Blog

Social Media w pigułce #3

Autor:  Anna Małoszewska
28.12.2021
Oceń wpis:
średnia ocen:   0/5 - liczba głosów:   0
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

W okresie międzyświątecznym, kolejne zmiany w mediach społecznościowych dotknęły TikToka, Metę i YouTube. Zapraszamy do lektury artykułu.

Powitanie nowych followersów

TikTok testuje dwie nowe opcje: "Repost", która umożliwia ponowne udostępnianie już wyświetlonych klipów, a także: “LIVE intro”, umożliwiającą dodanie krótkiego opisu tekstowego dla nowych widzów oglądających transmisję. Ponadto wprowadza model Ubiquitous - dla menedżerów marketingu w celu usprawnienia współpracy z influencerami.

Reklamy i blokchainy

Meta wprowadziła kolejne duże zmiany do listy celów reklamowych w Ads Managerze na Facebooku. Mają one na celu uproszczenie i usprawnienie procesu konfiguracji kampanii poprzez zwiększenie nacisku na najbardziej praktyczne opcje i narzędzia. Jak wyjaśnia Meta: "Aby skutecznie prowadzić reklamodawców do optymalnych ustawień kampanii, zmienimy proces wyboru celów podczas tworzenia nowych kampanii. Przechodzimy na model doświadczenia reklamowego opartego na wynikach, w którym reklamodawcy mogą wybrać zaprojektowane przez siebie wyniki biznesowe (np. świadomość, ruch, zaangażowanie, leady, promocja aplikacji, sprzedaż), a interfejs poprowadzi ich do najbardziej optymalnych ustawień kampanii”. Firma macierzysta Facebooka chce mieć też znacznie większą kompatybilność z technologią blockchain. Meta już wcześniej eksperymentowała z kryptowalutami, tworząc cyfrową walutę tylko do użytku przez użytkowników Facebooka i WhatsAppa.

Odświeżenie YouTube

W aplikacji YouTube Studio zaktualizowano ikony, nawigację, ustawienia walut i filtrowanie komentarzy. Zmiany objęły również YouTube Analytics, w którym pojawiły się nowe metryki analityczne do tworzenia raportów.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   0/5 - liczba głosów:   0
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.