Blog

Social Media w pigułce #2

Autor:  Anna Małoszewska
06.12.2021
Oceń wpis:
średnia ocen:   4.2/5 - liczba głosów:   5
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Trwający tydzień przyniósł kolejne innowacje na Facebooku, Tik Toku i Twitterze. Niestety nie wszystkie zostały wprowadzone na polski rynek.

Meta wprowadza przewodnik dla reklamodawców

Od kilku dni, reklamodawcy, także w Polsce, korzystający z Facebook Ads, mają dostęp do poradnika, dzięki któremu będą mogli lepiej zrozumieć, jak korzystać z reklam, aby łączyć się i budować relacje z klientami online. Poradnik pomoże:

  • W dotarciu do właściwych osób, przy narzędziach targetowania.
  • W zdecydowaniu, reklamodawcy, czy chce, aby system Facebooka stawiał na ilość, czy jakość konwersji.
  • W dostosowaniu pytań w formularzu błyskawicznym, aby reklamodawca zrozumiał, czego szukają klienci i jak się z nimi kontaktować.

TikTok TV na dużym ekranie

Na początku listopada, w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, we współpracy z Amazon Fire TV uruchomiono aplikację TikTok TV. Kilka dni temu natomiast wprowadzono ją do Google TV™, urządzeń z systemem Android TV™ OS, telewizorów LG Smart TV* oraz telewizorów Samsung Smart TV. Dzięki niej, użytkownicy będa mogli na dużym ekranie śledzić treści z ulubionych kanałów. Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, należy zalogować się do TikTok TV do istniejącego konta.

Twitter jeszcze bardziej niebieski

W styczniu br., Twitter wprowadził na rynku w Australii i Kanadzie Twitter Blue. Kilka dni temu opcja została rozszerzona o Stany Zjednoczone i Nową Zelandię. Działa na iOS, Androidzie i przeglądarkach. Co mają do dyspozycji użytkownicy?

  • Szybko ładujące się treści bez reklam,
  • Możliwość przeglądania najczęściej udostępnianych artykułów w swojej sieci w ciągu ostatniej doby,
  • Nowe motywy, ikony, opcje nawigacji i foldery zakładek
  • Cofnięcie Tweeta w celu jego edycji przed publikacją,
  • Funkcję Reader, zmieniającą długie wątki w łatwiejsze do czytania, oraz umożliwiającą dostosowanie go do swoich potrzeb,
  • Dostęp do testów beta,
  • Możliwość publikowania filmów o maksymalnej długości do 10 minut.
  • Miesięczny koszt abonamentu w ramach Twitter Blue to US $2.99 / NZ$ 4.49.

 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zadzwoń!

Paweł KowalskiObsługa klienta kluczowego
Oceń wpis:
średnia ocen:   4.2/5 - liczba głosów:   5
Głos został już oddany
Dziękujemy za ocenę

Komentarze

Bezpłatna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest IBIF sp. z o.o. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności. Klikając WYŚLIJ akceptujesz wszystkie powyższe warunki.