Blog

Social Media w pigułce #4

Autor:  Anna Małoszewska
27.01.2022
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   2
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

W dzisiejszym wpisie na blogu, kolejny przegląd zmian w mediach społecznościowych.

Meta usuwa kilka opcji targetowania z Facebook Ads. Kilka dni temu Meta wprowadziła dawno zapowiadane zmiany targetowania odbiorców w Facebook Ads. Od 19 stycznia usunięte zostały niektóre opcje, nieużywane powszechnie, lub dotyczące zdrowia, rasy, pochodzenia etnicznego, przynależności politycznej, religii i orientacji seksualnej. Do 17 marca należy zaktualizować i opublikować zmiany w aktywnych w tym momencie kampaniach - w innym wypadku zostaną one wstrzymane, lub usunięte.

Flocks i NFT na Twitterze. Twitter wprowadza nową opcję grupowania obserwujących. Dzięki temu, będzie możliwość dzielenia tweetów z konkretną grupą kontaktów, zdefiniowaną przez osobisty wybór influencera. Opcja nazywa się: “Flocks” - “Stado” i pomieści do 150 osób. Ponadto, twórcy Twittera wprowadzili możliwość zmiany zdjęcia profilowego na obrazek powiązany z tokenem NFT. Opcję będą mogli testować niektórzy użytkownicy, posiadający telefon z systemem operacyjnym iOS.

Zmiana w subskrypcjach i remiksy poza Reels na Instagramie. Dzięki uruchomionym w 2020 roku Instagram Subscriptions, influencerzy mogą wzmocnić więzi ze swoimi obserwatorami i zwiększać swoje dochody. W tym tygodniu rozpoczął się test nowych opcji, w którym biorą udział wybrani twórcy Instagrama. Będą oni mogli ustawić wybraną przez siebie miesięczną cenę, odblokować przycisk "Subskrybuj" na swoim profilu i zaoferować następujące korzyści subskrybentom:

  • Subscriber Lives: Influencerzy mogą emitować ekskluzywne transmizje na żywo dla swoich followersów pozwalając im na głębsze zaangażowanie.
  • Subscriber Stories: Twórcy mogą tworzyć Stories tylko dla swoich subskrybentów, pozwalając im dzielić się ekskluzywnymi treściami i używać interaktywnych naklejek.
  • Odznaki subskrybentów: Twórcy będą mogli zobaczyć odznakę subskrybenta obok komentarzy i wiadomości.
  • Do grupy testowej zostali wybrani: @alanchikinchow, @sedona._, @alizakelly, @kelseylynncook, @elliottnorris, @jordanchiles, @jackjerry, @bunnymichael, @donalleniii i @lonnieiiv.

Ponadto, Instagram ogłosił, że pozwoli użytkownikom na remiksowanie dowolnych treści wideo w aplikacji, nie tylko krótkometrażowych filmów w Reels. Firma oficjalnie uruchomiła Remix, swoją wersję TikTok Duets, w marcu ubiegłego roku. Funkcja pozwala użytkownikom nagrywać swoje video obok video od innego użytkownika, w celu interakcji, reagowania, współpracy lub podkreślania innych treści. Nie będzie jednak działać dla starszych publikacji. Instagram chce zaoferować twórcom więcej sposobów na "odkrywanie treści na nowo" i współpracę z innymi. Podczas remiksowania wideo spoza Reels twórcy nadal będą mieli dostęp do zestawu narzędzi kreatywnych, w tym kolaboracji, podkładu głosowego, efektów i narzędzi audio.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   5.0/5 - liczba głosów:   2
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.