Blog
Social Media w pigułce #3
W okresie międzyświątecznym, kolejne zmiany w mediach społecznościowych dotknęły TikToka, Metę i YouTube. Zapraszamy do lektury artykułu.
Powitanie nowych followersów
TikTok testuje dwie nowe opcje: "Repost", która umożliwia ponowne udostępnianie już wyświetlonych klipów, a także: “LIVE intro”, umożliwiającą dodanie krótkiego opisu tekstowego dla nowych widzów oglądających transmisję. Ponadto wprowadza model Ubiquitous - dla menedżerów marketingu w celu usprawnienia współpracy z influencerami.
Reklamy i blokchainy
Meta wprowadziła kolejne duże zmiany do listy celów reklamowych w Ads Managerze na Facebooku. Mają one na celu uproszczenie i usprawnienie procesu konfiguracji kampanii poprzez zwiększenie nacisku na najbardziej praktyczne opcje i narzędzia. Jak wyjaśnia Meta: "Aby skutecznie prowadzić reklamodawców do optymalnych ustawień kampanii, zmienimy proces wyboru celów podczas tworzenia nowych kampanii. Przechodzimy na model doświadczenia reklamowego opartego na wynikach, w którym reklamodawcy mogą wybrać zaprojektowane przez siebie wyniki biznesowe (np. świadomość, ruch, zaangażowanie, leady, promocja aplikacji, sprzedaż), a interfejs poprowadzi ich do najbardziej optymalnych ustawień kampanii”. Firma macierzysta Facebooka chce mieć też znacznie większą kompatybilność z technologią blockchain. Meta już wcześniej eksperymentowała z kryptowalutami, tworząc cyfrową walutę tylko do użytku przez użytkowników Facebooka i WhatsAppa.
Odświeżenie YouTube
W aplikacji YouTube Studio zaktualizowano ikony, nawigację, ustawienia walut i filtrowanie komentarzy. Zmiany objęły również YouTube Analytics, w którym pojawiły się nowe metryki analityczne do tworzenia raportów.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!
Komentarze