego zapytania z czego kilka pierwszych na samej górze oraz na samym dole lub po bokach strony to właśnie Google Ads (oznaczone zieloną etykietką „Reklama”). Po kliknięciu, użytkownik zostaje przeniesiony do strony docelowej, którą jest witryna z konkretną ofertą.
W celu stworzenia własnej kampanii Google Ads musisz najpierw utworzyć konto w systemie oraz wybrać te usługi i produkty ze strony swojej firmy, które chcesz reklamować. Na podstawie Twoich wyborów tworzymy listę słów kluczowych i grup docelowych, które będą warunkować późniejsze wyświetlanie reklam. Następnie możesz stworzyć reklamę, która spełni określone wymagania i ustalić budżet oraz lokalizację.
Po aktywacji kampanii, każdy użytkownik, który wpisze w wyszukiwarkę zapytanie podobne lub takie samo jak jedno z umieszczonych przez Ciebie na liście, wyświetli się Twoja reklama. W systemie Google Ads możesz również kontrolować i analizować poszczególne aspekty działania reklamy, co pozwala na wprowadzanie zmian i modyfikacji w celu zwiększenia efektywności kampanii.
Google Ads to bardzo dobry sposób na dotarcie do nowych odbiorców i potencjalnych klientów, a odpowiednio zaplanowana strategia reklamowa i dostosowany budżet z pewnością przyniesie realne korzyści Twojej firmie.

Jeśli zależy Ci na najlepszych efektach kampanii reklamowej musisz wiedzieć, jaką kampanię dobrać do konkretnego celu. Mogłoby się wydawać, że nie ma w tym większej filozofii i wystarczy dodać odpowiedni tekst, grafikę, czy wideo. Bardzo wiele zależy jednak od tego co chcesz osiągnąć za sprawą kampanii. Bez skrupulatnie określonego celu nie warto zabierać się za tworzenie reklam. Możesz na przykład skupić się na budowaniu zasięgu i świadomości marki, sprzedaży, generowaniu kontaktów do potencjalnych klientów itp.
Do każdej z tych opcji będzie pasował inny rodzaj kampanii.
Rodzaje kampanii Google Ads:

  • kampanie w sieci wyszukiwania,
  • kampanie reklamowe,
  • kampanie produktowe,
  • kampanie wideo,
  • kampanie smart,
  • kampanie discovery,
  • kampanie promujące aplikacje lokalne.

Specjaliści w naszej agencji interaktywnej z przyjemnością pomogą Ci dobrać odpowiedni format oraz stworzą kampanię, która przyniesie jak najlepsze efekty.

Google Ads to system, umożliwiający reklamę produktów, czy usług w Internecie. W ramach systemu możesz wybrać:

  • reklamę w wynikach wyszukiwania,
  • reklamę produktową w wyszukiwarce,
  • reklamę w aplikacjach,
  • reklamę na platformie YouTube oraz na Gmailu,
  • remarketing,
  • reklamę w sieci reklamowej Google, czyli na stronach odwiedzanych przez Twoich użytkowników.

Reklama oznaczona zielonym znacznikiem to właśnie efekt kampanii Google Ads. Po wpisaniu przez danego użytkownika frazy kluczowej, którą umieściłeś na swojej liście, tworząc kampanię – Twój produkt, czy usługa wyświetlą się z boku, na samej górze, bądź na samym dole strony. Po naciśnięciu przez użytkownika w reklamę, zostanie on przekierowany na Twoją stronę z ofertą.
Istotną zaletą tego typu reklamy jest możliwość analizowania i sprawdzania efektów, monitorując wyniki. Umiejętnie prowadzona kampania Google Ads pozwoli maksymalnie wykorzystać budżet, nie generując dodatkowych kosztów. Dotrze do osób, które będą realnie zainteresowane Twoją ofertą, a co najważniejsze – przyniesie szybkie efekty i umożliwi sprawne i bezpieczne znalezienie się na szczycie wyników wyszukiwania w Google.

Samo wyświetlanie reklamy w Google nic nie kosztuje. Określoną stawkę płacisz dopiero w momencie, kiedy użytkownik wejdzie z nią w interakcję. Nie istnieje również jedna konkretna suma, którą należy zapłacić za kliknięcie. Wszystko zależy od bardzo wielu czynników, takich jak konkurencja, czy rodzaj branży w jakiej działasz.
Cena za kliknięcie może wynosić od kilku groszy do kilku, a nawet kilkunastu złotych.

Ważna jest odpowiednia optymalizacja oraz przemyślana strategia przeprowadzania kampanii, ponieważ tylko w ten sposób mamy możliwość pełnego kontrolowania efektywności.

Jeżeli wpisujesz dane słowa kluczowe, związane z Twoją ofertą w wyszukiwarkę, a następnie nie klikasz w reklamę – algorytm Google może w pewnym stopniu ograniczyć wyświetlanie reklam. System weryfikuje w ten sposób, że nie jesteś zainteresowany daną ofertą.
Innym powodem, może być zupełnie odwrotna rzecz – zbyt częste klikanie we własne reklamy. System zauważa, że wielokrotnie wszedłeś w interakcję z daną reklamą i po prostu przestaje ją ponownie wyświetlać.
Takie zabiegi mają na celu ograniczenie kliknięć, które nie prowadzą do rozwinięcia interakcji, ponieważ nie mają one większej wartości i nie powodują konwersji. W taki sposób również przebiega ochrona reklamodawców przed nieuczciwymi zachowaniami ze strony konkurencji.
Warto w takiej sytuacji sprawdzić, czy inne, nie powiązane z Twoim kontem Google urządzenie, wyświetla reklamę. Jeżeli okazuje się, że treść nie wyświetla się również innym użytkownikom, problem może leżeć zupełnie gdzie indziej.
Reklamy mogą przestać być wyświetlane w Google również przez inne nieprawidłowości, takie jak:

  • brak środków,
  • zły dobór fraz,
  • niską jakość reklam,
  • częste zmiany optymalizacyjne i wiele więcej.

Dokładne zdefiniowanie źródła problemu wymaga dogłębnej analizy, która powinna być przeprowadzona przez specjalistów.
Jeżeli występują w Twoim przypadku takie problemy – z przyjemnością pomożemy Ci w naprawieniu błędów, abyś mógł czerpać jak największe korzyści ze swoich działań marketingowych.

Na pozycję Twojej reklamy w Google mają wpływ różne czynniki. Są to np.:

  • Ustalona przez Ciebie stawka – reklamy, wyświetlające się wyżej mają zazwyczaj wyższą cenę za kliknięcie.
  • Konkurencyjność aukcji – im większa różnica w rankingu dwóch podobnych tematycznie reklam, tym większe prawdopodobieństwo, że reklama z wyższym rankingiem zdobędzie daną pozycję.
  • Progi rankingu reklamy – reklama może nie zostać wyświetlona, jeżeli nie spełnia minimalnych standardów jakości, które muszą zostać spełnione.
  • Jakość reklam i strony docelowej – po przeanalizowaniu tego, czy Twoja reklama oraz strona są przydatne i pomocne dla osób, zostaje przyznany dany wynik jakości, który możesz monitorować i starać się poprawiać.
  • Szacowany wpływ rozszerzeń (numer kontaktowy, linki do stron w witrynie) oraz innych formatów reklamowych na skuteczność Twojej reklamy Google Ads.

Każde kliknięcie reklamy Google Ads jest dokładnie analizowane przez zaawansowane systemy kontrolne. W taki sposób system może monitorować prawidłowość kliknięć, aby te niepoprawne odfiltrować z raportów i płatności. Koszty, które pochłaniane są przez tego typu kliknięcia są następnie zwracane na konto reklamodawcy.

Tak naprawdę reklamy Google Ads i pozycjonowanie to dwie zupełnie odrębne rzeczy, które jednak łączy kilka kwestii.
Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wszelkie działania w obrębie witryny, których celem jest zapewnienie jej najwyższej pozycji na liście bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google. Wszystkie te działania są darmowe i bardzo korzystne dla strony internetowej, aczkolwiek sam proces jest dość czasochłonny oraz wymaga wprowadzania ciągłych usprawnień.
W przypadku Google Ads wygląda to nieco inaczej. Reklamy Twojej firmy zostaną wyświetlone natychmiast po uruchomieniu kampanii i znajdą się na samym szczycie wyników wyszukiwania.
Najlepszą strategią jest połączenie pozycjonowania i Google Ads, ponieważ w ten sposób uda się osiągnąć najbardziej trwałe i widoczne efekty.
Nasza agencja marketingowa wykonuje pozycjonowanie w Lublinie oraz tworzy kampanie Google Ads dla klientów, dzięki czemu efekty są stale poprawiane, widoczne w ekspresowym tempie i utrzymują się przez długi czas.

Reklama Google Ads to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję swojej firmy w sieci. Co ważne, jest ona widoczna w wyszukiwarce od razu po uruchomieniu kampanii, a pierwsze efekty zauważysz bardzo szybko.
Przyjęło się jednak, że działania w Google Ads powinny trwać co najmniej 3 miesiące. Przyczynami takiej opinii jest m.in. brak odpowiednich danych, koniecznych do optymalizacji. Już tłumaczymy o co dokładnie chodzi.
Do skutecznej optymalizacji swoich kampanii potrzebujesz danych, na których podstawie będziesz mógł przystąpić do działania, poprawiającego skuteczność. Najdokładniejsze dane znajdziesz na swoim koncie Google Ads oraz Google Analytics i właśnie na ich podstawie będziesz mógł dokonać najefektywniejszej optymalizacji.
Przez okres trzech miesięcy algorytm może spokojnie zebrać wszystkie potrzebne dane, które później zdecydowanie pomogą Ci wprowadzić usprawnienia w kampanii. Dzięki systematycznej optymalizacji możesz osiągać coraz lepsze wyniki z miesiąca na miesiąc.

Nasza lubelska agencja interaktywna zatrudnia certyfikowanych specjalistów Google Ads i to właśnie oni zajmują się kampaniami Google Ads, codziennie monitorując i ulepszając. Ich doświadczenie i umiejętności pozwalają na osiąganie najlepszych efektów reklam Google Ads.

Raporty mają na celu zobrazowanie wyników kampanii oraz dokładne przedstawienie tego na co został przeznaczony budżet konta. Największe korzyści, płynące z raportów to możliwość zapoznania się z kluczowymi wskaźnikami efektywności (ROAS, ROI, czy koszt kampanii i konwersji).
Raporty są bardzo istotne z punktu widzenia analizy danych przez działy marketingu i sprzedaży. W naszej agencji, przykładamy szczególną wagę do tego, aby raport zawierał wszystkie istotne elementy. Dzięki raportom można określić, które kampanie i w jakim czasie dają dobre efekty, lepiej rozdzielić obowiązki w zespole, czy zaplanować kiedy i dla kogo kierować reklamy, a także jaki format będzie najlepszy.
Po każdym miesiącu prowadzonych działań w Google Ads otrzymasz od nas szczegółowy raport, który w razie potrzeby omówi z Tobą nasz specjalista, już po pierwszym etapie prac.

Reklamy Google Ads mogą być wyświetlane przez cały czas. Istnieje jednak możliwość ustalenia indywidualnego harmonogramu, który pozwoli na określenie godzin, czy dni tygodnia, w których reklama będzie wyświetlana. Inną opcją takiego harmonogramu jest możliwość ustalenia stawek, które będziesz mógł zwiększać lub zmniejszać w zależności od dnia czy godziny. Równie dobrą opcją jest ustalenie harmonogramu w taki sposób, aby był on dostosowany do Twoich godzin pracy.
Taka opcja pozwala na skuteczne zarządzanie budżetem oraz maksymalne wykorzystywanie potencjału kampanii. Dzięki dokładnej analizie czasu, w którym Twoja reklama osiąga najlepsze wyniki, możesz dostosować harmonogram tak, aby w dane dni reklama wyświetlała się tylko w konkretnych godzinach. Nasi specjaliści z przyjemnością pomogą Ci zoptymalizować kampanię Google Ads w taki sposób, aby przynosiła ona jak najlepsze efekty.

Ustalenie odpowiedniego budżetu wcale nie jest tak oczywiste jak mogłoby się wydawać i zależy od wielu czynników. Bardzo ważne jest to, aby kwota, którą zamierzasz przeznaczyć na Google Ads nie była zbyt niska, ponieważ tylko optymalny budżet pozwoli na zobaczenie realnych efektów.
Pamiętaj, że klienci wybierają pomiędzy Twoją firmą, a konkurencją. Dlatego właśnie musisz pojawiać się w Internecie częściej niż ona. To da Ci znacznie większą szansę na zaistnienie i zostanie wybranym przez klienta.
W zależności od branży będą to inne stawki. Przy większych, popularnych rynkach są to znacznie większe liczby, natomiast w przypadku bardziej niszowych produktów, czy lokalnych usług – granica jest znacznie bardziej widoczna. Podczas ustalania budżetu warto mieć na uwadze, że im bliżej górnej granicy się znajdziesz, tym lepiej dla Ciebie. Fundusze mają wpływ na ilość kliknięć, a częste wyświetlanie reklam powoduje, że użytkownicy dostrzegają daną stronę i są o wiele bardziej chętni do zapoznania się z konkretną ofertą.
Nasza agencja zapewni Ci odpowiednie dostosowanie budżetu do wszystkich czynników.

CPC i PPC, czyli Cost Per Click oraz Pay Per Click to model rozliczenia od efektu, którym jest przejście na stronę reklamodawcy. Przyjmując ten sposób rozliczenia, zapłacisz za każde realne kliknięcie na hasło wykonane przez użytkownika, który z kolei przekierowywany jest na docelową stronę internetową. Taka metoda pozwoli na uściślenie kryteriów wyszukiwania oraz otrzymywanie danych sprzedażowych. W tym modelu masz możliwość wykupienia określonej ilości kliknięć, bądź opłacanie każdego kliknięcia w danym przedziale czasowym.

Blog