Blog

Audyt SEO strony internetowej – co to takiego i w jaki sposób go wykonać?
Magdalena Krawczyńska
29.09.2023
Twoja lista zamówień świeci pustkami, mimo że strona internetowa prezentuje się estetycznie, aoferta jest precyzyjnie dopracowana pod względem potrzeb klientów? Jednym ze skutecznychrozwiązań tego problemu może być przeprowadzenie audytu SEO, a następnie naprawapoznanych w jego wyniku błędów witrynie. Taka analiza potrafi zająć nawet cały tydzieńroboczy, ale bez niej nie podejmiesz działań naprawczych. Czym dokładnie jest, kiedy i jakprzeprowadzić audyt SEO strony internetowej? Zobacz, czytając artykuł.
LinkedIn – kiedy warto założyć konto i w jaki sposób je prowadzić?
Magdalena Krawczyńska
07.09.2023
Masz za sobą kilkanaście lat doświadczenia branżowego? Prowadzisz firmę i chcesz zacząć dzielić się swoją wiedzą? A może znajdujesz się na początku swojej ścieżki zawodowej i zamierzasz nadać jej właściwy kierunek? W każdej z tych sytuacji wskazany w nagłówku wpisu portal prawdopodobnie będzie dla Ciebie dobrym miejscem. Jak zarejestrować i prowadzić profil na LinkedInie oraz dlaczego warto? Odpowiedzi szukaj w artykule
Strona internetowa a social media – dlaczego warto mieć własną stronę?
Magdalena Krawczyńska
31.07.2023
Korzyści wynikających z posiadania strony internetowej jest mnóstwo – szczególnie jeśli mowa owitrynie w kontekście biznesowym. Podczas gdy stronę można traktować jako najważniejszemiejsce firmy w internecie, to social media bardziej jako narzędzie tworzenia społeczności wokółmarki. Jeśli chcesz poznać podstawowe zalety i możliwości witryny z ich odniesieniem do socialmediów, przeczytaj artykuł.
Koniec zakazu reklamy adwokackiej. Na czym polegają nowe zasady?
Magdalena Krawczyńska
17.07.2023
Mogłoby się wydawać, że prawo do promocji oferty przysługuje każdemu podmiotowidziałającemu na współczesnym rynku. Tymczasem jeszcze nie tak dawno choćby adwokatom niewolno było reklamować swoich usług. Łamiąc zakaz, musieli liczyć się z ewentualnością zapłatykary. Od maja 2023 roku członkowie adwokatury mogą już promować swoją działalność. Nieoznacza to jednak, że mają identyczne prawa do reklamy jak każda inna firma. Obowiązują ichpewne ograniczenia. Jeśli chcesz poznać nowe zasady reklamy adwokackiej i kwestie, na któreprawnicy muszą uważać, decydując się na promowanie usług, przeczytaj artykuł.
Skąd brać pomysły na komunikację w social mediach? Przykładowe formy postów i techniki generowania pomysłów
Magdalena Krawczyńska
05.07.2023
Patrząc na inspirujące, kolorowe i spójne profile w social mediach, łatwo ulec złudzeniu, że kreacjapostów wymaga znikomego wysiłku. Skoro to takie proste, dlaczego tyle osób narzeka na brakweny i pustą kartkę oraz szuka pomysłów na skuteczną komunikację w mediachspołecznościowych? Jeśli też do nich należysz lub po prostu chcesz z większą łatwością tworzyćposty do social mediów, przeczytaj artykuł.
UX writing – na czym polega? Jak tworzyć treści przyjazne użytkownikom?
Magdalena Krawczyńska
21.06.2023
Jeśli prowadzisz firmę online, masz stronę internetową lub dopiero planujesz jej projekt, musiszzadbać o dobrą komunikację z użytkownikami. Zrobisz to choćby za pomocą przemyślanychtreści, które stworzy dla Ciebie osoba specjalizująca się w UX writingu. Czym jest ta dziedzina?Na czym polega praca UX writera i jakie korzyści przynosi? W poniższym artykule znajdzieszodpowiedzi na te pytania.
Czym jest SXO i jak pomoże Twojej stronie?
Magdalena Krawczyńska
07.06.2023
Skrót SXO brzmi dla Ciebie tajemniczo? W poniższym artykule znajdziesz rozszyfrowanie jegoznaczenia. Jeśli prowadzisz działalność online, znajomość odpowiedzi na pytania, co to jest SXO ijak wdrożenie tej strategii pomaga stronom internetowym, może okazać się pierwszym krokiem do szybszego rozwoju Twojego biznesu.
Dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie online? Sprawdź możliwe powody
Magdalena Krawczyńska
24.05.2023
Otwierasz swój sklep internetowy i czekasz, aż zamówienia zaczną spływać wartkim nurtem, adziałalność online stanie się Twoim głównym źródłem dochodu. Niestety, czasem nawet mimopokaźnych sum pieniędzy inwestowanych w reklamę nic takiego się nie dzieje. W Twojej głowiezaś coraz częściej pojawiają się nieprzyjemne pytania: dlaczego klienci nie kupują? Dlaczego porzucają koszyki? Powoli zaczynasz wątpić w znaczenie swoich wysiłków i oferty. Jeśli chcesz poznać prawdopodobne przyczyny braku klientów w sklepie, przeczytaj artykuł. Możliwe że znajdziesz w nim warte wypróbowania rozwiązanie swoich problemów.
Google Analytics 4 – czym jest? Jakie są różnice między GA4 a UA?
Magdalena Krawczyńska
11.05.2023
Chcesz rozwijać firmę online – zwiększyć ruch na stronie, liczbę rejestracji kont, pobrań e-booka izakupów? Te wszystkie cele biznesowe trudno zrealizować, nie znając zachowańużytkowników, na przykład ich zakupowych ścieżek. Skąd czerpać informacje o potencjalnychklientach? Między innymi z narzędzia Google. Obecnie przechodzi ono sporą przemianę. Jużniedługo Universal Analytics zostanie zastąpione przez Google Analytics 4. Czym jest nowywariant narzędzia? Jakie są różnice między nim a Universal Analytics? Przeczytaj artykuł i poznajodpowiedzi!
Chat GPT – jak bardzo inteligentna jest sztuczna inteligencja?
Magdalena Krawczyńska
04.05.2023
Sztucznej inteligencji nie trzeba promować. Budzi ona wystarczające zdumienie, by poznały ją miliony osób. To zdumienie nie pochodzi znikąd. Tworzone przez AI (Artificial Intelligence) grafiki, fotografie i teksty naśladują i przypominają te tworzone przez człowieka. Korzystając ze sztucznej inteligencji, łatwo więc ulec złudzeniu obcowania z żywą osobą. Jeszcze nie tak dawno szok wzbudzały umiejętności DALL-E 2, czyli oprogramowania generującego obrazy po wpisaniu tekstu. Obecnie trudno nie natknąć się na artykuł poruszający temat Chatu GPT. Czym jest Chat? Jak bardzo jest inteligentny? Czy zastąpi ludzi w pracy? W poniższym wpisie znajdziesz kilka refleksji na ten temat.
Jak zaprojektować landing page, który przekonuje do działania?
Magdalena Krawczyńska
27.04.2023
Prowadzisz kampanię marketingową? Chcesz przejrzyście zaprezentować ofertę i portfolio? A może planujesz zdobyć nowych czytelników newslettera lub uczestników szkolenia? Bez względu na to, który z celów zamierzasz zrealizować, w jego urzeczywistnieniu pomoże Ci landing page. Jak zaprojektować stronę lądowania, która zdobywa kolejne osoby zainteresowane ofertą? Podpowiedzi znajdziesz w artykule!
Fenomen rolek i postów karuzelowych na Instagramie – czym są te formy postów i dlaczego warto je tworzyć?
Magdalena Krawczyńska
19.04.2023
Marzysz o instagramowym profilu, który wywołuje pozytywne reakcje, przyciąga kolejnychobserwatorów i przekonuje do skorzystania z oferty? Nie snuj marzeń, ale zamieniaj je wrzeczywistość. W jaki sposób? Na przykład czytając ten artykuł i wprowadzając na swoim koncieangażujące formy treści – rolki i karuzele!
Kreacja wizerunku marki – o czym pamiętać podczas działania? Kilka niezbędnych porad
Magdalena Krawczyńska
06.03.2023
Rozwijasz swoją firmę? Chcesz, by prezentowała się ona wyraziście, wywoływała wyłączniepozytywne skojarzenia u klientów i dzięki temu przyciągała kolejnych? Rozpocznij więc działaniadotyczące kreacji wizerunku marki. Możliwe, że duża część Twojej konkurencji jeszcze się tego niepodjęła... Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na co koniecznie zwrócić uwagę podczas tworzeniabrandu.
Prowadzisz sklep online? Sprawdź, czym jest dyrektywa Omnibus, a następnie dostosuj do niej swój ecommerce
Magdalena Krawczyńska
17.02.2023
Promocje pojawiające się w sklepach internetowych nie zawsze są korzystne dla konsumentów. Mimo że z pozoru takie się wydają. Dyrektywa Omnibus powstała między innymi w związku z nieuczciwym przedstawianiem obniżek cen produktów. Jeśli działasz w branży e-commerce i oferujesz produkty w sklepie online, musisz dostosować swoje działania do nowych zmianprawnych. Zapoznaj się z artykułem i dowiedz się, co musisz zrobić, by prowadzić biznes bez ryzyka otrzymania kary finansowej.
Generator ofert – dlaczego to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy?
Magdalena Krawczyńska
25.01.2023
Jak uprościć pracę w firmie? To pozornie łatwe pytanie zadają sobie przedsiębiorcy na całym świecie. Ty również szukasz narzędzia, które przyspieszy rozwój Twojej działalności? Poznaj więc Generator ofert i sprawdź, czy to rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie!
Jak tworzyć posty na Facebooku, które wywołują reakcje? 5 wskazówek
Magdalena Krawczyńska
11.01.2023
Publikujesz posty na firmowym Facebooku, ale rzadko ktokolwiek na nie reaguje? W socialmediach tysiące wpisów walczy codziennie o uwagę odbiorców. Jedną z naturalnych przeszkód,które utrudniają dotarcie postów do adresatów, jest więc konkurencja. Trudno jednak upatrywać wnadmiarze treści publikowanych przez inne firmy wyłącznej przyczyny niskich zasięgów. Odbiorcynie angażują się pod wpisami z różnych powodów. Czasem wystarczy niewielka zmiana, by Twójfacebookowy fanpage zaczął przyciągać kolejnych zainteresowanych. Przeczytaj artykuł idowiedz się, jak projektować posty, by angażowały coraz więcej osób. A następnie… przejdź dodziałania!
Duplicate content to wróg Twojej strony – zobacz, jak się go pozbyć!
Magdalena Krawczyńska
04.01.2023
W jakich sklepach online konsumenci chętnie kupują produkty? Z pewnością w tych, którewzbudzają ich zaufanie. Takie witryny doceniają też roboty Google. Niestety istnieje wiele kwestii, przez które witryna traci wiarygodność. Na szkodę strony działa między innymi duplicate content, czyli powielone treści. Odbierają one witrynie wiarygodność miejsca, które zawiera wyłącznie oryginalne teksty. Chcesz wiedzieć, jak sprawdzić, czy powielone treści występują na Twojej stronie oraz w jaki sposób pozbyć się ich raz na zawsze? Przeczytaj artykuł!
Chcesz uruchomić sklep online? Sprawdź, czy warto wybrać dropshipping
IBIF
12.12.2022
Raz na jakiś czas lub częściej odwiedzasz sklepy online? Możliwe więc, że już nawet niezauważasz, jak niewiele wysiłku wymagają zakupy w sieci. Tymczasem nie musisz nawetopuszczać czterech ścian swojego domu lub mieszkania. Wystarczy kilka kliknięć, około 3 dniczekania i wymarzone produkty znajdą się pod Twoim dachem.
Targetowanie kontekstowe czy behawioralne? Czym są i które z nich wybrać?
IBIF
04.11.2022
Alicja prowadzi sklep z niszowym perfumami dla kobiet. Tworzy reklamę, ale niestety – jak sięokazuje po analizie jej wyników – oferta wyświetliła się głównie mężczyznom na portalach oelektronice. Nie trafiła więc do potencjalnie zainteresowanych danym produktem osób. Ten prostyprzykład pokazuje, dlaczego targetowanie, czyli odpowiednie określenie odbiorców, jest ważne.
Świadomość marki – czym jest i jak ją zwiększyć na 5 sposobów!
IBIF
21.10.2022
Wyobraź sobie, że Twoja marka wreszcie, po latach pracy, stała się znana. Wyobraź sobie, że setki osób na pytanie o firmy oferujące konkretne produkty wymienia Twoją. Wyobraź sobie, że
Ile kosztuje dobry projekt logo i dlaczego jest Ci potrzebny?
Oliwia Wachowska
29.07.2022
O projektowaniu logo i jego znaczeniu dla marki można by było mówić godzinami. To oryginalny znak graficzny, który jest kluczową i nieodłączną częścią identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw i organizacji na całym świecie. Spójrz na topowe firmy, których rozpoznawalność jest szczególnie duża i pomyśl co łączy je wszystkie. Na pewno nie branża. Na pewno nie podejście do prowadzenia biznesu. Wobec tego, co? Dobry marketing i spójna komunikacja wizualna, których nie sposób osiągnąć bez dobrego projektu logo.
Jak pozyskać klienta? Techniki sprzedażowe i sposoby na dotarcie do grupy docelowej
Oliwia Wachowska
19.07.2022
W naszym najnowszym artykule zebraliśmy dużo ciekawej wiedzy zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i sprzedawców. Dowiesz się z niego jak pozyskać klienta i jakie techniki sprzedażowe mogą Ci w tym pomóc, a jakich metod lepiej nie praktykować. Mamy nadzieję, że dzięki naszej pomocy łatwiej przyjdzie Ci również słuchanie i rozumienie potrzeb klienta, a co za tym idzie – budowanie więzi. Zaparz kawę, rozsiądź się wygodnie i jak najszybciej zrewolucjonizuj swoje podejście do sprzedaży!
Czym jest FAQ i dlaczego powinieneś mieć je na swojej stronie?
Oliwia Wachowska
08.07.2022
Chcesz odpowiedzieć na ważne pytania użytkownikom Twojej strony WWW? Prowadzisz sklep internetowy i dostajesz mnóstwo pytań od swoich klientów, a co więcej – pytania te stale się powtarzają? FAQ będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie! W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, czym konkretnie jest FAQ, dlaczego powinno znaleźć się na Twojej stronie lub sklepie internetowym, a także wyjaśnimy, jak je stworzyć. Przekaż swoim potencjalnym klientom rzeczowe informacje na temat, w którym jesteś ekspertem, a tym samym zwiększ swój własny zysk!
Marki, użytkownicy i metaverse – jakie znaczenie dla marketingu ma świat wirtualny?
Oliwia Wachowska
30.06.2022
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył metawersum w szerokim kadrze. Skupimy się na definicji tego pojęcia, które dla wielu wciąż pozostaje enigmatyczne, podamy przykłady wykorzystania metaverse w marketingu przez znane na całym świecie marki, a także opowiemy o naszych spekulacjach dotyczących przyszłości tego zjawiska, a także szans i zagrożeń, które za sobą niesie.
Reklama firmy w Internecie – ile kosztuje i kiedy warto w nią zainwestować?
Oliwia Wachowska
31.05.2022
Chcesz wiedzieć od czego zacząć promocję swojej firmy w sieci? Poznaj kilka sposobów na efektywną reklamę swojej marki oraz dowiedz się ile kosztuje przeprowadzenie działań marketingowych w przestrzeni wirtualnej!
5 książek o marketingu internetowym, które musisz przeczytać!
Oliwia Wachowska
11.05.2022
Chcesz rozwinąć swoją działalność, prześcignąć konkurencję i zwiększyć sprzedaż? W zestawieniu staraliśmy się zawrzeć publikacje na różnym poziomie, skupiające się na odrębnych gałęziach marketingu, dzięki czemu w zależności od tego czego szukasz, z pewnością znajdziesz coś dla siebie! Zapraszamy do lektury i mamy nadzieję, że nasze typy przypadną Ci do gustu.
Reklamy i blokada kont, czyli co się stanie z Netflixem?
Oliwia Wachowska
04.05.2022
Okazuje się, że ilość subskrybentów serwisu znacznie spadła na przestrzeni ostatnich lat. Dlaczego tak się stało i jak zamierza poradzić sobie z tym streamingowy gigant z Kalifornii? Wszystkiego dowiecie się z naszego dzisiejszego artykułu!
Opowieści cyfrowe, czyli digital storytelling w praktyce
Oliwia Wachowska
29.04.2022
W dzisiejszym artykule zaznajomimy Cię z tym ciekawym i jakże potrzebnym zagadnieniem, podsuwając z życia wzięte przykłady oraz analizując korzyści, które digital storytelling może przynieść Twojej marce.
Spersonalizowana Mapa Google na Twojej stronie internetowej, czyli kilka słów o Google API
Oliwia Wachowska
25.04.2022
W dzisiejszym wpisie opowiemy sobie jednak o szczególnym, bardzo konkretnym elemencie, który koniecznie powinien znaleźć się na stronie WWW, a mianowicie o mapie Google. Dlaczego jest ona tak ważna? Gdzie i w jaki sposób umieścić mapkę na stronie?
Brytyjska agencja zakończy współpracę z influencerkami i influencerami, którzy edytują swoje zdjęcia
Oliwia Wachowska
22.04.2022
W kwietniu tego roku jedna z największych agencji reklamowych na świecie – Ogilvy, ogłosiła koniec współpracy z infulencerkami i influencerami, którzy retuszują swoje ciała lub twarze w kampaniach marek.
Koniec darmowej poczty od Google? Sprawdź ile trzeba będzie zapłacić!
Oliwia Wachowska
14.04.2022
Adresy mailowe we własnej domenie, bezpłatne możliwości dla firm i duży komfort użytkowania – tak właśnie wyglądała dotychczas usługa Gmail od Google. Jeszcze tego roku wszystko się zmieni i przedsiębiorcy zostaną zmuszeni do poniesienia w wielu przypadkach znaczących kosztów lub ewentualnego poszukiwania alternatyw.
Narzędzia wykorzystywane w naszej agencji i sposób na produktywność
Oliwia Wachowska
08.04.2022
Chcesz dowiedzieć się więcej o metodach i narzędziach, które wykorzystujemy każdego dnia w naszym biurze? Mamy nadzieję, że w dzisiejszym artykule znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania!
Połącz kanały online i offline dzięki strategii omnichannel
Oliwia Wachowska
14.03.2022
Zrozumienie swojego Klienta to pierwszy krok do efektywnego rozwoju firmy. Jeśli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek swojej firmy, zwiększyć sprzedaż i zadbać o lepszą komunikację z Klientem – musisz dokładnie przeanalizować jego potrzeby. Dzięki temu będziesz w stanie zawsze wyjść o krok dalej, wyprzedzając jego decyzję zakupowe swoimi działaniami. To samo tyczy się analizy zmieniającego się rynku, który doskonale obrazuje dynamikę, z jaką należy wprowadzać kolejne innowacje i usprawnienia we własnej działalności. Świetnie można to przedstawić na przykładzie, o którym dzisiaj opowiemy.
Poznaj nowoczesny sposób raportowania z Google Data Studio!
Oliwia Wachowska
15.02.2022
Google Data Studio (GDS) to narzędzie służące do wizualizacji danych, które zupełnie zrewolucjonizowało sposób przygotowywania raportów biznesowych. Zanim jednak opowiemy o możliwościach tego innowacyjnego rozwiązania, postaramy się pokrótce wyjaśnić, czym właściwie jest Google Data Studio.
Wejdź do świata podcastów i poznaj naszych ulubionych twórców!
Oliwia Wachowska
31.01.2022
Podcast to format, który wykorzystuje się już od kilku ładnych lat, jednak dopiero niedawno zyskał większą popularność. Coraz więcej osób zaczęło tworzyć tego typu formy, dzieląc się z odbiorcami ciekawymi informacjami lub prowadząc luźne dyskusje na najróżniejsze tematy. Dla tych, którzy jeszcze nie są zaznajomieni z pojęciem podcastów, spieszymy z wyjaśnieniem.
Przewodnik szlakiem kampanii reklamowych LinkedIn
Oliwia Wachowska
11.01.2022
LinkedIn spaja ludzi biznesu z pogranicza różnych dziedzin i umożliwia ciągłą wymianę doświadczeń dzięki branżowym grupom dyskusyjnym. Niemal 20 lat temu portal wypełnił potężną niszę na rynku biznesowym i od tego czasu zachowuje swoją silną pozycję. Mimo pojawiania się konkurencji pozostaje najważniejszym portalem internetowym wycelowanym w sektor B2B. Od tego czasu grono stałych bywalców LinkedIn systematycznie się poszerza, a część z nich rezygnuje nawet z Facebooka.
Dekalog UX dla twórców stron i sklepów internetowych
Oliwia Wachowska
21.12.2021
UX, czyli User Experience to dość szerokie zagadnienie, nieodłącznie powiązane z procesem tworzenia serwisów internetowych, sklepów internetowych, czy aplikacji. Najprościej możemy określić go jako zbiór doświadczeń, towarzyszących odwiedzającemu podczas poruszania się w obrębie produktu. Serwis dopasowany do potrzeb klientów jest nie tylko funkcjonalny i intuicyjny dla odbiorcy, ale również przynosi mnóstwo korzyści samej marce.
WCAG 2.1 – na czym polega ustawa o zapewnieniu dostępności?
Oliwia Wachowska
07.12.2021
WCAG 2.1 to ustawa o dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej stron internetowych oraz aplikacji mobilnych z 2019 roku, która rozszerza wymagania zawarte w poprzedniej wersji Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0) z roku 2012.Celem wprowadzenia aktualizacji jest poprawienie warunków funkcjonowania obywateli, posiadających szczególne potrzeby oraz narażonych na dyskryminację w różnych aspektach codziennego życia.
Autorski system zarządzania treścią – wyjątkowe rozwiązanie dla naszych klientów!
Oliwia Wachowska
19.11.2021
Edycja i zarządzanie stroną internetową jest dla osób nietechnicznych tematem równie abstrakcyjnym co fizyka kwantowa. Jak jest w praktyce? Dzięki stworzonemu przez nas intuicyjnemu panelowi CMS to bardzo łatwe, nawet dla komputerowych laików. Nie trzeba znać języków programowania, wystarczą podstawowe umiejętności obsługi komputera do publikacji tekstów, zdjęć i innych treści na stronie internetowej.
Najnowsze zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google.
Oliwia Wachowska
22.10.2021
Zmiany w działaniu wyszukiwarki Google są naturalne i wynikają bezpośrednio z ciągłego udoskonalania algorytmu. 24 sierpnia na blogu Google pojawiła się świeża informacja na temat wdrożenia aktualizacji, mającej na celu zmianę sposobu generowania tytułów stron internetowych wyświetlanych w SERP (ang. Search Engine Results Page, czyli – tłumacząc dosłownie – strona wyników wyszukiwania). Na takiej liście możemy zobaczyć zarówno płatne wyniki wyszukiwania, jak i organiczne, czyli te na których pozycję mają wpływ różnego rodzaju działania zakresu SEO.
Konfiguratory produktów 3D w e-commerce to korzyść dla firm i korzyść dla klientów
Oliwia Wachowska
12.10.2021
Jak podaje GUS, w 2020 roku z opcji zakupów online korzystało ponad 60% populacji, co jest wynikiem większym o 19 punktów procentowych w porównaniu z rokiem 2016. Te dane bardzo jasno obrazują, w jakim tempie rośnie liczba osób, które decydują się na takie rozwiązanie. Trudno wobec tego zaprzeczyć stwierdzeniu, że każde przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą, powinno zainwestować w rozwój swojego sklepu internetowego.
Bony na cyfryzację – czyli 110 milionów dla przedsiębiorców takich jak Ty!
Oliwia Wachowska
02.09.2021
W lutym tego roku zostało ogłoszone porozumienie polityczne REACT-EU, między Parlamentem Europejskim a państwami członkowskimi Unii Europejskiej, będące odpowiedzią na kryzys związany z pandemią. Na całą inicjatywę składają się różnego rodzaju dofinansowania, których celem jest wsparcie w walce z negatywnymi skutkami COVID-19. W ramach pomocy Polska ma otrzymać dość pokaźny budżet, z którego 110 mln złotych przeznaczone zostanie na cyfryzację – i właśnie na tej kwestii skupimy się w dzisiejszym artykule.
Praktyka idealnego CTA. Wzywaj do działania w sposób efektywny i skuteczny
Patrycja Pałka
25.08.2021
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak napisać idealne wezwanie do działania, które przyciągnie uwagę docelowych odbiorców, poinformuje ich o korzyściach i zwiększy liczbę konwersji - ten artykuł został napisany z myślą o Tobie.
Przewodnik w 6 krokach. Biznesowa strona Twojej firmy na Facebooku. Jak to zrobić?
Patrycja Pałka
09.08.2021
Dziś, kiedy nie tylko ze względu na postęp technologii, ale i okoliczności, jakie determinują współczesne realia, większość spraw życie codziennego przeniosła się do przestrzeni Internetu. Siłą rzeczy więc nasz biznes także powinien efektywnie funkcjonować w świecie on-line.
Core Web Vitals – duża zmiana w świecie algorytmów Googla, która dosięgnie nas wszystkich.
Patrycja Pałka
27.07.2021
User Experience to ogół wrażeń, jakie odnosi użytkownik podczas korzystania ze strony internetowej i o ile definicja ta brzmi dość prosto, to zdobycie, uporządkowanie i przeanalizowanie wszystkich tych wrażeń do najprostszych już nie należy.
Dzięki czemu nasze reklamy Google Ads działają?
Patrycja Pałka
25.05.2021
O zaletach reklamy internetowej wspominaliśmy wielokrotnie i z pełną świadomością możemy stwierdzić, że to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na konwersję, komunikację z odbiorcą oraz poszerzanie rynków sprzedaży. Jednocześnie jest to proces, który wymaga stałej optymalizacji i monitoringuEwoluujące algorytmy oraz potrzeby użytkowników determinują stałe modyfikacje, które zastosowane w odpowiednim miejscu i czasie, zapewniają pożądane skutki. Funkcjonując od wielu już lat w przestrzeni marketingu internetowego, doskonale zdajemy sobie sprawę ze specyfiki kampanii reklamowej w środowisku Google Ads. Dzięki czemu nasi klienci zarabiają? Co robimy, aby zwiększyć konwersję? Zapraszamy Was do artykułu, w którym uchylamy rąbka tajemnicy Certyfikowanych Partnerów Google Ads.
Twoja strona WWW nie jest responsywna? Nie licz więc na klientów
Patrycja Pałka
10.05.2021
Wielokrotnie podkreślamy, że w obecnych czasach, prowadząc działalność – strona internetowa jest absolutnym wymogiem. Wizytówka w przestrzeni on-line, ale tez trampolina do efektywnej komunikacji z klientem, potrafi skutecznie i namacalnie wesprzeć proces sprzedażowy, przekazując przy tym wszelkie wartości i idee, przypisane do danej działalności. Jednak samo posiadanie strony internetowej nie jest nawet w połowie sukcesem.
Dlaczego dedykowany system CMS jest lepszy od rozwiązania typu WordPress?
Patrycja Pałka
14.04.2021
Naszych klientów możemy podzielić na dwie charakterystyczne grupy, gdzie każdą z nich określają konkretne cechy. Pierwszą grupą są klienci, którzy przychodzą do nas jedynie z zamiarem skorzystania z konkretnej usługi – sklepu internetowego, strony WWW, identyfikacji wizualnej lub pozycjonowania – bez konkretnego planu na ten pomysł. Po prostu oddają się w nasze ręce, oczekując na propozycje, z jakimi wyjdziemy. Natomiast druga grupa klientów to odbiorcy korzystający z tych samych usług, których odróżnia poziom zaangażowania w etapy realizacji.
Konkurencja sprzedaje więcej? Sprawdź, czy opisy produktów w Twoim sklepie on-line przyciągają klientów
Patrycja Pałka
17.03.2021
Popularność sklepów internetowych na przestrzeni ostatni lat narastała, a pandemia i wszechobecny lockdown, tylko przyspieszyły rozwój segmentu e-commerce. Co ciekawe, biorąc pod uwagę statystyki – diametralny wzrost biznesu on-line – zarówno pod względem liczby ogólnej, jak i automatyzacji – w Europie, wynosi średnio rok. Jesteśmy o rok do przodu, o rok dalej niż byłoby to możliwe w warunkach „normalnych” i o rok szybciej zwiększył się popyt na tego rodzaju działalność. Z miesiąca na miesiąc tendencja ta utrzymuje się na podobnym poziomie, a powrót do „starego porządku świata” jest coraz mniej realny. Digitalizacja życia postępuje, wkraczając stale w nowe przestrzenie szeroko pojętego biznesu i zarówno właściciele, jak i odbiorcy/klienci nie tylko przyzwyczajają się do takich rozwiązań, ale i coraz bardziej je doceniają. Sprzedaż w Internecie jest po prostu wygodniejsza, oszczędza czas i generuje znacznie niższe koszty. Jednak nie sztuką jest samo posiadanie sklepu on-line. Cała masa czynników składających się na sukces w sieci wymaga odpowiedniej optymalizacji. Jednym z podstawowych aspektów, na które warto zwrócić szczególną uwagę w sklepie internetowym, jest dostosowany do wymogów zarówno algorytmów, jak i potrzeb odbiorcy – poprawny opis produktu.
Media społecznościowe w 2021 roku. 3 (skuteczne) sposoby na większą sprzedaż i zainteresowanie odbiorców
Patrycja Pałka
23.02.2021
W 2020 roku wszyscy mieliśmy okazję być świadkami kompletnego przeorganizowania życia codziennego, gospodarki i rynku. Zmiany przyszły niespodziewanie i każdy, kto nie potrafił się do nich dostosować,1 szybko wpadł w nieprzyjemne tarapaty, których następstwa odczuwać może do dziś. COVID-19 wpłynął na znacznie szybszą digitalizację marketingu, sposób postrzegania prowadzenia działalności oraz zachowania, jakie wykształciły się w przestrzeni Internetu. Rynek on-line zyskał gwałtowny wzrost liczby użytkowników, a każdy z nich zaczął szukać swojego miejsca i sposobu na utrzymanie się na tyle wysoko, aby przetrwać trudny czas.
7 grzechów głównych SEO. Czego nie robić, aby odnieść sukces w sieci
Patrycja Pałka
10.02.2021
Złe praktyki SEO zdarza nam się spotykać na swojej drodze niemalże codziennie, a fakt ten dziwi jeszcze bardziej że większość z nich powinna być już oczywista. Ku naszemu zaskoczeniu, w branży całkiem spora liczba stron internetowych stosuje jeszcze te przestarzałe (a w niektórych sytuacjach nawet niebezpieczne) niekorzystne strategie.
Facebook, Twitter i Linkedin - optymalne praktyki publikowania w 2021 r.
Zuzanna Wojciechowska
22.01.2021
Media społecznościowe odegrały ogromną rolę w zmianach społecznych i komunikacyjnych w ciągu ostatniej dekady. Mimo to, wciąż wiele firm ma trudności ze zrozumieniem najlepszych praktyk i wdrażaniu skutecznych działań w różnych kanałach społecznościowych.
HotJar - jak wykorzystać go w praktyce?
Patrycja Pałka
05.01.2021
W dobie rozwoju narzędzi, które w kompleksowy sposób dostarczają informacji na temat użytkownika, nietrudno jest na podstawie danych ulepszać działania i procesy na stronie internetowej. Posiadanie istotnych informacji na temat ruchu na stronie, czy współczynnika odrzuceń to owszem – kluczowe dane, ale czy znasz powody, dla których użytkownicy – a tym samym Twoi klienci – zachowują się w określony sposób?
10 lat IBIF.PL
Zespół IBIF.PL
18.12.2020
Powstanie IBIF.PL wzięło się z chęci działania na własnych zasadach, potrzeby tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dążenia do wdrażania usprawnień dla biznesu. Dziesięć lat temu w młodych i kreatywnych głowach zrodził się pomysł, który dziś owocuje w prężnie działające przedsiębiorstwo na ogólnopolskim rynku, zgrany zespół, ciekawe projekty i nieustanny rozwój. Świętujemy pierwszą dekadę i z chęcią opowiemy Wam, jak to wszystko się zaczęło…
Pozycjonowanie na długi ogon [long tail]
Patrycja Pałka
03.12.2020
Proces pozycjonowania stron ma sens tylko wtedy, kiedy opiera się o skuteczną strategię słów kluczowych. Takowa z kolei pozwala dotrzeć do użytkownika i spełnić jego potrzeby na różnym etapie świadomości produktu i usługi.
Jak pozyskać klientów na Facebooku?
Wiktor Szot
27.10.2020
Już od 5 lat Facebook pozwala na zbierania danych kontaktowych do potencjalnych klientów, bezpośrednio za pomocą swojego systemu. Bez odsyłania użytkowników na zewnętrzne serwisy czy strony internetowe.W tym artykule chciałbym pokazać Ci, czym tak naprawdę jest kampania Facebook Lead Ads, jak działa oraz jak ją uruchomić.Zaczynajmy…
Współpraca między działami firmy, środkiem do jej sukcesu
Aneta Hylińska
07.10.2020
Dziś temat troszkę inny niż zwykle - współpraca między działami. Dlaczego współpraca między działami firmy powinna być ważna zarówno dla pracodawcy jak i pracownika? Odpowiadamy w najnowszym wpisie, do którego zapraszamy!
Remarketing. Jak zarabiać więcej?
Patrycja Pałka
17.09.2020
Dostępność narzędzi on-line pozwalają obecnie nie tylko na wnikliwą analizę postępowań na ścieżce biznesowych działań Internetowych, ale także na podjęcie konkretnych kroków, które dają możliwość zwiększenia efektywności pracy. Jednym z takich udogodnień jest właśnie remarketing.
UX design na stronie internetowej, dlaczego jest tak ważny?
Patrycja Pałka
28.08.2020
UX – User Experience - do niedawna tajemnicze pojęcie zza oceanu, nic niewnoszące do codzienności przeciętnego użytkownika sieci Internet. Często ignorowane na rzecz utartych schematów i z pozoru najkorzystniejszych rozwiązań. Jednak jak wyraźnie pokazuje historia web designu – błędnie.
Case study - od lokalnej firmy do lidera w branży - meble na wymiar
Patrycja Pałka
17.08.2020
Rodzime lubelskie przedsiębiorstwo, od ponad 12 lat zajmujące się realizacją projektów mebli na wymiar, zgłosiło się do nas w sprawie wykonania strony internetowej. Poza określonym zakresem działań, w planach pojawił się konfigurator mebli, spełniający indywidualne potrzeby klienta. Realizacja zamówienia na podstawie własnoręcznej konfiguracji mebli, wykonanej na stronie, to cecha, która w zamiarze miała pozwolić naszemu klientowi wyróżnić się na rynku. Solidność, trwałość i wyjątkowa estetyka asortymentu zapewniły renomę, a w nasze ręce został przekazany dalszy rozwój wydarzeń, który zupełnie nie był przypadkowy.
7 powodów, dla których warto prowadzić firmowe konto w social mediach
Patrycja Pałka
15.06.2020
Nikomu chyba nie trzeba wyjaśniać, jak ważne miejsce we współczesnej komunikacji zajmują media społecznościowe. Możliwości, jakie otwierają się przed przedsiębiorcami, umiejętnie wykorzystującymi te narzędzia, są w stanie zapewnić wielokrotnie wyższe zyski, niż początkowa inwestycja. Wystarczy odpowiednia ilość czasu poświęcona na sprawną komunikację, a pierwsze efekty mogą pojawić się niemal natychmiast.
5 powodów, dla których Klient biznesowy powinien korzystać z pozycjonowania strony internetowej
Jakub Handzlik
13.05.2020
Każda firma aby funkcjonować prężnie i rozwijać się, musi dbać o swoich klientów oraz nieustannie pozyskiwać nowych. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi pozycjonowanie zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli w dalszym ciągu zastanawiasz się, czy w Twoim przypadku pozycjonowanie dla firm sprawdzi się, przynosząc zamierzone efekty, odpowiadamy – Tak!.Pozycjonowanie dla firm to must have przedsiębiorstwa XXI wieku, którego w dużej mierze działania biznesowe, opierają się na działaniach w sieci. Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania dla firm i jakie zalety płyną z tego procesu? Zapraszamy do artykułu, w którym dowiecie się wszystkiego.
Dlaczego warto otworzyć swój własny sklep on-line?
Patrycja Pałka
20.04.2020
Prowadzenie sklepu internetowego w dużej mierze było dotąd traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Z uwagi na obecną sytuację i miejsce, w jakim znalazła się gospodarka, sklep online to szansa na uratowanie budżetu, a także przepustka do bezpiecznej - a więc najbardziej pożądanej - formy handlu. Branża e-commerce daje mnóstwo możliwości, które są idealną przestrzenią do realizacji planów zawodowych razem z pasją i zainteresowaniami.
Certyfikat SSL — dlaczego warto mieć go na stronie?
Łukasz Zaborski
16.03.2020
W dobie Internetu, kiedy większość spraw prywatnych i zawodowych możemy zrealizować z pozycji własnej kanapy, częstotliwość posługiwania się wrażliwymi danymi znacznie wzrasta. Adekwatnie do możliwości, jakie oferuje nam sieć globalna, rośnie zapotrzebowanie na odpowiednie zabezpieczenia, dzięki którym zyskujemy gwarancję ochrony i spokojną głowę. Z uwagi na fakt niebezpiecznie rozwijającej się cyberprzestępczości, serwis internetowy, które gwarantują poufność danych przesyłanych drogą elektroniczną to powszechnie wymagany standard. Jednym z najlepszych a zarazem podstawowych rozwiązań – zarówno dla właścicieli stron internetowych, jak i użytkowników - jest Certyfikat SSL.
7 sposobów na obniżenie kosztów reklam Google Ads [Infografika]
Daniel Ostrzyżek
10.02.2020
Obniżenie kosztów reklamy to aspekt, nad którym zastanawia się każdy inwestujący w Google Ads. Odpowiednie zagospodarowanie budżetem to gwarancja zadowalających wyników
Przekierowanie 301 (301 redirect) – co to jest i kiedy je stosować?
Jakub Handzlik
14.01.2020
Czy zdarzyło Ci się kliknąć w link i znaleźć się na stronie zupełne innej niż ta, do której link powinien prowadzić? A może strona, na którą chciałeś się dostać, nie istnieje i jedyne co zobaczyłeś to błąd 404? W obu przypadkach zawiodły przekierowania. Sprawdź, w czym mogą Ci pomóc i w jaki sposób wykonać je poprawnie.Po co stosuje się przekierowaniaPrzekierowanie adresu URL strony internetowej ma na celu przeniesienie użytkownika ze strony A do docelowej strony B. Jest ono niezbędne w do zachowania spójnej struktury strony. Dzięki zastosowaniu przekierowania możemy przekierować ruch na stronę, która powinna ten ruch otrzymać.
Google Partner, korzyści płynące z członkostwa w programie.
Patrycja Pałka
19.12.2019
Reklama w Internecie, SEO i SEM oraz branża e-marketingowa - to obszary, które stale ewoluują, dostarczając innowacyjnych narzędzi i wciąż nowych rozwiązań. Aby dotrzymać kroku prężnemu rozwojowi oraz możliwościom, jakie daje Google, niezbędna jest aktualna wiedza.
7 prostych kroków do prawidłowej optymalizacji obrazów pod kątem SEO [Infografika]
Łukasz Zaborski
09.11.2019
Chcąc dotrzymać kroku współczesnym wymogom prowadzenia stron internetowych, należy zadbać o oprawę graficzną. Aby przyniosło to oczekiwane efekty, należy zrobić to dobrze! Niskiej jakości plik, nielogicznie umieszczony, skutecznie odstraszy użytkownika-co gorsze- na długo, jak nie na zawsze. Nic bowiem tak nie działa na wyobraźnie czytelnika, jak obraz, który czasem jest w stanie opowiedzieć więcej niż tysiąc słów.
FAQ – najczęściej zadawane pytania na temat Google Ads
Daniel Ostrzyżek
15.10.2019
Nie każdy wie czym jest Google Ads i ma szereg pytań odnośnie do tego systemu reklamowego. Jest to całkowicie zrozumiałe, dlatego zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Artykuł będzie aktualizowany na bieżąco, kiedy tylko będą pojawiać się kolejne pytania. Zapraszamy.
11 dobrych praktyk na Instagramie
Patrycja Pałka
18.09.2019
W XXI wieku, gdzie social media grają pierwsze skrzypce w komunikacji międzyludzkiej, Instagram stanowi jedno z podstawowych narzędzi, którym posługuje się już ponad 6 miliomów Polaków.
Słownik Google Ads – podstawowe pojęcia
Daniel Ostrzyżek
19.08.2019
Pierwszym etapem do zrozumienia w jaki sposób działa Google Ads jest zapoznanie się z podstawowymi pojęciami na temat tego systemu. W tym celu powstał słownik, który w prosty sposób wyjaśnia niezbędne terminy.
7 popularnych mitów na temat Google Ads – obalonych!
Daniel Ostrzyżek
23.07.2019
Przyszedł czas na obalenie 7 popularnych mitów na temat Google Ads. Sprawdź koniecznie, czy któryś z nich nie stoi na przeszkodzie do rozwoju Twojego biznesu.
10 dobrych praktyk na Facebooku
Anna Sadurska-Czochra
12.07.2019
Media społecznościowe to jeden z głównych kanałów komunikacji marki. Zadbaj o prawidłowy wygląd profilu firmowego.
Bezpłatna wycena
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF.PL KOWALSKI PAWEŁCZAK S.K.A. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.