Blog

Social Media w pigułce #7

Autor:  Anna Małoszewska
07.03.2022
Oceń wpis:
średnia ocen:   2.0/5 - liczba głosów:   8
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

W tym tygodniu znaczące zmiany widoczne są na Instagramie i LinkedIn.

Napisy do filmów.

Już wkrótce, na Instagramie będziemy mogli korzystać z opcji automatycznego dodawania napisów. Początkowo, będzie ona dostępna w ograniczonej liczbie języków, docelowo jednak dla wszystkich, zarówno na feedzie, jak i w rolkach. Już od dawna o wprowadzenie napisów na Instagramie walczyły osoby słabosłyszące i niesłyszące.

Analityka.

Serwis LinkedIn ogłosił prace nad nowym narzędziem analitycznym. Z jego pomocą, użytkownicy uzyskają dostęp do informacji o członkach społeczności, czytających aktualizacje, oraz możliwości podzielenia ich wg. stanowiska zawodowego, branży, miejsca zamieszkania. Nowa analityka LinkedIn pozwoli też na procentowe i liczbowe wykazanie zasięgu publikacji. Coraz częściej wspomina się o tym, że portal wprowadzi nową reakcję w postaci uśmiechniętej buźki, nie jest to jednak potwierdzona informacja.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   2.0/5 - liczba głosów:   8
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.